Jump to content

Θάνατος cardinal.Τι ήταν?


Recommended Posts

Λοιπόν μόλις σήμερα πηγα και πήρα 5 cardinals όπου όταν τα έβαλα στο ενυδρείο το ένα δεν γυρνούσε μαζί με τα άλλα στο κοπάδι.Αφου το κοιτούσα αρκετή ώρα παρατήρησα σαν κάτι να εξέχει από την κοιλά του.Αποφάσισα λοιπόν να τον βάλω για λίγο σε ένα μπώλ για να δω τι θα γίνει τελικά μην είναι καμία αρρώστια και κολήσουν και τα άλλα.Εκεί λοιπόν το κακόμοιρο κολυμπούσε μετα βίας και γυρνούσε συνεχώς ανάποδα,η κοιλιά του από κάτω είχε ανοίξει στα δύο και ήταν λες και είχε σκάσει και εξείχε ένα "πράγμα" από μέσα σαν.....σακουλάκι.Επείδη ακόμα είμαι λίγο αρχάρια δεν ήξερα αν ήταν άρρωστο ,αν γεννούσε ή τέλος πάντων τι ήταν αυτό.Πάντως άντεξε αρκετή ώρα ακίνητο και λαχανιασμένο όπου μετα από 3 περίπου ώρες πέθανε...Απλά μου έκανε εντύπωση που είχε ανοίξει η κοιλιά του από κάτω.Τι θα μπορούσε να ήταν αυτό???Φωτό δεν έβγαλα δυστυχώς το ξέχασα τελείως....αν όμως μπορείται να μου πείτε καμία ιδέα για το τι θα μπορούσε να είναι αυτό έτσι ώστε να το προλάβω στην επόμενη.....αν ξανασυμβεί...Ευχαριστώ και προκαταβολικά!!!!!Φιλια

Link to comment
Share on other sites

Μηπως χτυπηθηκε με την αποχη η με καποιο αλλο αντικειμενο κατα την αγορα του πριν μπει στην σακουλα,γιατι για να ανοιξει η κοιλια του οπως λες, κατι τετοιο πρεπει να συβαινει.Αν ηταν αρρωστο θα το ειχες δει στο καταστημα πριν το αγορασεις.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό είναι που μου κάνει εντύπωση.Στο κατάστημα ήταν μια χαρά και πήγαινε και μαζί με τα άλλα όπως κάθε πιστό μέλος ενός κοπαδιού :wootwoot: Αλλά τόσο πολύ ώστε να γίνει κάτι τέτοιο?Μου κάνει πολύ εντύπωση.Σκέφτομαι μήπως επειδή κατά την μεταφορά υπήρχαν και άλλα 6 γκαπυ και ένας μονομάχος μήπως υπήρξε καμία διαφωνία μέσα στη σακούλα μιας και δεν έβλεπα.Αλλά από την άλλη εκείνη την στιγμή δεν νομίζω να σκεφτόντουσαν κάτι τέτοιο παρα μόνο κανένα σχέδιο απόδρασης.. :(:)

Link to comment
Share on other sites