Jump to content

Recommended Posts

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και καλή επιτυχία.

Εδώ και 5 μήνες έχω ένα θαλασσινό 350lt. Είμαι αρχάριος και έχω μάθει

κάποια πράγματα με τη βοήθεια φίλων μέσω forum και τους είμαι ευγνώμων.

Έχω ένα skimmer visι-jet 400 της aquarium το οποίο θα αντικαταστήσω

για τρεις κυρίως λόγους. Α) είναι μάλλον μικρό

Β)λειτουργεί με φυσαλίδες που με ενοχλούν

Γ)κάνει φασαρία

Ψάχνω για skimmer που να μην έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά κι

επί πλέον να έχει μικρές διαστάσεις. Έχω δει το 3115 της TYNZE

(δεν έχω πολλές επιλογές γιατί μένω Ηράκλειο) αλλά δεν έχει νομίζω

ενθουσιώδεις οπαδούς και σκέφτομαι να το πάρω. Θέλω τις προτάσεις

σας για αυτό ή κάτι άλλο. Σας ευχαριστώ. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλως μας ηλθες! :) Το σκιμμερ που εχεις ειναι τελειως ανεπαρκες. Κριμα που δεν εχεις πολλες επιλογες στην Κρητη για καποιο αλλο σκιμμερ. Για τα λιτρα που εχεις θελεις ενα καλο σκιμμερ που δυστηχως ειναι σχετικα ακριβο.

Θα ηθελα πρωτα απο ολα να γνωριζω τι ακριβως ενυδρειο θελεις να εχεις. Εχεις reef, fish-only? To εχεις στοκαρει βαρια ή οχι? Εαν μπορεις να μου πεις και τι ζωντανα εχεις θα μπορεσω να σε βοηθησω ακομα καλητερα. Επισεις πως εχεις καταλαβει οτι το δικο σου ειναι ανεπαρκες? Εχεις καποιο προβλημα?

Προς το παρον παντως το σκιμμερ που θα σου ταιριαζε καλυτερα, μαλλον ειναι το 3130/2 παρα το 3115/2. Διαβασε το αρθρο για το σκιμερ και το overskimming για να καταλαβεις τους λογους. http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=97

Η Σελιδα της TUNZE με τα σκιμμερ της http://www.tunze.com/deutsch/index.html?lang=en-gb

Μια αλλη λυση ειναι το Aquamedic TurboFlotor Multi. Καλο, ψιλοαθορυβο και σταθερα αποδοτικο. Το καλο ειναι οτι μπαινει και σαν κρεμαστο στην ακρη του ενυδρειου. Σκεψου εαν θες και αυτο.

Η Σελιδα της Aquamedic με τα σκιμμερ της http://www.aqua-medic.de/index0.html