Jump to content

το 2005 γράφτηκα εδώ


freedom

Recommended Posts

Με λένε Σωτήρη και έχω χρόνια ενυδρείο και δυστυχώς ενώ η δουλειά μου είναι σχετική με το Internet δεν μπόρεσα ποτέ να βρω χρόνο για να διαβάσω ώστε να σταματήσω και εγώ να χρησιμοποιώ τα ψαράκια μου ως πειραματόζωα :rasp:

Ελπίζω το community να με συγχωρέσει και υπόσχομαι να είμαι καλός μαθητής ^_^ Ήδη έχω από προχτές που πήρα άδεια και δεν έχω κλείσει μάτι για να μάθω 2 πράγματα που θα κάνουν και τα ψάρια μου πιο ευτυχισμένα και βέβαια και εμένα ικανοποιημένο και χαρούμενο που θα έχω ένα όμορφο και υγειές ενυδρείο.

Έχω ένα ενυδριάκι με gappy & platy 40Lt και ένα μεγαλύτερο 120Lt με 4 σκαλάρια, 1 δολάριο και 1 πλέκο.

Συγχαρητήρια στους ιδιοκτήτες για την όμορφη δουλειά και σε όλη την κοινότητα που μόνο από αγάπη για το χόμπι αυτό μοιράζετε τόσες χρήσιμες πληροφορίες.

:buttrock:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε Σωτήρη και καλός ήρθες ξανά στην όμορφη παρέα μας. Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω γιατί από την μικρή εμπειρία που έχω τα 4 σκαλαρια είναι υπερβολή. Ας τα πάμε από την αρχή όμως

*για 40 λύτρα με guppy (δεν είχα ποτέ guppy οπότε δεν ξέρω αν κάνουν για τα λύτρα αυτά)

*τα σκαλαρια θέλουν 50+ λύτρα και πάνε από 4 και επάνω κάτι που για τα 120 λύτρα είναι απαγορευτικό

*το δολάριο νομίζω είναι λίγο επιθετικό οπότε με τα σκαλαρια δεν πάει.

Τώρα αν έκανα κανένα λάθος θα στο πουν και οι πιο έμπειροι. Βέβαια το καλύτερο είναι να διαβάσεις (κάτι που κάνεις) και να αποκτήσεις την εμπειρία που χρειάζεται. Βέβαια όση εμπειρία και να έχει κάποιος ισχύει η παροιμία όσο ζεις μαθαίνεις. Καλή συνέχεια και καλό διάβασμα.

Έγινε επεξεργασία - Νίκος_Κρικ
Link to comment
Share on other sites

Καλο διαβασμα και ελπιζω συντομα να εχεις και αποτελεσματα. Το δολλαριο (δεν αναφερθηκε) ζει σε ομαδες και μεγαλωνει αρκετα, (15-20 εκ. περιπου).- :buttrock:

Link to comment
Share on other sites

Τα guppy είναι μια χαρά για τα λίτρα σου,μην ανησυχείς.:buttrock: και καλό διάβασμα ^_^

Link to comment