arficb Posted February 13, 2008 #1 Share Posted February 13, 2008 Καλησπέρα σε όλους! Είμαι αρχάρια και "βρέθηκα" στο Aquazone τυχαία ψάχνοντας κάτι εντελώς άσχετο - δεν μπορώ καν να θυμηθώ τι...Το θέμα είναι ότι είμαι μέλος εδώ και ένα μήνα και παρότι αυτό είναι το πρώτο μου ποστ, όλο αυτό τον καιρό έχω πραγματικά διαβάσει κάθε λέξη στο forum. Δεν είχα ποτέ σκεφτεί να αποκτήσω ενυδρείο, είχα την αίσθηση οτι θα ήταν μια άκαρδη αιχμαλωσία για τα ψαρακια...μα να που βρέθηκα εδω και αυτό που εντυπωσίασε και με κέρδισε πέρα απο τις γνώσεις των μελών, την πολυφωνία και την υπευθυνότητα, ήταν η αγάπη που εχετε όλοι στα ψαράκια σας και η ευαισθησία σε θέματα οικολογίας. Και να μαι τώρα να προσπαθώ να συγκεντρώσω το budget για το πρώτο μου ενυδρείο(σκέφτομαι 200λτ)!!!Δεν θα είναι εύκολο ,καθότι φοιτήτρια, αλλά αυτό μου δίνει το χρόνο να διαβάσω περισσότερο ώστε να γίνουν όλα σωστά, και τα ψαράκια μου να είναι υγιή και ευτυχισμένα. Ήδη έχω κάνει την ερευνά μου και έχω κάνει κάποιες επιλογές... Το σίγουρο είναι ότι θα σας ενοχλήσω με τις ερωτήσεις μου όταν θα ξεκινήσω με το στήσιμο του ενυδρείου! Πραγματικά είmai χαρούμενη που βρέθηκα στο Aquazone γιατί είστε μια ωραία μεγάλη παρέα και γιατί κόλλησα τρελά!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackintosh Posted February 13, 2008 #2 Share Posted February 13, 2008 Kalos Hrthes Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle Posted February 13, 2008 #3 Share Posted February 13, 2008 Καλώς ήρθες, περιμένουμε τις όποιες "ενοχλήσεις" σου με χαρά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arficb Posted February 13, 2008 Author #4 Share Posted February 13, 2008 Ευχαριστώ πολύ παιδιά!! Εδώ δεν νιώθω με τίποτα "έξω απ' τα νερά μου"!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...