Jump to content

Άλγη;; Ποια είναι;; Τι κάνω;;


batman_gardiki

Recommended Posts

Από χθές παρατήρησα αυτά στο τζάμι μου και σήμερα τα καθάρισα με σφουγγάρι.

Να ανησυχώ;;;

 

 

Το ενυδρείο έχει 140λιτρα νερό, τρέχει από 14 Νοεμβρίου του 2020, στρώθηκε έως 22 Δεκέμβρη με αμμωνία, 11 Δεκέμβρη έβαλα φυτά και 23 Δεκεμβρίου 3 platy. Φίλτρο έχω εσωτερικό της juwel με αντλία 600lt/h. Αλλαγές νερού κάθε βδομάδα, θερμοκρασία 24°C, φως 7ωρες με 2 led 6200k

IMG_20210130_213142_1.jpg

IMG_20210130_213210.jpg

Έγινε επεξεργασία - batman_gardiki
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 66
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν φαίνεται καλά . Είναι καφέ ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην ανυσηχείς  δεν είναι κάτι τρομερό μπορείς να βάλεις μέσα ψάρια βεντούζες [ankistrus] ή σαλιγκάρια και είσαι κύριος. Μπορεί να είμαι αρχάριος αλλά εγώ έχω και από τα 2 και δεν έχω κάπιο πρόβλημα [ακόμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μπορεί αυτό που θα σου πω να είναι λάθος οπότε ας με διορθωσουνε οι πιο έμπειροι θα σου πω από την λίγη εμπειρία που έχω καθώς και εγώ είμαι αρχάριος είχε εμφανιστεί και σε εμένα αυτή η άλγη στην αρχή σχεδόν που ξεκίνησα το μόνο που έκανα ήταν να την καθαρίζω με σφουγγάρι για να φύγει από το τζάμι και σιγά σιγά όσο περνούσε ο καιρός και το ενυδρείο μου δυνάμωνε από θέμα βιολογίας μιονοτανε και τώρα δεν υπάρχει καν οπότε χέρι και καθαρίζουμε γτ νομίζω πως σε νέα ενυδρεία είναι πιθανό να εμφανιστεί άλγη...αν κάνω λάθος ας με διορθωσουνε η πιο έμπειροι..

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, marinos said:

Δεν φαίνεται καλά . Είναι καφέ ;

Καφε και μπεζ

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τίποτα . Σκούπιζε την και θα φεύγει . Διάβασε το παρακάτω 

https://www.aquazone.gr/forums/topic/80879-άλγες-γλυκού-νερού/?tab=comments#comment-733496

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...