Jump to content

Βοήθεια σε τελείως Αρχάριο......


tsita

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.....

Όπως καταλαβαίνεται και από τον τίτλο του θέματος, είμαι άσχετος με ενυδρείο και θέλω σιγά σιγά να κάνω τα πρώτα βήματα, για αυτό και θα ήθελα την βοήθειά σας....

1. Ποιά είναι τα βήματα για την δημιουργία ένος ενυδρείου θαλάσσης με ψάρια 200Lt. (...από το τί χρειάζεται να αγοράσεις, πως θα προετοιμάσεις το νερό , πως θα το στρώσεις και πότε θα βάλεις ψάρια.....)

2. Επειδή το κόστος από κάποιες ερωτήσεις που έκανα δεν είναι μικρό, θα μπορούσες να το "χτίσεις" σταδιακά, δηλαδή μέσα σε ένα διάστημα 6 μηνών, στο οποίο θα επιμερίσεις και το τί θα πάρεις (π.χ. Αρχικά το ενυδρείο με το νερό, τον επόμενο μήνα τον αραγωνίτη, τον απόμενο τον βράχο ...... κ.τ.λ.)

Το ξέρω ότι πολλά από αυτά που ρωτάω υπάρχουν σε άρθρα διάσπαρτα, αλλά θα ήθελα τουλάχιστον την διεύθυνσή τους...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες στη παρεα μας..

αν και θα ηθελα πολυ να σου προσφερω για το καλως ορισες μια μπανανα..(πλακα κανω εε..? ),

χρειαζεσαι αρκετο διαβασμα και μπορεις να ξεκινησεις απο...

ΕΔΩ

καλη συνεχεια φιλε μου... :)

Link to comment
Share on other sites

καλωσόρισες στη θάλασσα του aquazone :)

καλό θα ήταν να διαβάσεις τα άρθρα που προτείνει ο φίλος klaz και ότι απορίες έχεις πάνω σε ορισμούς η διαδικασίες εδώ είμαστε να σου απαντήσουμε

ένα καλό ξεκίνημα είναι να πάρεις δεξαμενή , θερμοστάτη . 2-3 μικρές αντλίες , συσκευή αντίστροφης όσμωσης , refractometer , αλάτι ..

.. με σκοπό να αγοράσεις φρέσκο ζωντανό βράχο 30-40 κιλά και να τον κουράρεις για 3-6 μήνες κάνοντας κάθε δυο εβδομάδες αλλαγές νερού ..

έτσι θα πάρεις μια ανάσα στα οικονομικά σου και θα δημιουργήσεις άριστη υποδομή για το μέλλον

Link to comment
Share on other sites

:) .....Ευχαριστώ για το καλωσόρισμά σας και για τις πληροφορίες σας..... :helpjim: