Jump to content

Καλώς σας βρήκα!


maria_i_asxeti

Recommended Posts

Γεια σας! Συγχαρητήρια για το site σας και χαίρομαι που έγινα μέλος (δεν πληρώνουμε κάτι, έτσι;γιατί είδα κάτι για συνδρομές... )! Είμαι η Μαρία η άσχετη και δυστυχώς δεν ξεκίνησα σωστά... Πήγα πριν 7 εβδομάδες να αγοράσω 1 γυάλα με 1 χρυσόψαρο αλλά ευτυχώς ο Πάνος (ο άντρας μου) αποφάσισε να αγοράσουμε ένα ενυδρείο 30 λίτρων (κι εγώ ήθελα αλλά μου φάνηκε πολύ ακριβό, 80 ευρώ προσφορά από γυαλί, όχι πλαστικό). Πήραμε και 3 χρυσοψαράκια και 2 γατόψαρα και μετά από 2 μέρες αρχίσαμε να τα βάζουμε στο ενυδρείο... Φυσικά άσχετοι και οι 2 γίνανε πολλά λάθη...Έπλενα το φίλτρο κάθε βδομάδα στη βρύση να γίνει πεντακάθαρο...(έτσι μου είχανε πει από το πετ σοπ, να πλένω το φίλτρο στη βρύση... :bowdown: )

Για να μην τα πολυλογώ τελικά ψοφήσανε τα 2 χρυσόψαρα :bowdown: και αφού το ξεπεράσαμε πήγαμε και πήραμε άλλα 2! Κάπου εκεί άρχισα να αναζητώ πληροφορίες στό διαδίκτυο μήπως βρω τίποτα και άρχισα να διαβάζω πολλά. Είχα γράψει σε κάποιο άλλο site (εσάς δε σας είχα ανακαλύψει ακόμη) και μου δώσανε συμβουλές. Αγόρασα και τεστ και είδα τα χάλια του ενυδρείου...κλπ

Τώρα το ενυδρείο έχει 3 χρυσόψαρα διαστάσεων 4, 5 και 6 cm και 2 γατόψαρα 2 cm και ψεύτικα φυτά ψηλά χωρίς πολύ όγκο. Κάνω αλλαγές νερού κάθε 2 μέρες-με αντιχλώριο εννοείται-και οι μετρήσεις είναι καλύτερες.

Είναι πολλά τα ψαράκια για αυτό το ενυδρείο; Μου προτείνανε να τα δώσω πίσω και να πάρω 1 μονομάχο αλλά ο Πάνος δε θέλει γιατί δέθηκε μαζί τους και λέει ότι δε θα τα δεχθούνε από το πετ σοπ. Επίσης ανησυχεί μήπως αν τα δώσουμε πίσω πέσουν στα χέρια άλλων ανίδεων σαν εμάς και ταλαιπωρηθούνε διπλά...

Πάντως εγώ κόλλησα το μικρόβιο της αγάπης για τα ενυδρεία-και τα ψαράκια-και ονειρεύομαι κάποτε να αποκτήσω ένα μεγαλύτερο. Επίσης τώρα πλέον δε μου αρέσουν τα ψεύτικα φυτά αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να βάλω αληθινά. Ελπίζω να μη σας κούρασα. Θα χαρώ να λάβω απαντήσεις σας-είτε θετικές,είτε αρνητικές. :)

Link to comment
Share on other sites