Jump to content

κανόνι το Greenaquarium ? ?


Georgis

Recommended Posts

Γνωρίζει κανείς ?

Έχω κάνει παραγγελία απο Δευτέρα όπου και μίλησα με κάποιον σχετίκα με την διαθεσημότητα , έκανα την κατάθεση την ίδια μέρα και από τότε σίγη .. προσπάθησα να τους επικοινωνήσω με Mail , τηλέφωνα , καμία απάντηση στα mails & κανένας δεν σηκώνει το τηλέφωνο. 

Link to comment
Share on other sites

Georgi, εχω κανει παραγγελιες απο εκει (πριν αλλαξει ονομα) και ηταν ολα οκ...φυτα κυριως αλλα και εξοπλισμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ βοηθητική η αναφορά, γιατί κι εγώ πάντα με κατάθεση ή μεταφορά ψωνίζω από προμηθευτές. Άμα είναι κάποιος προβληματικός να έχουμε το νου μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω, δέν έχει λόγο για κάτι τέτοιο.Αφού πάει πολύ καλά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα . 

Μην ξεχνάτε ότι έχουμε covid  και από την μια μέρα στην άλλη κάτι μπορεί να πήγε στραβά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άσε που άν μιλάμε για Δευτέρα με Τετάρτη, δηλαδή ούτε δυό ημέρες καθαρές, μπορεί πολύ απλά να μην έχει φανεί η κατάθεση που έχεις κάνει

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια  ΑΛΛΑ ...

 

Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό.  Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις.

 

Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις.  

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος dartman έγραψε:

Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια  ΑΛΛΑ ...

 

Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό.  Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις.

 

Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις.  

Και με αφορμή την τοποθέτηση του Αντώνη αν κάποιο μέλος περάσει από εκεί και έχει κάποια εξέλιξη (ανακοίνωση κτλ) ας ενημερώσει αν δεν του κάνει κόπο .

ΥΓ. @Georgis πήγες από εκεί και ήταν κλειστό ; Γιατί μπορεί να έχει πρόβλημα με το τηλέφωνο πχ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με τον Γιάννη και όλα είναι μιά χαρά...Ούτε το μαγαζί κλείνει, ούτε τίποτα......

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

update

 

Τελικά κατάφερα και τους βρήκα μετά από 19 τηλέφωνα & 4 e-mail (αναπάντητα) , θα τα στείλουν αύριο.

πριν 17 λεπτά, το μέλος Husky_Jim έγραψε:

Άσε που άν μιλάμε για Δευτέρα με Τετάρτη, δηλαδή ούτε δυό ημέρες καθαρές, μπορεί πολύ απλά να μην έχει φανεί η κατάθεση που έχεις κάνει

 

 

πριν 10 λεπτά, το μέλος dartman έγραψε:

Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια  ΑΛΛΑ ...

 

Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό.  Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις.

 

Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις.  

 

πριν 24 λεπτά, το μέλος marinos έγραψε:

Καλημέρα . 

Μην ξεχνάτε ότι έχουμε covid  και από την μια μέρα στην άλλη κάτι μπορεί να πήγε στραβά. 

Κατάθεση έγινε μέσω της ίδιας τραπέζης όπου η κατάθεση εμφανίζεται με το που γίνει, άμεσα 

 

Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να τα έχω τα πράγματα μέσα σε 2 μέρες, αλλά όταν δεν έχω λάβει εδώ 2 μέρες κάποιο mail που να λέει πως έλαβαν την κατάθεση, ενώ έστειλα το καταθετήριο σε mail (όπως ζητάνε)  ή να έχει ενημέρωθει η παραγγελία μου στο site τους, κολλημένη να γράφει Confirmed by shopper (επιβεβαιωμένη απ'τον αγοραστή), ή που έχει καπέλο στο paypal 11euro (resolution center) και δεν τους βρίσκεις μετά από τόσα τηλέφωνα & mail , ε σου έρχεται κάπως...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...