Jump to content

Χαιρετώ όλα τα μέλη!Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα..


Δημήτρης

Recommended Posts

Μόλις πριν από 4 ημέρες πήγα στο νέο καταστημα στη ν.κηφισια WATERINN και τους ζήτησα μελέτη για τη κατασκευή ενυδρείου fish only θαλλασινού νερού.Μου είπαν θα μου απαντήσουν σε 15 ημέρες.

Βασικά είμαι αρχάριος στα ενυδρεία παρα το ότι είχε ο πατερας μου ενυδρείο γλυκού νερού πολλα χρόνια και έχω κληρονομήσει τη τρέλα.

Θέλω να φτίαξω ενα πολύ καλό ενυδρείο για το νέο μου σπίτι (...ναι,ναι,παντρεύομαι!!! ) αλλα να πω την αλήθεια σκέφτομαι αν αξιζει το υψηλό κοστος(ποσο περιπου στοιχιζουν???) ή να παρω ένα γλυκού νερου?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν Δημήτρη, καλώς ήρθες στο Aquazone.

Τίποτα δεν είναι δύσκολο αρκεί να έχεις όρεξη να ασχοληθείς και να μάθεις.

Σαφώς το θαλασσινό έχει μεγαλύτερο κόστος και λίγο περισσότερη φροντίδα. Δεν είναι όμως απαγορευτικό.

Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει καλό και άσχημο ενυδρείο. Όλα έχουν την δική τους ομορφιά τους.

Αν με ρώταγες προσωπικά θα σου έλεγα να ξεκινήσεις με γλυκό νερό, και αν τελικά πιστέυεις ότι είναι κάτι που σε εκφράζει τότε με μεγάλη χαρά να φτιάξεις ένα θαλασσινό.

ότι και αν αποφασίσεις τα μέλη και η ομάδα του Aquazone είναι εδω για να σε βοηθήσουν στα πρώτα σου βήματα !!!

και πάλι καλώς ήρθες στο Hobby και στο Aquazone

:D

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες και απο μενα φιλε μου.

και γω θα σου προτεινω γλυκου νερου,αλλα δεν θα ελεγα οχι και στο θαλλασινο..εσυ αποφασιζεις ομως.σκεψου το και οτι θες

εδω ειμαστε :D

Έγινε επεξεργασία - PPAP
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη :D και από εμένα και η ώρα η καλή.

Εμείς θα είμαστε εδώ για κάθε σου απορία να σε βοηθήσουμε όπου και όπως μπορούμε.