Jump to content

Aprilia Sl750 Shiver Vs Suzuki Gsr600 Vs Kawasaki Er-6n


Recommended Posts

Το ότι είναι ευρωπαϊκή η Shiver γιατί αποτελεί μειονέκτημα;

Ας μην είμαστε κολλημένοι...

Η έλλειψη ABS σίγουρα αποτελεί μειονέκτημα για αυτό και θα περιμένω μπας και βγεί έκδοση με ABS...

Η GSR δεν είναι ιδιαίτερα οικονομική στην συντήρηση.Από ό,τι μου είπαν στην αντιπροσωπεία κάθε 6000χλμ χρειάζεται service.

Το Shiver αλλαγή λαδιών θέλει κάθε 20000χμλ και γενικά κάθε 20000χλμ service κατά το οποίο δεν είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση κάποιων μερών της μηχανής παραμόνο εάν υπάρχει φθορά.

1 λίτρο λαδιού για 4Τ κοστίζει κατά μέσο όρο 12€.

Η Shiver και το GSR παίρνουνν περίπου 4 λίτρα με αλλαγή φίλτρου.

Όταν φτάσω 20000χλμ στο Shiver θα δώσω 48€ για λάδια, ενώ στην GSR θά έχω δώσει ήδη 96€(6000χλμ,12000χλμ) σύν τα 48€ των 18000χλ, δηλ 144€ και θα έχω και 2000χλμ λίγοτερα(18000χλμ έναντι 20000χλμ).

Στα 40000χλμ θα είναι:

96€ για την Shiver

288€ για την GSR που σε 2000χλμ θα θέλει πάλι αλλαγή λαδιών δηλ

στα 42000χλμ θα έχω δώσει 336€.

Και η κορυφή είναι πως στο ελληνικό owners' manual της Shiver σε παροτρύνει,εάν πιστεύεις πως μπορείς,να αλλάζεις μόνος σου τα λάδια/φίλτρο λαδιού/μπουζί(τα βασικά δηλ) κάτι το οποίο μπορώ να κάνω.

Αυτό αυτόματα σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στο service και επομένως λιγότερα έξοδα.

Για τα περισσότερα όμως στο εγχειρίδιο αναφέρει ρητά πως πρέπει να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επομένως αυτό που υποθέτω είναι πως και τα λαδάκια θα αλλάζω μόνος μου και την εγγύηση δε θα χάσω μιας και η ίδια η Aprilia λέει πως μπορώ να κάνω κάποια πράγματα μόνος μου.

Μάλλον κάνεις κάποιο λάθος εδώ. Αποκλείεται να θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 χλμ. Δεν γίνεται αυτό. Δες καλύτερα στο μανουαλ και ρωτα και σε φορουμ της Απριλια. Αν ρωτησεις και σε γενικα μοτοσυκλετιστικα φορουμ, θα δεις οτι λενε, οσο το νωριστερο αλλαζεις λαδια τοσο το καλυτερο. Αν μπορει καποιος να αλλαζει καθε 3.000 για παράδειγμα, καλό κάνει όχι κακό. Κακό κάνει να μην αλλάζεις λάδια συχνά, και τα 20.000 που λες είναι πάρα πολλά χλμ για μηχανή. Δεν είναι αμάξι, ειναι πιο ευαίσθητο μηχάνημα, ακόμα και τα αμάξια όμως αλλάζουν στα 15.000 περίπου.

Και τα διαστήματα σερβις είναι κάθε 20.000 χλμ αλλά το κατα πόσο είναι καλό αυτό δεν το ξέρω

Έγινε επεξεργασία - contravener
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γεια κι απο μενα :buttrock: Βρηκα το θεμα στο Google οταν κοιταζα για το Shiver.

Αγαπητε Νικο (nikoskon) πιστευω οτι τα κρητιρια με τα οποια διαλεγεις την μηχανη που σκεφτεσαι να αγορασεις ειναι εντελως αστοχα.

Για να καταλαβεις τι ακριβως κανεις ειναι σαν να λες οτι θες να παντρευτεις την γυναικα που θα ερωτευτεις και θα ταιριασετε και την ιδια στιγμη θετεις ορους και προυποθεσεις μεσα στο μυαλο σου αλλη φυσεως.

Δηλαδη προσεγγιζεις το θεμα "μοτοσυκλετα" εντελως τεχνοκρατικα ή αλλιως κσνεις ψυχρη προσεγγιση "στα χαρτιά" και μονο.Για να το καταφερει καποιος αυτο πρεπει φυσικα να ειναι γνωστης των τεχνικων χαρακτηριστικων που διαβαζει και να καταννοει την σημασια τους.

Στο ειπαν και τα παιδια που ξερουν απ'αυτα τα πραγματα οτι μηχανη αγοραζουμε περισσοτερο με την καρδια και οχι τοσο με το μυαλο.Οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες εχουν τοση δυναμη που ξεπερνα κατα πολυ τα ανθρωπινα ορια των περισσοτερων οδηγων ή με αλλα λογια δεν μπορουμε ευκολα να εξαντλησουμε στο επακρο τις δυνατοτητες των συγχρονων μοτο ουτε καν σε ελεγχομενο περιβαλλον (πχ Σερρες,Μεγαρα).

Οταν σου λενε οτι τα ιαπωνεζικα μοτορια ειναι πιο αξιοπιστα απ'τα ευρωπαικα δεν σου λενε ψεματα ουτε υπερβολες.Αν αρχισει να χαλαει το ιταλικο τοτε γινεσαι κολλητος του μαστορα :buttrock:

Εγω εχω το GSR και θα σου πω εξ'αρχης οτι το Shiver εχει μεγαλυτερη ροπη και την δινει πιο χαμηλα.Στον στροφαλο δινει 3 αλογα λιγοτερα απ'το GSR αλλα τα δινει μολις στις 9000στρ/λ !!

Με αλλα λογια ο V2 κινητηρας που φοραει το ιταλικο ειναι πιο ροπατος.Τα χαμηλοροπα ειναι απολαυση μεσα στην πολη και στις βουνησιες διαδρομες δεν χρειαζονται πολυ συχνα αλλαγη σχεσης (ταχυτητας).

Απ'την αλλη το GSR φοραει το αγωνιστικο και εν πολυς χιλιοδοκιμασμενο μοτερ του αγωνιστικου GSXR600K5 και ειναι Suzuki αρα σκυλι πιστο.Το οδηγεις οσο σκληρα θελεις κι αυτο αντεχει γι'αλλα τοσα!

Αυτα που εγραψες για τα λαδια και τα σερβις πολυ με παραξενεψαν... Δεν γνωριζω και δεν αμβισβητω αυτο που λες για την προτροπη της Aprilia να κανει ο πελατης μονος του τις αλλαγες λαδιων και φιλτρων αλλα κατι παρομοιο μαλλον δεν εχω ακουσει.Εξαλλου μπορει πολυ ευκολα να ραγισει το αλουμινενιο καρτερ αν σφυξουμε λιγαααααακι παραπανω την ταπα ή το φιλτρο και μετα να χανει λαδια το μοτερ και κατι τετοιο προφανως πρεπει να μην συμβει κατα την περιοδο της εγγυησης και τα χρεωθει η εταιρια...

Ακομη και να υπηρχε λαδι που να κραταει για 20.000Km σε τετοιο κινητηρα προσωπικα εγω δεν θα τ'αφηνα σε καμια περιπτωση τοσο πολυ για να μη πω οτι και οι 6000Km που λεει η Suzuki ειναι αρκετα και τρομαξεις :rasp: (ιδιαιτερα για οδηγηση εντος πολεως).

Οσο για την καταναλωση,98 αλογα εχει το GSR.Aμα ανοιγεις το γκαζι πολυ τοτε ρουφαει πολυ βενζινη γιατι πολυ απλα τα γουστα κοστιζουν. Το Shiver εχει 1,5 λιτρο μικροτερο ντεποζιτο κι εφοσον η καταναλωση ειναι στα ιδια επιπεδα οπως φανταζομαι θα ειναι,αυτο σημαινει μικροτερη αυτονομια στα ταξιδια.Υποψιν με μια μεση ταχυτητα 140Km/h το GSR μεχρι να ειδοποιησει για βενζινη διανυει περιπου 210Km ενεκα γυμνο streetfighter(μεγαλη αντισταση του αερα).

Προσοχη, "Μοτοσυκλετα=αδειος κουμπαρας"

Οτι κι αν αγορασεις πρεπει να ξερεις οτι θα ξοδευεις συνεχως λεφτα πισω της εκτος κι αν η χρηση ειναι σπιτι-καφετερια-σπιτι.

Υπαρχουν πολλα αναλωσιμα που δεν κανουν διακριση μοντελο ή μαρκα μοτοσυκλετας για ν'αλαχθουν (παραδειγμα: λαδια,φιλτρα,ελαστικα,αλυσσιδες,γραναζια)

Για να μην πω και το πιο σημαντικο... οτι μπορει σε μια απλη πτωση να γλυτωσει ο αναβατης και η μηχανη να καταστραφει ολοσχερως :rasp:

Επομενως ξεχασε τις "λαδορουφυχτρες" και τ'αλλα κοσμητικα επιθετα.Αν ειναι αυτο δυνατον,κανε μια βολτα (test ride) και τις τρεις και αγορασε τελικα αυτο που θα σου "μιλησει" :bowdown:

Οτι κι αν αποφασισεις να θυμασαι παντα οτι ο πληρης μοτοσυκλετιστικος εξοπλισμος (κρανος,μπουφαν,μποτες,γαντια,παντελονι) σωζει απ'τον θανατο και τις αναπηριες.

Καλη τυχη οτι κι αν αποφασισεις :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ GSR600 ΤΟΥ 2008 ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 15.000 ΚΜ ΚΑΙ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ..Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΛΑ ΜΑΜΑΕΙ..ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΠΑΚΙ.ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΖΗΤΩ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ , ΣΚΥΛΙΑΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ..ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ..ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...