Jump to content

ΝΕΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!!

Εδώ κ 3 μέρες είμαι κ εγώ μέλος του ενυδρειακού κόσμου!! :buttrock:

Αγόρασα ένα Juwel Lido 120lt κ βρίσκομαι στη διαδικασία διακόσμησης του.

Τα ψάρια που σκέφτομαι να τοποθετήσω ειναι γκαπυ..

Τι μου προτείνεται για εξοπλισμό κ ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω??

Είμαι εντελώς αρχάριος κ από το pet shop δε πήρα κ τισ πληρέστερες συμβουλές..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να το κάνεις φυτεμένο μην βάλεις αυτές τις πλαστικούρες φυτά.

Βάλε υπόστρωμα 2cm και χαλίκι 2~5mm άλλα 2cm

Αν δεν το κάνεις πολυφυτεμένο χρησιμοποίησε ταμπλέτες CO2 η φτιάξτο μόνος σου εκτός και αν θέλεις να αγοράσεις κανονικό σύστημα λίπανσης CO2

Καλή επιτυχία .....!!!!! :buttrock::blush::blink:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΩΣΟΡΗΣΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΥΔΡΕΙΩΝ

ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΚΙΑ ΒΑΚΤΗΡΙΔΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ....

ΣΤO SITE ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ

ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΜΕ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΒΑΚΤΗΡΙΔΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΨΑΡΙΑ

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ :buttrock:

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ' όλα, να σου πω πως το LIDO δεν είναι και η καλύτερη επιλογή λόγω διαστάσεων. Η περιορισμένη επιφάνεια, δυσχεραίνει την ανταλλαγή αερίων καθώς και την οξυγόνωση του νερού. Πλην αυτού, η ποιότητα κατασκευής των ενυδρείων της Juwel είναι απλά κορυφαία, σίγουρα δε θα έχεις κανένα πρόβλημα και μετά από χρόνια.

Θα σου έλεγα να αγοράσεις ένα καλό εξωτερικό φίλτρο γνωστής εταιρείας και να ξηλώσεις το εσωτερικό. Όχι πως δεν είναι καλό, αλλά έχει λίγο χώρο για βιολογικό υλικό, και σου τρώει και χώρο στο ενυδρείο. Και επίσης η αντλία του δεν είναι και η πιο αθόρυβη που υπάρχει.