Jump to content

Aprilia Sl750 Shiver Vs Suzuki Gsr600 Vs Kawasaki Er-6n


Recommended Posts

Χαιρετώ άπαντες τους μηχανόβιους του ΑΖ...

Σκέφτομαι να αγοράσω μια street naked μοτοσυκλέτα και είμαι ανάμεσα στις 3 αυτές.

Οι κινητήρες και των τριών είναι γνωστοί κινητήρες,πολύ έως καθόλου εξελιγμένοι.

Απο εκεί και πέρα το Shiver έχει "έξυπνο" ηλεκτρόγκαζο,κινητήρα V σε 90° 4κύλινδρο με 8 μπουζί -παρακαλώ- για καλύτερη/άμεση/ακριβέστερη ανάφλεξη,εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από την Aprilia,φρένα by Brembo αλλά όχι ABS, και φοβερή ηλεκτρονική/διαγνωστική.

Το GSR600 είναι 1000€ φθηνότερο,με κινητήρα γόνο του GSXR600,με ABS,στα ίδια περίπου άλογα με το Shiver αλλά έχει λίγο τσιμπημένη κατανάλωση.

Το Er-6n είναι στα ίδια χρήματα με το GSR600 με ABS,έχει 20 άλογα λιγότερα από τα 2 άλλα,είναι αρκετά ελαφρύ και ευκολοοδήγητο.

Πάνω κάτω αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που γνωρίζω από προσωπικές συζητήσεις αλλά και από owners' forums.

Οποιοσδήποτε μπορεί να με βοηθήσει στην επιλογή,ας πει την γνώμη του.

Γνωρίζω πως υπάρχουν και άλλα street naked όπως Yamaha FZ6(και S2),Honda CBF600 Hornet κτλπ, αλλά έχω καταλήξει στα 3 αυτά.

1.Aprilia SL-750 Shiver (8000€)

2.SUZUKI GSR-600 (6995€)

3.Kawasaki ER-6n (6990€)

Σε κάποιες συναντήσεις έχω δει αρκετούς από εδώ μηχανή! Περιμένω την πολύτιμη βοήθειά σας...

Link to comment
Share on other sites

Στα παραπάνω μηχανάκια δές προσεκτικά το τί ανάγκες σε σέρβις υπάρχουν καθώς και το κόστος αυτών.

Προσωπικά άν και δέν είμαι φάν της κατηγορίας θα έπαιρνα το Aprilia καθώς είναι παρόμοιο με την μεγάλη μου αγάπη MV-Agusta Brutale....

Link to comment
Share on other sites

Απο μηχανες δεν εχω και πολλες γνωσεις να φανταστεις δεν ηθελα καν να ακουω για δαυτες . :buttrock:

2 πραγματα θα σου πω μονο . Οταν απλα ειδα το Shiver απλα ηθελα να αγορασω μηχανακι τρομερο design καταπληκτικο, βεβαια με τα πολλα λεφτα για συντηρηση , αναταλακτικα και ολα τα παρελκομενα .

Δευτερον σκεψου σκηνικο ... Εχεις παει σε ενα νησακι διακοπες .. και σκεφτεσε να πας καπου για Cafe και εκει που απεξω ειναι αραγεμνα ολα τα Japania :blush: σκαει ο Ιταλος να κανει τη διαφορα ... :blink:

Αυτα απο μενα .....

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο dart... :buttrock:

Όσο για τη συντήρηση όλες πάνω κάτω τα ίδια έχουν με κάπως πιο οικονομική την ER-6n...

Βασικά η αγορά θα πάρει περίπου χρόνο για οικονομικούς λόγους αλλά και να δούμε εντυπώσεις από κατόχους μιας και ειδικά η Shiver είναι φρεσκότατη...

Link to comment
Share on other sites

κατα την γνωμη μου οι μουοσυκλετες καθως και τα αυτοκινητα ειναι θεμα γουστου και προτεραιωτητων.Αναλογα τις πρεοτεραιοτητες σου θα πρεπει να κανεις την επιλογη σου.Σιφγουρα καμια δεν ειναι τελεια αλλα ο καθε αγοραστης θα πρεπει να γνωριζει τα υπερ και κατα καθε κατασκευης και να σταθμιζει αναλογως.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου γεια σου,

Αν και δεν είμαι μηχανόβιος (όχι ακόμα τουλάχιστον :buttrock: ) έχω μπει και εγώ σε αυτό το τρυπάκι τώρα τελευταία και μάλιστα ακριβώς στην ίδια κατηγορία. Εγώ προσωπικά την aprilia δεν την κοίταξα καθόλου για δύο λόγους: α) έλλειψη ABS και β) ευρωπαϊκό.

Η μόνη ευρωπαϊκή μηχανή που θα αγόραζα είναι BMW R850R. Διάβασα πολύ τις τελευταίες μέρες και όλα καταλήγουν στην SUZUKI GSR 600.

Σε όλα τα τεστ που διάβασα κυρίως στον γερμανικό τύπο τις μπλέκουν διθυράμβους. Η μόνη που την απειλεί είναι η HONDA HORNET, αλλά κοστίζει αρκετά πιο πολύ.

Άντε και το καλοκαίρι να ανοίξουμε κανένα τόπικ για τους GSRάριδες. :blush:

Μα 8000 για ιταλό…. πολλά δεν είναι????? δεν είναι δα και Ducati :blink:

Link to comment
Share on other sites

κατα την γνωμη μου οι μουοσυκλετες καθως και τα αυτοκινητα ειναι θεμα γουστου και προτεραιωτητων.Αναλογα τις πρεοτεραιοτητες σου θα πρεπει να κανεις την επιλογη σου.Σιφγουρα καμια δεν ειναι τελεια αλλα ο καθε αγοραστης θα πρεπει να γνωριζει τα υπερ και κατα καθε κατασκευης και να σταθμιζει αναλογως.

Οι προτεραιότητες στις μηχανές όπως και στα αυτοκίνητα είναι στο να καταλήξεις στην κατηγορία. Μετά αρχίζει ο πραγματικός πονοκέφαλος, ώστε να επιλέξεις την σωστή/ό μηχανή /αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής. :buttrock::blush::blink:

Link to comment
Share on other sites

Το ότι είναι ευρωπαϊκή η Shiver γιατί αποτελεί μειονέκτημα;

Ας μην είμαστε κολλημένοι...

Η έλλειψη ABS σίγουρα αποτελεί μειονέκτημα για αυτό και θα περιμένω μπας και βγεί έκδοση με ABS...

Η GSR δεν είναι ιδιαίτερα οικονομική στην συντήρηση.Από ό,τι μου είπαν στην αντιπροσωπεία κάθε 6000χλμ χρειάζεται service.

Το Shiver αλλαγή λαδιών θέλει κάθε 20000χμλ και γενικά κάθε 20000χλμ service κατά το οποίο δεν είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση κάποιων μερών της μηχανής παραμόνο εάν υπάρχει φθορά.

1 λίτρο λαδιού για 4Τ κοστίζει κατά μέσο όρο 12€.

Η Shiver και το GSR παίρνουνν περίπου 4 λίτρα με αλλαγή φίλτρου.

Όταν φτάσω 20000χλμ στο Shiver θα δώσω 48€ για λάδια, ενώ στην GSR θά έχω δώσει ήδη 96€(6000χλμ,12000χλμ) σύν τα 48€ των 18000χλ, δηλ 144€ και θα έχω και 2000χλμ λίγοτερα(18000χλμ έναντι 20000χλμ).

Στα 40000χλμ θα είναι:

96€ για την Shiver

288€ για την GSR που σε 2000χλμ θα θέλει πάλι αλλαγή λαδιών δηλ

στα 42000χλμ θα έχω δώσει 336€.

Και η κορυφή είναι πως στο ελληνικό owners' manual της Shiver σε παροτρύνει,εάν πιστεύεις πως μπορείς,να αλλάζεις μόνος σου τα λάδια/φίλτρο λαδιού/μπουζί(τα βασικά δηλ) κάτι το οποίο μπορώ να κάνω.

Αυτό αυτόματα σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στο service και επομένως λιγότερα έξοδα.

Για τα περισσότερα όμως στο εγχειρίδιο αναφέρει ρητά πως πρέπει να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επομένως αυτό που υποθέτω είναι πως και τα λαδάκια θα αλλάζω μόνος μου και την εγγύηση δε θα χάσω μιας και η ίδια η Aprilia λέει πως μπορώ να κάνω κάποια πράγματα μόνος μου.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία η παρουσίαση που έκανες για όλες τις "υποψήφιες" φίλε μου αλλά....... ξέχασες το σημαντικότερο. Ποιά σου αρέσει πιό πολύ ?Οδηγάω μηχανή εδώ και 20 χρόνια και πάντα το κριτίριο αγοράς ήταν υποκειμενικό , ποιά μου έκανε "κλικ" ώστε να την "ερωτευτώ" :buttrock: Άν σε ενδιαφέρει μόνο ως μεταφορικό μεσο καλύτερα πάρε κάτι πιό φθηνό και πρακτικό ,αλλιώς ξέχνα τεχνικές προδιαγραφές και στοιχεία και δές τες με άλλο μάτι! :blink:

Φιλικά πάντα :blush:

Link to comment
Share on other sites

Οι άνωθι μηχανές είναι σύμφωνα με τις ανάγκες μου τις τωρινές και τις μελλοντικές.

Απλά δε θέλω να με γδύσουν τα service...

Και οι τρείς μου αρέσουν δυστυχώς...

Αν και η ψαλίδα κλείνει προς Shiver και ER-6n...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως κανείς μας δεν θέλει να τον "γδύνουν"! Αν σου αρέσουν και οι 3 τότε φοβάμαι πως θα είναι δύσκολα τα πράγματα :buttrock:

Link to comment
Share on other sites

Και η ER-6n είναι κάθε 12000χλμ τα service με αλλαγές λαδιών αλλά παίρνει 2λίτρα μαζί με αλλαγή φίλτρου.... δηλ είναι λίγο πιο οικονομική από την Shiver...

Link to comment
Share on other sites

Αντικειμενικά η ER-6n είναι η οικονομικότερη όλων με δοκιμασμένο moter.Την έχει φίλος μου κοντά χρόνο και της πίνει το αίμα χωρίς να βγάζει κιχ.

Το GSR απορρίπτεται ως λαδορουφήχτρα.

Και μένει το Shiver που δεν έχει ABS.Το μέλλον θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το ότι είναι ευρωπαϊκή η Shiver γιατί αποτελεί μειονέκτημα;

Ας μην είμαστε κολλημένοι...

Η έλλειψη ABS σίγουρα αποτελεί μειονέκτημα για αυτό και θα περιμένω μπας και βγεί έκδοση με ABS...

Η GSR δεν είναι ιδιαίτερα οικονομική στην συντήρηση.Από ό,τι μου είπαν στην αντιπροσωπεία κάθε 6000χλμ χρειάζεται service.

Το Shiver αλλαγή λαδιών θέλει κάθε 20000χμλ και γενικά κάθε 20000χλμ service κατά το οποίο δεν είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση κάποιων μερών της μηχανής παραμόνο εάν υπάρχει φθορά.

1 λίτρο λαδιού για 4Τ κοστίζει κατά μέσο όρο 12€.

Η Shiver και το GSR παίρνουνν περίπου 4 λίτρα με αλλαγή φίλτρου.

Όταν φτάσω 20000χλμ στο Shiver θα δώσω 48€ για λάδια, ενώ στην GSR θά έχω δώσει ήδη 96€(6000χλμ,12000χλμ) σύν τα 48€ των 18000χλ, δηλ 144€ και θα έχω και 2000χλμ λίγοτερα(18000χλμ έναντι 20000χλμ).

Στα 40000χλμ θα είναι:

96€ για την Shiver

288€ για την GSR που σε 2000χλμ θα θέλει πάλι αλλαγή λαδιών δηλ

στα 42000χλμ θα έχω δώσει 336€.

Και η κορυφή είναι πως στο ελληνικό owners' manual της Shiver σε παροτρύνει,εάν πιστεύεις πως μπορείς,να αλλάζεις μόνος σου τα λάδια/φίλτρο λαδιού/μπουζί(τα βασικά δηλ) κάτι το οποίο μπορώ να κάνω.

Αυτό αυτόματα σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στο service και επομένως λιγότερα έξοδα.

Για τα περισσότερα όμως στο εγχειρίδιο αναφέρει ρητά πως πρέπει να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επομένως αυτό που υποθέτω είναι πως και τα λαδάκια θα αλλάζω μόνος μου και την εγγύηση δε θα χάσω μιας και η ίδια η Aprilia λέει πως μπορώ να κάνω κάποια πράγματα μόνος μου.

Καλησπέρα σε όλους κατ'αρχήν. Το ποστ το βρήκα μέσω γούγλη τυχαία και είπα να γραφτώ να πω δυο κουβέντες στο θέμα αυτό.

Εγώ είμαι αποφασισμένος 99% να πάρω το GSR πρώτα λόγω του κλικ που μου έκανε. Επίσης για το ABS, το ότι είναι 4Τ (θέλω να στριγγλίζει πάνω από τις 8,000 στροφές) και δεν μου αρέσει ο ήχος των 2Τ, το ότι είναι ιαπωνικό (έχω δει πολλά φορουμ και πάντα , σε απόλυτους αριθμούς, τα προβλήματα των ευρωπαικών είναι περισσότερα) , και επειδή πίστευα ότι είχε σχετικά φθηνά ανταλλακτικά και service. Για το τελευταίο ομολογώ ότι δεν τα είχα υπολογίσει όπως εσύ και με βοήθησες πολύ :bowdown: Απλά τα 20,000 χλμ. θα τα έχω κάνει σε 2-3 χρόνια οπότε δεν με αποσχολει τόσο πολύ που θα δώσω 200 ευρώ παραπάνω. Και αυτό μόνο και μόνο επειδή το θεωρώ πιο όμορφο από το shiver. Aν τα έβλεπα το ίδιο ως προς ομορφιά θα έπαιρνα το Shiver έτσι όπως ανέλυσες τα κόστη. :helpjim:

Αυτό που με προβλημάτισε όμως είναι το τελευταίο που λές σχετικά με την αλλαγή των λαδιών μόνος σου. Είσαι σίγουρος ότι δεν χάνεις την εγγύηση; ρώτησες την επίσημη αντιπροσωπεία σχετικά; Ποτέ μου δεν είχα δει να επιτρέπεται αυτό και μου κάνει εντύπωση. Πάρε ένα τηλ. στην Aprilia Hellas και πες μου αν θέλεις.

Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντηση σου. Ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

Οι προτεραιότητες στις μηχανές όπως και στα αυτοκίνητα είναι στο να καταλήξεις στην κατηγορία. Μετά αρχίζει ο πραγματικός πονοκέφαλος, ώστε να επιλέξεις την σωστή/ό μηχανή /αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής. :):helpjim::bowdown:

Υπαρχουν και αλλα οπως αξιοπιστια, φινετσα,εξοπλισμος περα απο την επιλογη κατηγοριας.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε nikoskon καλησπερα αν και δεν ειμαι φαν της συγκεκριμενης κατηγοριας θα σου προτεινα μιας και εχω και εγω kawasaki την kawasaki.Αν την προσεξεις δεν θα σου βγαλει κανενα απολυτως προβλημα συν το οτι ειναι αρκετα οικονομικη + αρκετα ελαφρια και θα σου φανει παιχνιδακι στην κινηση (δεν ξερω αν την εχεις οδηγησει) και μια συμβουλη απο την 10χρονη πειρα μου σε μηχανακια αν θες βεβαια την ακουλουθεις ποτε μα ποτε μην ακους τις εταιριες θελουνε να ειναι δελεαστικες προς τους υποψηφιους καταναλωτες.Αλλαζε λαδια καθε 5000 με 7000 χιλιομετρα και ποτε φουλ συνθετικα μονο καλο μπορει να κανει στην μηχανη και θα σε αποζημιωσει απο μελλοντικες φθορες που θα εχεις αν αλλαζεις καθε 20000 χιλιομετρα.Αυτο που σου λεω θα το δεις μετα απο πολυ καιρο που θα την εχεις στην κατοχη σου δηλ η διαφορα θα φανει μετα τα 60000 χιλιομετρα.Το να αλλαζει καποιος μετα απο 20000 χιλιομετρα λαδια το θεωρω.....

Α και καλος φανταρος μιας και ακουσα οτι μπαινεις :)

Link to comment
Share on other sites

1.Aprilia SL-750 Shiver (8000€)

2.SUZUKI GSR-600 (6995€)

3.Kawasaki ER-6n (6990€)

Καλησπέρα,

μεταξύ των τριών το καλύτερο value for money έχει το suzuki, ανδιαφισβητητα, είναι τετρακύλινδρο, και σίγουρα από τα πιο σπόρ στην κατηγορία. Σίγουρα και το aprilia έχει πολύ σπορ χαρακτήρα (καλό ζύγισμα) αλλά δεν το έχει κάποιος γνωστός για να σε βοηθήσω περισσότερο. (δες για test drive)

Τωρα το kawasaki είναι για αρχάριους (πιο ήρεμο και με πιο touring χαρακτήρα).

Τέλος ότι και να διαλέξεις από τα τρία είναι καλή επιλογή, εξατάται από το τι θέλει ο καθένας.

Link to comment
Share on other sites

13 Φλεβάρη αρχίζει η απολέπισή μου στην Τρίπολη! Διαβιβαστής γαρ...

Για τα μοτόρια τώρα... Για Shiver πάω ολοταχώς...

Όσον αφορά τα λάδια το έχω μελετήσει πολύ το θέμα με δαύτα,

συνθετικά,ημισυνθετικά,ορυκτέλαια,συνθετικά με βάση group IV/V

και δυστυχώς τα μέταλλα δείχνουν να λατρεύουν τα του group IV/V(Torco,AMSoil...).

Μεγάλη κουβέντα αυτή με τα λάδια...

Και φυσικά η αγορά προβλέπεται για μετά το στρατό! :helpjim:

Λέτε να έχουν πέσει οι τιμές καθόλου σε ένα χρόνο;! :)

Link to comment
Share on other sites

Για τα μοτόρια τώρα... Για Shiver πάω ολοταχώς...

Viva L' Italia !

Σαν παλιός μηχανόβιος ( 1976 - 1994 ) εγκρίνω και επαυξάνω όσον αφορά την επιλογή σου , άλλη φινέτσα βρε παιδί μου οι Ιταλοί... :):helpjim::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

To Aprilia ειναι φοβερο ,10 χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο του και δεν σπαει ,εχει τα καλυτερα περιφερειακα ειναι το πιο στριφτερο απο ολα εχει πολλλλυ ροππη και ειναι γ@μ@το .

κι εγω mille εχω και δεν εχει χαλασει ποτε και τα service γινονται σωστα και φθηνα αν ξερεις που να πας

και παλι APRILIA θα'παιρνα

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΟΟΟΟΟΟ :)

Link to comment
Share on other sites

όλα είναι καλά μέχρι να περάσει από δίπλα ένα

DUCATI MULTISTRADA 1000 ..

πουλιέται ένα πραγματική ευκαιρία για όποιον ενδιαφέρεται :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε nikoskon γεια σου. Κόλλησα το ιδιο μικρόβιο το 1978 και μεχρι σημερα δεν λέει να φύγει.Τα 4 τελευταια χρόνια έχω ενα ΑFRIKA και ολα τα προηγούμενα πολλές και διάφορες μοτο. Χωρις να θελω να διαφωνήσω με κάποιους συνμοτοσυκλετιστές δυστυχώς θα το κανω.Οι Ιταλοι φτιαχνουν τις ομορφότερες μοτο αλλα και τις περισσότερο αναξιόπιστες. Η Shiver ειναι τελείως καινούργια τεχνολογια οποτε να ξερεις οτι ισως βγαλει καποιες παιδικες ασθενειες. Η Suzuki ειναι κλασικης σχολης οπότε περνάει στο άλλο ακρο. Η Κawasaki ειναι καπου στη μεση και κάποιος σου ειπε πολύ σωστα δεν σπαει δεν χαλάει.Ολα αυτά βέβαια είναι υποκειμενικά αφου η αγορα μιας μοτο δεν ειναι μονο λογικη αλλα και συναίσθημα. Δεν σε κουραζω άλλο, αν σου εκανε κλικ το Shilver παρτο και καλοτάξιδο. Τελος φιλική συμβουλή μην το σκαλίζεις καθόλου για να εχεις την εγγύηση της αντιπροσωπείας.

Link to comment
Share on other sites

αν παντως ρωτησει κανεις εμενα τοτε ιαπωνα λογο αξιοπιστιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για και χαρά σε όλους.

Ψάχνοντας στο Google κάποια αξεσουάρ για το shiver μου είδα αυτό το forum και σκέφτηκα ότι κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει η άποψη μου.

Οδηγώ μηχανή 24 συνεχόμενα χρόνια. Στο διάστημα αυτό έχω αλλάξει 10 μότο και οι 8 ήταν Γιαπωνέζικες . Τα κριτήρια επιλογής για εμένα δεν ήταν ποτέ το κόστος συντήρησης, αλλά η εξωτερική εμφάνιση και η οδηγική απόλαυση .

Για το κομμάτι της εμφάνισης δεν έχω να πω πολλά γιατί είναι υποκειμενικό, αλλά κρίνοντας από το ενδιαφέρον και τα σχόλια των άλλων οδηγών μάλλον αρέσει.

Όσο για την οδηγική απόλαυση απλά το εργαλείο είναι άπαικτο. Στρίβει και φρενάρει άψογα. Η θέση οδήγησης σωστή και ξεκούραστη , η ευελιξία στην πόλη είναι και αυτή αρκετά καλή. Για το στυλ οδήγησης ανάλογα με την διάθεση που έχεις κάθε φορά, σε βοηθάνε οι 3 επιλογές χαρτογράφησης που είναι διαθέσιμες από το κουμπί της μίζας.

Ο ήχος των 2 μαμά τελικών είναι φανταστικός και σε εξιτάρει. Αν θέλετε παιχνίδια ( σούζες πάντες edo) δεν θα σας πει όχι.

Το ότι δεν έχει ABS δεν το θεωρό και τόσο κακό αφού η εμπειρία από την προηγούμενη μότο που είχα (v strome 650 ABS K7) δεν ήταν ότι καλλίτερο.

Μειονεκτήματα Φυσικά και έχει αλλά εστιάζονται στην πρακτικότητα και όχι στην συμπεριφορά,(άβολη σέλα για τον συνεπιβάτη, δεν παίρνει μπαγκαζιέρα) πράγμα που δεν με απασχολεί.

Για την αξιοπιστία δεν ξέρω και πολλά πράγματα γιατί την έχω λίγους μήνες, αλλά από διάφορα forum που διαβάζω τα προβλήματα δεν είναι πλέων περισσότερα από αυτά των Γιαπωνέζικων .

Αν τελικά σας ενδιαφέρει να ξεφύγετε από τα ψιλοβαρετά κατά την γνώμη μου Γιαπωνέζικα και να προσφέρετε λίγη απόλαυσή στις μετακινήσεις σας πάρτε την

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...