Jump to content

Κίτρινο νερό...


Recommended Posts

Χαιρετώ και γω με τη σειρά μου το όμορφο forum σας (μας :thumbup: ). Είμαι αρχάριος, δεν είχα καμία επαφή με ενυδρείο στο παρελθόν, μόνο

χρυσόψαρα σε γυάλα :thumbup: .

Είμαι στο στάδιο στρωσίματος μια εβδομάδα τώρα, ακολούθησα κατά γράμμα τις οδηγίες και τις συμβουλές του pet shop.

Αποτέλεσμα? Το νερό ενώ είναι καθαρό είναι κίτρινο!

Το ενυδρείο μου εχει διαστάσεις 80Χ30Χ40(Υ)=95 lt, έχω βιολογικό φίλτρο (υαλοβάμβακας-μπλέ σφουγγάρι-μακαρονάκια και την αντλία

νερού φυσικά). Η θερμοκρασία στο ενυδρείο διατηρείται στους 25-26. Επειδή μου αρέσουν τα αληθινά φυτά και οχι τα ψέυτικα

αγόρασα χώμα για το υπόστρωμα 2 σακκουλάκιαΧ500gr=1kg PRODAC-HUMU PLUS Subsoil -σαν κοκκινόχωμα-.

Την πρώτη ημέρα το έβαλα για πρώτη

στρώση και έπιασε περίπου 1 cm στο ενυδρείο. Αμέσως μετά πρόσθεσα άσπρα χαλικάκια,δεν θυμάμαι την ακριβή ποσότητα αλλά το

πρώτο σακκουλι έπιασε 2 cm στο ενυδρείο. Το δεύτερο σακκούλι το ανέμιξα με μια σακκούλα κόκκινα μπαλάκια 5 kg. Δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν, στο κατάστημα μου είπαν να το αναμίξω με το δεύτερο σακκούλι χαλικάκια για να σπάσω τη μονοτονία του άσπρου. Συνολικά βάθος που έπιασε το χώμα του βυθού γύρω στα 6cm.

Μετά άρχισα να προσθέτω τα φάρμακα.

Αντιχλώριο 25ml, τύρφη 9ml, βακτηρίδια(bacterlife ΠΑΝΤΑ στο σφουγγάρι) 8ml, Τροφή βακτηριδίων 1 κάψουλα.

Την δεύτερη ημέρα έβαλα άλλα 8ml βακτηρίδια και μια κάψουλα τροφή βακτηριδίων.Πρόσθεσα και 4 φυτά (2 anubias και 2 άλλα μεγαλύτερα (δεν θυμάμαι πως τα λένε :thumbup: ) για την πίσω μεριά του ενυδρείου. Πρόσθεσα υγρό λίπασμα PRODAC-Nutron FLora 25ml (ανα 15 ημέρες)και λίπασμα σιδήρου FERRO AKTIV 9ml.

Την τρίτη μέρα επανέλαβα το ίδιο με την προηγούμενη (μόνο που δεν ξαναπρόσθεσα φυτά και λίπασμα ;) ).

Την τέταρτη πάλι μόνο βακτηρίδια και την τροφή τους.

Απο τις επόμενες μέρες μου είπαν να ρίχνω μόνο λίγη τροφή ψαριών στο ενυδρείο για να τρέφονται τα βακτηρίδια(2-3 τσίπς τροφή την ημέρα).