Jump to content

γκαπυ


lazos

Recommended Posts

εχω δυο θυληκα εγκυα γκαπυ με δυο αρσενικα.θα μου τα φανε τα μωρα αν τα αφισω στο ενυδρειο.εχω πλαστικη πρασιναδα στον πατο.τα ψαρια που εχει το ενυδρειο ειναι 4 γκαπυ 1 ζεβρα ντενιο και 1 γατοψαρο και μια πλεκο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είμαι αρχάριος γιαθτό θα σου πρότεινα να διαβάσεις στο φόρουμ.Αυτό που μπορώ να σου πω διότι το έχω κάνει είναι να έχεις καλές μετρήσεις να βγάλεις τα πλαστικά φυτά και να βάλεις αληθινά όσο περισσότερα τόσο καλύτερα για να κρύβονται τα μωρά και να βγάλεις τα άλλα αν και δεν πιστεύω ότι θα έχεις πρόβλημα με το πλακόστομο και το γατόψαρο.

καλύτερο είναι να διαβάσεις και να ρωτήσεις τους εμπειρότερους σε αναπαραγωγές.

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πρωτον δεν πρεπει να εχεις 2 αρσενικα γκαπυ και 2 θυλικα αλλα 1 αρσενικο για 2 ή καλυτερα 3 θυλικα.Αν εχεις 2 αρσενικα και 2 θυλικα υπαρχει περιπτωση να μαλωνουν τα 2 αρσενικα.Η πλαστικη πρασιναδα ειναι καλο διακοσμητικο και ειναι μες στις κρυψωνες.Δεν μας λες ομως πουθενα ουτε στο προφιλ αλλα ουτε και στο θεμα τι ενυδρεια εχεις(λιτρα) , τωρα σε ποιο ενυδρειο εχεις αυτα τα γκαπυ.Εγω θα σε προτεινα να βαλεις στο ενυδρειο σου ζωντανα κερατοφυλλα ειναι απο τις πιο καλες κρυψωνες και σιγουρα αποτελεσματικη.Αυτα απο μενα.

Καλη συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites

Τα guppies δεν είναι σε καμία περίπτωση επιθετικά ούτε προς άλλα ψάρια, ούτε προς ψάρια της ίδιας ράτσας.

Το πρόβλημα με την αναλογία θηλυκών αρσενικών είναι ότι τα αρσενικά έχουνε συνέχεια όρεξη για ζευγάρωμα. Οπότε αν τα θηλυκά είναι λιγότερα, στρεσσάρονται λόγω του συνεχούς κυνηγητού για σέξ.

Η συνιστώμενη αναλογία είναι όντως 1-3.

Για τη γέννα, αν δεν θέλεις να φυτέψεις όλο το ενυδρείο, πάρε από κάποιον κλαδέματα κερατόφυλλο και άσ'το να επιπλέει για να έχουνε κρυψώνες τα μωρά. Για φαγητό, μαζί με την τροφή ρίχνε και λίγη τριμμένη, αλλά πάντα με προσοχή να μην το παρακάνεις.