Jump to content

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!


Recommended Posts

Καλημέρα σας και καλό μήνα σε όλους!!!! Είμαι καινούρια και αρχάρια αλλά μου αρέσουν πολύ οι αστερίες!!

Χτες έπιασα έναν κόκκινο Αστερία στην περιοχή του Ρεθύμνου στην Κρήτη..

Θα ήθελα να μου πείτε τι πρέπει να κάνω??

Τι ενυδρείο χρειάζεται, τι τροφή τρώει...σας παρακαλώ μόνο να μου πείτε σύντομα...από χτες που τον έπιασα δεν τον έχω ταϊσει γιατί δεν ξέρω τι τρώει...φοβάμαι μην μου πεθάνει...ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσες να τον αφησεις ελευθερο στη θαλασσα μεχρι να φτιαξεις ολα αυτα που θελεις και μολις τα εχεις ετοιμα πιανεις εναν αλλο :wub:.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο :wub:.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά εσύ γνωρίζεις τι ενυδρείο χρειάζεται ένας αστερίας και τι τροφή??

Μόλις τον έδωσα στον αδερφό μου και τον πάει στην θάλασσα...θα μου λείψει..ελπίζω σύντομα να πιάσω κάποιον άλλο..

Link to comment
Share on other sites

Εχεις εμπειρια απο ενυδρεια ? Π.χ. γλυκο νερο?

Link to comment
Share on other sites

Κάτι λίγα...μην φανταστεις και πολλά..όπως ανέφερα είμαι αρχάρια αλλά μου αρέσουν τα πάντα που έχουν σχέση με την θάλασσα...αν μπορούσες να με βοηθήσεις.... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ποσα λιτρα σκεφτεσαι να φτιαξεις?

Link to comment
Share on other sites

Εχμμ νομιζω οτι ειναι αρκετα μικρο και ο αστεριας θα βρασει το καλοκαιρι :wub:. Καλο ειναι να μπουνε μεσα βραχοι και χαλικια κατευθειαν απο τη θαλασσα για να μπορει να τρωει απο τους βραχους, αλλα αυτα σε 5 λιτρα δεν χωρανε :D.

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό θέλω τα φώτα σου....για πες..πόσα λίτρα είναι καλά??Θα φτιάξω ένα παλάτι και μετά θα πιάσω έναν πανέμορφο αστερία!!!

Ο αδερφός μου με πήρε τηλ.και ο αστερίας ευτυχώς έφτασε σώος!!!Μετακινήται στα βραχάκια!!!

Link to comment
Share on other sites