Jump to content

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΨΑΡΙΟΥ


Recommended Posts

:busted_cop: καλησπερα.μπορει καποιος να με βοηθησει με την επιστημονικη ονομασια του εικονιζομενου ψαριου?

post-248-1135726462_thumb.jpg

post-248-1135726539_thumb.jpg

post-248-1135726618_thumb.jpg

post-248-1135726687_thumb.jpg

post-248-1135726759_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Flying fox ή Chinese Algae Eater επιστημονικό όνομα Gyrinocheilus aymonieri.

Έχε υπ' όψιν σου ότι μεγαλώνει αρκετά (φτάνει και τα 20 εκ). Ενήλικος δεν δείχνει και μεγάλη προτίμηση στην άλγη. Ζει σε ομάδες. Είναι περιοχικό ψάρι και όταν μεγαλώσει, αν είναι σε μικρό σχετικά κοινωνικό ενυδρείο γίνεται επιθετικός με τους συγκατοίκους του.

Σκέψου το καλά και διάβασε πριν αποφασίσεις να τον κρατήσεις. :busted_cop:

Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή θα διαφωνήσω.

Το ψάρι είναι SAE ή ψευτό-SAE δηλαδή είτε Crossocheilus Siamensis (Siamese Algae Eater) ή Crossocheilus Οblongus (Siamese Flying Fox).

Η διαφορά του ενός με του άλλου είναι ότι το μέν SAE τρώει ευχάριστα... :busted_cop: την άλγη ενώ το false SAE όχι....

Καλύτερες φωτό θα δείξουν για το τί είναι από τα δύο....

Link to comment
Share on other sites

Aν το συγκρίνω με τα δικά μου που φαίνονται στη φωτό, τότε Θοδωρή θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη ότι πρόκειται για Crossocheilus Siamensis :busted_cop:

post-190-1135755290_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και εγώ για SAE έλεγα στην αρχή, με τις εξής διαφορές όμως. Στα SAE η πλευρική γραμμή φτάνοντας στα πτερύγια της ουράς γίνεται πολύ μυτερή, πρ΄σγμα που δεν συμβαίνει στην φωτό του φίλου μας. Δεύτερον η ράχη του ψαριού και ειδικά στην πρώτη φωτό διακρίνω να σκουραίνει, πράγμα που δεν ισχύει στα SAE. Λόγω του ότι στα false SAE η πλευρική γραμμή συνεχίζει χοντρή προς τα πίσω και προς τα εμπρός φτάνει μέχρι το μάτι, συνεχίζοντας πολύ αχνή προς το στόμα, με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι είναι CAE.

Αν όχι τότε είναι SAE. Μια κοντινότερη φωτογραφία θα μας διαφώτιζε καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα.ανεβαζω μερικες φωτο ακομα.ευχαριστω για την βοηθεια.εχω μπερδευτει με αυτο το ψαρι .στο μαγαζι που το πηρα το ονομαζαν flying fox.

post-248-1135765704_thumb.jpg

post-248-1135765798_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Δημήτρη και τον Γιάννη. Είναι 100% Crossocheilus Siamensis (Siamese Algae Eater). Τώρα για την ονομασία flying fox, έτσι ονομάζουμε συνήθως εμείς οι χομπίστες το Epalzeorhynchus kalopterus ή false SAE.

Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στο internet, πολλά site ακόμα και κάποιες παραγωγικές μονάδες, ονομάζουν το Crossocheilus Siamensis, Siamese flying fox. Υποθέτω ότι τα ψάρια ήρθαν από κάποια από αυτές τις μονάδες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...