Jump to content

Μου δένεται λαθος


Recommended Posts

Γεια σας παιδεία σήμερα που εισέλθει η ξαδέρφη μου για τις γιορτεσ μου έφερε σε ένα μπλε πλαστικό ποτηρι με λίγα πετραδάκια γυάλα είναι τι να σας πω ένα χελωνάκια του νερού με κάτι σκουληκάκια για φαΐ  αλλά ζω το νερό κάθε 3 μέρες έτσι είπε το πετ σοπ στην ξαδέρφη μου και είπε ότι θα ζει χαρούμενη για πολλά χρόνια εγώ αλλά βλέπω σημερα και ανησυχώ γιατί όλη μέρα κοιμάται δεν θέλει να φάει και στο ποτήρι τι είναι τέλος πάντων γυάλα ίσα ις κάνει τον γύρω δεν μπορεί να κουνηθεί και πολύ το καημένο σαν να βασανίζεται είμαι άσχετη από αυτά επίσης η αδερφή μου την πήρε προχθές το πρωι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Αν θέλεις διάβασε αυτό σε παρακαλώ 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για την ωρα βρεσ μια στερια και ενα πλαστικο κουτακι για να την βαλεισ μεσα προσπαθησε η στερια να εχει υψοσ για να μπρει να εχει βαθυ νερο αλλα οχι παραπανο απο 10 15 εκ και προσπαθησε να την βαλεισ στον χορο που υπαρχει περισοτερη θερμανση βρεισ ενα φωτιστικο γραφειου και βαλτο στην στερια τουλαχιστον απο το τιποτα κατι εναι ευτυχωσ γιατι μονο απο χελωνεσσ ξερω  αλλα αυτο ειναι προσωρινη λυση καθαρα θα πρεπει να παρεισ αμεσα ενα ενυδρειακι αλλα κανε προτα αυτο και βλεπουμε αμα  μπορεις παρε απο ενα πετ σοπ αντιχλωριο και βακτηρια  μετα θα τουσ πεισ να σου δωσουν συμπληρωματα ασβεστιου ειναι κατι σαν γυψηνα χελωνακια [πυ τα ριχνεισ στο νερο θα βοηθησουν πολυ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Εκτός από τις συνθήκες που δεν κάνουν για τη χελώνα (ποτηράκι???) πιθανόν να πέφτει σε χειμερία νάρκη.

Χρειάζεσαι τουλάχιστον για αρχή ένα μικρό ενυδρείο, 40-50 πόντους μηκος με στεριά, με θερμοστάτη μέσα γιατί θέλει ζεστό νερό η χελώνα (26-27 βαθμούς) και ένα μικρό φιλτρακι.

Δεν σου λέω ακόμα τα μετά (λάμπες κτλ) πρέπει αρχικά ξεκινήσεις από τα βασικά.

 

Υπολόγισε 40-50 ευρω το ενυδρειο, κάνα 20αρικο ο θερμοστάτης και κάνα 15ευρω ένα μικρό φιλτρακι.