Jump to content

Piranhas ( Red-bellied )


Pirate

Recommended Posts

Εχω και εγω ενα Ενυδρειο 120 λιτρα.

Ασχολουμε 7 χρονια με ψαρια του γλυκου νερου...γενικα...Σε όλες τις κατηγορίες.

Αλλα τωρα Εβαλα στο ενυδρειο μου 2 Piranhas ( Red-bellied )

και αναζητουσα Πληροφορίες στο NET για τα Πιρανχας,και ειμαι εδω..

διοτη πρωτη φορα βαζω Piranhas στο ενυδρειο μου και φυσικα εχω πολλες αποριες,Και ελπίζω ότι κάποιος από εσάς

Να γνωρίζει Η να εχει Πιράνχας,Ώστε να ανταλαξουμε Απόψεις Περί Πιρανχας,Διότι σε Αυτή την κατηγορία των ψαριών, Είμαι αρχάριος.

=====================================================

Συνεχιζω

Εχω ενα ενυδρειο 120 lt με full εξοπλισμο...

Εχω για πρωτη φορα 2 Πιρανχας 25 ημερες.

Τους δινω για τροφη,καθε 2 ημερες κοματακια κοτοπουλο,και κοματακια καθε 7 ημερες απο μοσχαρι.(ετσι μου ειπαν απο εκει που τα αγορασα.)

Τα Βλεπω ομως Νευρικα.

Υπαρχει τροφη ειδικη για πιρανχας?

Στο ενυδρειο πρεπει να βαλω κατι σαν διακοσμιση που τα Πιρανχας να ειναι στο φυσικο τους περιβαλον?

Πρεπει να μετραω και το ph?(μου ειπαν οτι δεν χρειαζετε διοτη εινε τα πιο σκληρα Πιρανχας)

Τελικα εαν εχεις γνωσεις περι Πιρανχας,θα μπορουσες, και εαν εχεις χρονο φιλε μου να μου απαντησεις.

( και ελπιζω και εγω απο το δικο μας Forum να σας ειμαι χρησιμος)

Με εκτίμηση.

Πετρος

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες φιλε.

θα χρειαστης παραπανω λιτρα και παραπανω πιρανια για να ειναι τα δικα σου ευχαριστημενα(και να περιοριστη ο κανιβαλισμος αργοτερα)υπολογισε 70 λιτρα το ψαρι και θελεις μινιμουμ τετραδα.τροφη δινε πελλετς για κιχλιδες,παγομενες τροφες οπως καρδια μοσχαριου,καλαμαρι,γαριδα και σε μικρη ηλικια κοκκινο σκουλικι.ΜΗΝ τους δινει ποτε ωμο φιλετο κοτοπουλου οι αλου ζωου

Link to comment
Share on other sites

α ναι,ξεχασα να πω πως δεν ειανι αληθεια πως δεν πρεπει να μετρας ph .χρειαζοντε πη 6,5-7,5,διακοσμηση με ριζες και ζωντανα φυτα.

καλυ συνεχεια

Υ.Γ πες μασς λιγο για φωτισμο,φιλτρανση και τα λοιπα...

Link to comment
Share on other sites