Jump to content

Χρυσόψαρα pearlscale


Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι αρχάριος στο χόμπι του ενυδρείου,έχω στήσει το ενυδρείο μου ένα 30 λίτρο  αφού έχω κάνει την προετοιμασία του νερού με βελτιωτικά 20 μέρες. Έχω τοποθετήσει ένα χρυσόψαρο pearlscale, τα βελτιωτικά νερού που χρησιμοποιώ το dm2 alive της haquoss και το aqua safe της tetra . Παρόλα αυτά το ενυδρείο στις γωνίες έχει κάτι πράσινες στάμπες σαν μούχλα,γνωρίζετε πως θα φύγουν ώστε να μην διαταραχτεί η ισορροπία στο ενυδρείο;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 51
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα φίλε μου . 

Καλοπροαίρετα θα σου έλεγα να μην ανοίγεις 2 θέματα για το ίδιο ζήτημα . Για να σου απαντήσουμε για την άλγη θα πρέπει να δούμε φωτογραφίες και να μας δώσεις μετρήσεις νερού . Όσον αφορά το μέγεθος του ενυδρείου σου και αν είναι κατάλληλο για το ψαράκι αυτό ενημερώθηκες εδώ .

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος Dimitris Τ. έγραψε:

Καλησπέρα, είμαι αρχάριος στο χόμπι του ενυδρείου,έχω στήσει το ενυδρείο μου ένα 30 λίτρο  αφού έχω κάνει την προετοιμασία του νερού με βελτιωτικά 20 μέρες. Έχω τοποθετήσει ένα χρυσόψαρο pearlscale, τα βελτιωτικά νερού που χρησιμοποιώ το dm2 alive της haquoss και το aqua safe της tetra . Παρόλα αυτά το ενυδρείο στις γωνίες έχει κάτι πράσινες στάμπες σαν μούχλα,γνωρίζετε πως θα φύγουν ώστε να μην διαταραχτεί η ισορροπία στο ενυδρείο;

1- Αν δεν εχεις ριξει μερα παρα μερα τροφη στο ενυδρειο και εριχνες μονο βακτηρια - τζαμπα κοπος. Δεν εκανες τιποτα.... Δεν εστρωσες το ενυδρειο....

2- το ψαρι, που εχις διαλεξει δεν μπαινει σε 30λ ενυδρειο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη καλησπέρα. 

Οι πράσινες στάμπες όπως τις αποκαλείς, πιθανότατα είναι κάποιο είδος αλγης. Μια φωτο θα βοηθούσε στην αναγνώριση του προβλήματος.