Jump to content

Καλησπέρα σε όλους!!!!


arficb

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι αρχάρια και "βρέθηκα" στο Aquazone τυχαία ψάχνοντας κάτι εντελώς άσχετο - δεν μπορώ καν να θυμηθώ τι...Το θέμα είναι ότι είμαι μέλος εδώ και ένα μήνα και παρότι αυτό είναι το πρώτο μου ποστ, όλο αυτό τον καιρό έχω πραγματικά διαβάσει κάθε λέξη στο forum.

Δεν είχα ποτέ σκεφτεί να αποκτήσω ενυδρείο, είχα την αίσθηση οτι θα ήταν μια άκαρδη αιχμαλωσία για τα ψαρακια...μα να που βρέθηκα εδω και αυτό που εντυπωσίασε και με κέρδισε πέρα απο τις γνώσεις των μελών, την πολυφωνία και την υπευθυνότητα, ήταν η αγάπη που εχετε όλοι στα ψαράκια σας και η ευαισθησία σε θέματα οικολογίας.

Και να μαι τώρα να προσπαθώ να συγκεντρώσω το budget για το πρώτο μου ενυδρείο(σκέφτομαι 200λτ)!!!Δεν θα είναι εύκολο ,καθότι φοιτήτρια, αλλά αυτό μου δίνει το χρόνο να διαβάσω περισσότερο ώστε να γίνουν όλα σωστά, και τα ψαράκια μου να είναι υγιή και ευτυχισμένα. Ήδη έχω κάνει την ερευνά μου και έχω κάνει κάποιες επιλογές...

Το σίγουρο είναι ότι θα σας ενοχλήσω με τις ερωτήσεις μου όταν θα ξεκινήσω με το στήσιμο του ενυδρείου!

Πραγματικά είmai χαρούμενη που βρέθηκα στο Aquazone γιατί είστε μια ωραία μεγάλη παρέα και γιατί κόλλησα τρελά!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες africb!!

Σιγουρα θα βρεις εδω ολα οσα πρεπει να ξερει καποιος για να ξεκινησει να φτιαχνει και να συντηρει ενα ενυδρειο.Εγω δεν ειχα ιδεα ποσα πολλα πρεπει να ξερω για να λειτουργει πραγματικα σωστα ενα ενυδρειο και ακομα μαθαινω.Ευτυχως που υπαρχει το ιντερνετ και ειδικα το aquazone!!!! :thumbup::D:buttrock::thumbup:

Θα περιμενουμε ερωτησεις και φυσικα αργοτερα αφθονο φωτογραφικο υλικο απο το ενυδρειο σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ μας και χαίρομαι ιδιαίτερα που αυξάνονται οι γυναίκες

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού