Jump to content

Καλησπέρα σε όλους καλώς σας βρήκα είμαι αρκετά αρχάρια σε ότι αφορά τα ψαράκια


Recommended Posts

Γειααα σας πήραν έναν πανέμορφο μονομαχο (θηλυκό) θα σας βάλω φωτογραφίες από την πανέμορφη μου corn( unicorn) ήθελα Πολύ έναν μονομαχο όποτε διάλεξα την πιο ζωηρή κ πιο νευροσπαστη στο ενυδρείο όπως εγώ χαχαχα δυστυχώς όμως δεν είχα τόσα χρήματα να της παρω όσα διάβασα χθες εδώ στην αναζήτηση για μονομάχους ΑΛΛΑ σκοπεύω να της τα παρω είναι ενεργητική πολύ παίζουμε της βάζω το χέρι απέξω το κυνηγά κ τρώει κανονικά έχει κάνει κ τις πρώτες τις φυσαλίδες στο νερό κ ολά πάνε καλά ΔΕΝ έχω βάλει φυτό να μν της κλείσω τον χώρο...απλά δυο φορές την είχα δει να κάθεται κάτω κ να σηκώνετε αργαααα τα ζα για να φαει( την ταΐζω κάθε μέρα από λίγο αλλάζω νερό 1 φορά την βδομάδα με νερό θερμοκρασία δωματίου) την έχω σε γυάλα όμως χωρίς θερμοστάτη κτλ...θα σας βάλω φωτογραφίες να μου δώσετε τις συμβουλές εάν όλα πάνε κάλε ( την τράβηξα ένα βίντεο πολύ μικρό που παίζουμε με το δάχτυλο να δείτε ποσό ενεργητική είναι αλλά δεν το παίρνει λέει) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

47502DAE-3EC5-4ABC-B684-0D9C84274509.jpeg

828235D1-0C2E-4265-9928-DBDF6B0D4313.jpeg

DD6ED640-507A-4996-8347-FDF81542DDB3.jpeg

490B5AA0-5724-4C3D-99F1-C08F1BA6140A.jpeg

Έγινε επεξεργασία - Φωτεινή Κράντου
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Φωτεινή Κράντου έγραψε: