Jump to content

Καλησπέρα σε όλους


Recommended Posts

χιάζομαι την βοήθεια σας μια και είμαι αρχάριος έχω ένα ενιδρύω 100L και έχω μέσα διάφορα ψάρια παρατήρησα τις τελευταίες μέρες λευκά στίγματα στο σόμα τους και σε ένα αλλοίωση στην μεμβράνη στα πτερύγια του τι να κάνω? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 59
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να γίνει και ευκολότερη η διάγνωση

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=25739

Link to comment
Share on other sites

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ :

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΥΔΡΕΙΟΥ

- Λίτρα: 100

- Φίλτρανση (όγκος κάδου και υλικά): φιλτρο 4ων επιπεδων ,στο ένα εχει μακαρονι και στα αλλα 3 κανονικο σφουγγαρι και στο πρωτο πανω από το σφουγγαρι εχει υαλοβαμβακα

- Ιστορικό (χρόνος λειτουργίας κλπ): 20 μερες

- Ψάρια (είδη και αριθμός): 2 πλακωστομοι,2 αγγελοψαρα μικρα και ένα μεγαλο,2 γατοψαρα,4 σαλιγκαρια,μια γαριδα και ένα

μυδι

- Ρουτίνες (Τάϊσμα, προετοιμασία νερού αλλαγής, αλλαγές νερού κλπ): ταισμα πρωι βραδυ ,Από την 10η ημερα που αρχισα κ εβαζα ψαρια αλλαξα 10L νερο.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΝΥΔΡΕΙΟΥ

- PH: ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΙΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ

- KH:

- GH:

- ΝΗ3/NH4 (αμμωνία):

- ΝΟ2 (νιτρώδη):

- ΝΟ3 (νιτρικά):

- Θερμοκρασία:30Co

ΜΕΤΡΑΩ ΜΕ:

-Υγρά Τεστ: το νερο μετρηθηκε στο μαγαζι από οπου εχω αγορασει τα πραγματα,με χαρτινα στικακια και μου ειπανε

πωσ ειναι οκ

-Strips:

-Ηλεκτρονικά:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ

- Είδος Ψαριού: όλα τα ψαρια

- Ιστορικό Ψαριού:

- Συμπτώματα που παρουσιάζει (Περιττώματα, χρωματισμός ψαριού, όρεξη, αναπνοή, κινητικότητα κλπ): παρουσιαζουνε λευκα στιγματα και αλλοιωσεις πανω στα πτερυγια,ορεξη κανονικη

- Ιστορικό πιθανών ασθενειών του ίδιου ψαριού ή ενυδρείου:

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ( Πιθανή θεραπεία που έχει ακολουθηθεί έως τώρα)

-Φάρμακο που χρησιμοποιήθηκε: είναι το cera oodinopur

-Δοσολογία: 6,25 στα 100 L

-Χρόνος Χρήσης: :5/12/09 πρωτη χρηση

-Αναλυτική περιγραφή: