Jump to content

ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ


soupia

Recommended Posts

Έχω ένα μικρό ενυδρείο 60lt εδώ και 2 μήνες αλλά έχω συναντήσει αρκετές δυσκολίες μιας και είμαι αρχάριος. Τα φυτά που εχω μέσα είναι τα εξής:

CABOMBA CAROLINIANA

ECHINODORUS PALAEFOLIUS VAR. LATIFOLIUS

CRYPTOCORYNE X WILLISII

VALLISNERIA AMERICANA

ANUBIA BARTERI VAR. NANA

ECHINODORUS BLEHERI

CRYPTOCORYNE WENDTII ''MI OYA''

ECHINODORUS SCHLUETERI 'LEOPARD'

Μπορεί να ξέχασα και κανένα! Μπορείτε να τα δείτε και από τη φοτο!

Τιμές για ΡΗ-ΚΗ: 7.2-5

Για φωτισμό έχω μια λάμπα 15W που ανάβει 8 ώρες ημερησίως.

Αλλαγές κάνω 1 φορά την εβδομάδα 15lt.

Μετά από κάθε αλλαγή προσθέτω λίπασμα 10ml.(SERA FLORENA με σίδηρο και λίπασμα).

Αυτοσχέδια συσκευή DIY co2.

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

Τα 15w είναι αρκετά ή χρειάζεται περισσότερα?

Για να ανέβω σε Watt πρέπει να προσθέσω δεύτερη λάμπα?

Εδώ και λίγο καιρό στο ECHINODORUS PALAEFOLIUS VAR. LATIFOLIUS και στο VALLISNERIA AMERICANA τα χαμηλά τους φύλλα εχουν αρχίσει και κιτρινίζουν. Μερικά σάπισαν ήδη και αναγκάστηκα να τα κόψω! Είναι φυσιολογικό? Σήμερα είδα στο ECHINODORUS PALAEFOLIUS VAR. LATIFOLIUS πως και τα πιο πάνω φύλλα αρχίζουν να έχουν προβλημα! Τι να κάνω ?

Μπορεί να φταίει ο φωτισμός?

post-711-1143050799_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σουπια

καλο θα ηταν να μας ποσταρες και τον

τυπο της λαμπας που εχεις στο ενυδρειο σου.

αυτην την στιγμη εισαι στα 0,25 watt ανα λιτρο..

οποτε καταλαβαινεις οτι εχεις χαμηλο φωτισμο..

αυτα σαν μια γενικη εικονα......φυσικα θα πρεπει

να περιμενεις και τους εμπειρους {γεωργους} του

φορουμ να σε καθοδηγησουν :rockon:

Link to comment
Share on other sites

Θα βοηθούσε ιδιαίτερα να μας πεις τι μετρήσεις έχεις.

Μπορεί να φταίει ο φωτισμός, έλλειψη θρεπτικών, ιχνοστοιχείων, η έλλειψη CO2, το κακό φάσμα φωτός κλπ.

Για αρχή μπορείς να δοκιμάσεις με μία λάμπα ακόμα 15w και με diy co2. Θα δεις σημαντική διαφορά. Αλήθεια η λάμπα πόσα kelvin είναι;

Link to comment
Share on other sites