Jump to content

Sos Τραυματισμός Labidochromis


manosblue

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά. Είμαι αρχάριος στα ενυδρία και έχω 7 labidochromis. Ένα θυληκό έμεινε έγκυος και μετά από την συμβουλή γνωστού εφάρμοσα την μέθοδο stripping για να πάρω τα μικρά και να επανέλθει το θυληκό στο ενυδρείο κανονικά. Όμως καθότι αρχάριος φαίνεται ότι το τραυμάτισα. Τώρα το θυληκό κάθεται ανάσκελα και έχει αρκετές κοκκινίλες στο σώμα του και φαίνονται τα πτερύγιά του αδύναμα. Τι να κάνω? Ξέρω ότι έκανα μ@λακία.

Link to comment
Share on other sites

Δες εδω νομιζω ειπαμε αρκετα γι΄αυτο το θεμα ! Την μανα κρατα την σε καραντινα να δεις πως θα παει και μην το ξανακανεις αυτο !!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΟΣ !!! :wub: Τουλαχιστον σωθηκε καποιο μωρο ;

Link to comment
Share on other sites

:unsure::wacko::drunk::wub::D:rasp::rasp::rasp::rasp:
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα το ψαράκι....

Η μέθοδος του stripping είναι απαράδεκτη όπως έμαθες με το σκληρό τρόπο. Απαιτεί μεγάλη εμπειρία η οποία αποκτιέται μάλλον με αρκετές ταλαιπωρημένες και συχνά νεκρές μάνες.

Ο μοναδικός τρόπος κατά τη γνώμη μου να πάρεις τα μικρά με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία για τη μαμά είναι αν καταφέρεις να την πιάσεις όχι κάνοντας άνω κάτω όλο το ενυδρείο, αλλά αν μπει σε καμιά παγίδα που έχεις στημένη από μόνη της σε κάποιο σκοτεινό μέρος, και μετά να τη μεταφέρεις σε άλλο ενυδρείο γεννήστρα.

Εκεί, αφού αφήσει μόνη της τα μικρά τότε τη μεταφέρεις πίσω στο μεγάλο ενυδρείο, όχι για τίποτα άλλο, αλλά επειδή αν είναι και νέα στο σπορ μπορεί να επιτεθεί να τα φάει μόλις τα αφήσει (μου έχει τύχει).