Jump to content

Γεια χαρα απο Κρήτη!


mobmaniac

Recommended Posts

Γεια χαρα σε όλη την παρέα!

Απο που να αρχίσω?

Είμαι ο Κώστας απο Ηράκλειο, είμαι 22, σπουδάζω πληροφορική και είμαι λάτρης της τεχνολογίας γενικά.

Και...

Εχω πάθει πλάκα με αυτά που διαβάζω εδω μέσα αυτες τις μέρες!

Πρέπει να γίνω επιστήμονας για να φτιάξω ενυδρείο ρε παιδιά... :helpjim:

Δεν έχω ενυδρείο ακόμα αλλά πιστεύω οτι πολύ σύντομα θα αποκτήσω ένα, μόνο με την βοήθεια σας φυσικά γιατί είμαι άσχετος!

Στόχος μου είναι να φτιάξω ενα "έξυπνο ενυδρείο" με τον προγραμματισμό μικροεπεξεργαστών, αισθητήρων για μετρήσεις με ηλεκτρονικές ενδείξεις, αυτόματη, προγραμματιζόμενη αλλά και χειροκίνητη αλλαγή νερού και ότι άλλο προκύψει!

Όλα αυτά φυσικά δεν ξέρω ακόμα αν θα είναι εφικτά και δεν ξέρω αν θα βρώ τον χρόνο και το χρήμα να τα υλοποιήσω!

Μπορεί λοιπόν αρχικά να φτιάξω ενα "κανονικό" ενυδρείο (υπολογίζω καπου στα 100 λιτρα, γλυκού νερού) και να αφήσω το έξυπνο για αργότερα που θα έχω και μια εμπειρία στο θέμα αυτο.

Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω όποιος απο εδω μέσα ξέρει καποιο κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης που να είναι σωστό και να είναι σε θέση να με ενημερώσει και οχι να με εκμεταλλευτεί να μου στείλει ενα ΠΜ, ή ας μου το πει εδώ. Ευχαριστώ!

Τώρα μάλλον ήρθε η ώρα να επιστρέψω στο διάβασμα γιατι τυγχάνει να εχω εξεταστική και εγώ διαβάζω για τα ψάρια τις γαρίδες και τα σαλιγκάρια! :bowdown:

Χάρηκα πολύ που σας βρήκα εδώ και μπορώ να μάθω τόσα πολλά απο εσάς και τις εμπειρίες σας! :)

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες στο ΑΖ,καλη διαμονη και καλα διαβασματα..!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ μας.

Άκρος σωστή και θα έλεγα απαραίτητη η πρώτη σου κίνηση να ενημερωθείς πρώτα και μετά να αποκτήσεις ενυδρείο. Η μέθοδος αυτή θα σε κάνει να χαρείς το ενυδρείο σου εξ αρχής χωρίς το στρες της αποτυχίας.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες στο forum μας αγαπητέ Κώστα.

Εύχομαι καλή επιτυχία στα σχέδιά σου.

Link to comment