Jump to content

Χρυσόψαρα σε juwel primo 110


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να βάλω στο ενυδρείο 110L χρυσόψαρα. Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά ούτε καν ξέρω όλα τα είδη τους μπορεί κανείς να με βοηθήσει και να μου πει βημα βημα τι πρέπει να κάνω. Αρχικά τα ζωντανά φυτα βοηθούν? Τι υποστρωμα χρειαζομαι κτλ. Και επίσης αναλογίες σε αρσενικά θηλυκά. Και πόσα χωράνε φυσικά.

 

ΥΓ. Αθήνα μένω απλά ξέχασα να το βάλω. Γιαυτό λέει Αιτωλοακαρνανίας 😅 

Έγινε επεξεργασία - Vasilis Kalaitzis
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα, Βασιλη! 

Σε καθε περιπτωση πρώτα πρεπει να στρωσεις το ενυδρειο.

Για τον βυθο θα παρεις χαλαζιακο χαλικακι 1-3 mm,  πχ -

https://www.aquario.gr/product/fysiko-chalikaki-chalazia-1-7-2-5mm-5kg/

https://www.aquario.gr/product/mayro-chalaziako-chalikaki-20-35mm-5kg/

https://www.aquario.gr/product/xantho-chalikaki-rawasy-kokkometrias-1-6-2-5-mm-5kg/

θελει καλο πλυσιμο αρκετες φορες και βαζεις μεσα στο ενυδρειο. Για διακοσμηση - πετρες χαλαζιακες, λαβα, dragon stone .

Ξεκινας απο το λινκ απο τα ποστ #1 και #2 και μιλαμε.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. Έχω διακοσμήσει το ενυδρείο και χθες έβαλα το νερό. Όσο περιμένω να στρώσει σκέφτομαι τα είδη των ψαριών που θέλω να βάλω. Από χρυσόψαρα είχα σκεφτεί να βάλω comet αλλά απο τι διάβασα μεγαλώνουν αρκετά και θα χρειαστώ αναβάθμιση. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος. Στο ενυδρείο έβαλα μαύρη χαλαζιακη αμμο που βρήκα σε ένα petshop. Έβαλα λίγες πετρούλες χαλαζιακές και θα βάλω φυτά και τα υπόλοιπα αφού αποφασίσω με σιγουριά τι ψαράκια θα φιλοξενήσω. Εκτός απο χρυσόψαρα τι άλλα ψαράκια θα μπορούσαν να μπουν σε περίπτωση που δεν μπορώ να βάλω comet.

 

ΥΓ. Ευχαριστώ για τα link Ταξιάρχη. Ειδικά το πρώτο φάνηκε πολύ χρήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Vasilis Kalaitzis έγραψε: