Jump to content

ΝΕΟ ΕΝΥΔΡΕΊΟ ΜΕ ΔΙΣΚΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!


BAKIS

Recommended Posts

Σκέυτομαι ένα ενυδρείο 400 με δίσκους!!!θα ήθελα να μου προτίνατε είδη δίσκων κτλ.τι παραμέτρους θα χρειαστεί το νερό???σας ρωτάω γιατί είμαι τελείος αρχάριος απο δίσκους,λέω να βάλω 1 φίλτρο εχέιμ 2217!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε bakis απο ειδη δισκων οπως λες μπορεις να βαλεις οποια εσενα σου αρεσουν αν παρεις δισκους εκτροφης θες νερακι με ph 7 και ακομα καλυτερα 6.6 με 6.8 αν βεβαια σου αρεσουν οι αγριοι θα πεσεις σε ph στο 6 τουλαχιστον.Σε 400λιτρα μπορεις να βαλεις 8 δισκους αλλα θα προτεινα 2 φιλτρα 2217.Καλη συνεχεια και για οτι ερωτησεις εδω ειναι πολλα παιδια που θα σου απαντησουν με ευχαριστηση.

Link to comment
Share on other sites

τι τροφή θα τους ρίχνω???

Link to comment
Share on other sites

πως θα τους ετοιμάζω το νερό???

Link to comment
Share on other sites

Τροφες πλεον υπαρχουν πολλες και καλες και εξειδικευμενες για δισκους σιγουρα θα βρεις σε καθε pet shop το σημαντικο ειναι η ποικιλια στην τροφη τους δηλ να μην τους ταιζεις μονο μια τροφη αλλα 3 και 4 διαφορετικες.Οσο για το νερο θα παρεις ενα πλαστικο βαρελι θα βαζεις το νερο που θες να κανεις αλλαγη θα βαζεις το αντιστοιχο αντιχλωριο και black water και θα βαζεις και ενα θερμοστατη ωστε το νερο που βαζεις στο ενυδρειο να ειναι οσο το δυνατον ιδιας θερμοκρασιας καθως και ενα κυκλοφορητακι ωστε να υπαρχει κινηση στο νερο.Διαβασε οσο περισσοτερα αρθρα μπορεις απο εδω μεσα και σιγουρα θα σου λυθουν πολλες αποριες

Link to comment
Share on other sites

κανένα link?????

Link to comment
Share on other sites

κανένα link?????

BAKIS εχω την εντυπωση οτι γραφεις μονο και μονο για να ανεβασεις τις δημοσιεύσεις σου!

4-5 ποστ πιο κατω υπαρχουν οι απαντησεις που ζητας αλλα και σε ολο το φορουμ discus lovers υπαρχουν δεκαδες για να μην πω εκατονταδες!

Διαβασε και λιγο δεν ειναι κακο :wub:

Link to comment
Share on other sites

δεν με νοιάζουν οι δημοσιεύσεις !!!!!!!!πάω για διάβασμα!!!!!!!!!