Jump to content

Βιολογικό φίλτρο


Nikos_

Recommended Posts

Είμαι αρχάριος και θέλω να κάνω το εξωτερικό μου φίλτρο βιολογικό. Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει;

Έχω ενυδρείο στρωμένο 120 λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 78
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

πριν 28 λεπτά, το μέλος Nikos_ έγραψε:

Είμαι αρχάριος και θέλω να κάνω το εξωτερικό μου φίλτρο βιολογικό. Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει;

Έχω ενυδρείο στρωμένο 120 λίτρα.

Επειδή δεν βρίσκω κερατόφυλλο, εάν μένει κάποιος κοντά στη Νέα Μάκρη και μπορεί να μου δώσει ας μου στείλει μήνυμα. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Nikos_ said:

Είμαι αρχάριος και θέλω να κάνω το εξωτερικό μου φίλτρο βιολογικό. Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει;

Έχω ενυδρείο στρωμένο 120 λίτρα.

Καλησπέρα Νίκο και καλώς ήρθες, 

Αν καταλαβαίνω καλά εννοείς πως θέλεις να βάλεις στο εξωτερικού σου φίλτρο βιολογικό υλικό? Γιατί αν το ενυδρείο σου είναι στρωμένο είναι ήδη βιολογικό το φίλτρο σου. 

Έχεις κάνει μετρήσεις στο νερό σου? 

Έγινε επεξεργασία - Katrin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα Νίκο. Στο εξωτερικό σου φίλτρο δε έχεις κεραμικό υλικό? Βγάλε καμία φωτογραφία του φίλτρου σου με το υλικό του. Το κεραμικό είναι κάτι μπιλακια η κάτι σα μακαρόνια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Katrin έγραψε:

Καλησπέρα Νίκο και καλώς ήρθες, 

Αν καταλαβαίνω καλά εννοείς πως θέλεις να βάλεις στο εξωτερικού σου φίλτρο βιολογικό υλικό? Γιατί αν το ενυδρείο σου είναι στρωμένο είναι ήδη βιολογικό το φίλτρο σου. 

Έχεις κάνει μετρήσεις στο νερό σου? 

Καλημέρα  Κατερίνα! Εχω κάνει μετρήσεις, όλα είναι οκ αλλά το φιλτρο μέσα έχει τα σφουγγάρια του με τον άνθρακα όπως το αγόρασα δεν έχει μακαρόνι και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος killerknight έγραψε: