Jump to content

Αξιολόγηση μελών για τις αγγελίες


Recommended Posts

Κατ'αρχάς να σημειώσω οτι το παρόν θέμα θα ταίριαζε περισσότερο στην κατηγορία "Aquazone forum & portal". Αν οι μοντεράτορες κρίνετε απαραίτητο, ας μετακινηθεί. Απλώς γράφω εδω λόγω της μεγαλύτερης επισκεψιμότητας της κατηγορίας.

Εχω να προτείνω ένα νέο σύστημα το οποίο είδα σε ενα φόρουν χθες, και υπήρχε και σ'ενα φόρουμ του οποίου ήμουν μέλος παλίοτερα (ακομα είμαι αλλα δεν μπαίνω :P )

Επειδή, όπως και να το κάνουμε, ενα μεγάλο κομμάτι του φόρουμ είναι ο χώρος των αγγελιών νομίζω οτι θα έπρεπε να υπάρχει κάποια λίστα, στην οποία να μπορούν να ανατρέχουν οι χρήστες, και να βλέπουν κάποια βαθμολογία ενος πωλητή ή αγοραστή προτού συμφωνήσουν σε κάποια αγορά προϊόντος.

Για παράδειγμα, πως ήταν στο παλιότερο φόρουμ μου:

Υπήρχαν δυο θέματα όπου αφορούσαν την αξιολόγηση χρηστών.

Το πρώτο είχε τις βαθμολογίες στο οποίο πόσταραν - η μάλλον επεξεργάζονταν το ποστ - οι μοντεράτορες

και το δευτερο το οποίο είχε τις "βαθμολογήσεις".

Περίπτωση 1 αγοράζει ο Κώστας ένα αντικείμενο απο τον Γιώργο.

Ο Κώστας είναι ευχαριστημένος με το αντικείμενο που αγόρασε, διοτι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις τις οποίες ο Γιώργος του περιέγραψε. Πάει στο δευτερο θέμα, και γράφει π.χ.: Αγοράσα το "αντικείμενο" απο τον Γιώργο. +1 γιατί έμεινα ευχαριστημένος."

Τότε ο κύριος μοντεράτορας πάει στο πρώτο θέμα, βρίσκει τον χρήστη "Γιώργος" και προσθέτει +1 στη θετική βαθμολογία

Περίπτωση 2 αγοράζει ο Αντώνης ενα αντικείμενο απο τον Γιώργο

Ο Αντώνης δεν εμεινε ευχαριστημένος με το αντικείμενο που αγόρασε διότι ήταν χτυπημένο. Παει στο Δευτερο θεμα και γράφει π.χ. " -1 γιατί το "αντικείμενο" απο τον Γιωργο ήταν χτυπημένο"

Τότε ο κύριος μοντεράτορας πάει στο πρώτο θέμα, βρίσκει τον χρήστη "Γιώργος" και προσθέτει -1 στην αρνητική βαθμολογία

Ετσι εστω οτι ο Γιώργος είχε κανει 5 πωλήσεις πριν αυτές τις δύο και η βαθμολογία του ήταν +4/-1 . Μετα απο αυτές τις δύο πωλήσεις η βαθμολογία του διαμορφώνεται +5/-2.

Μπορεί να ακόυγεται περίπλοκο αλλα στην πράξη είναι απλό, και θα προστατέψει τους αγοραστές απο μέλη που έχουν σκοπό να κοροϊδέψουν ή να εξαπατήσουν συμφορουμίτες. Αν συμφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη και έχουν την διάθεση και το χρόνο οι υπεύθηνοι θα μπορούσε να οργανωθεί κατι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο το εχω δει μονο σε ιστοσελιδες με δημοπρασιες και οχι σε ιστοσελιδες που ασχολουνται με απλες αγγελιες μονο. πχ emarket, ebay, κτλ.

επισης δεν ξερω αν μπορει να γινει απο το συστημα που χρησιμοποιει το ΑΖ. δηλαδη αν ειναι εφικτο απο τεχνολογικης αποψης. το ΑΖ ειναι ενα φορουμ.

τελος εφοσον η παραδοση γινεται ζωντανα και οχι με αποστολη δεν νομιζω οτι θα ειχε χρησιμοτητα.

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο το εχω δει μονο σε ιστοσελιδες με δημοπρασιες και οχι σε ιστοσελιδες που ασχολουνται με απλες αγγελιες μονο. πχ emarket, ebay, κτλ.

επισης δεν ξερω αν μπορει να γινει απο το συστημα που χρησιμοποιει το ΑΖ. δηλαδη αν ειναι εφικτο απο τεχνολογικης αποψης. το ΑΖ ειναι ενα φορουμ.

Και αυτό φόρουμ είναι :lmao:

τελος εφοσον η παραδοση γινεται ζωντανα και οχι με αποστολη δεν νομιζω οτι θα ειχε χρησιμοτητα.

Μπορεί να μην είχε χρησιμότητα για τον ίδιο τον αγοραστή, αλλα θα είχε χρησιμότητα γι'αυτόν που σκοπεύει να αγοράσει απο κάποιον. Να ξέρει να μην μπλέκει εξ'αρχής. Επίσης γιατι να μην έχει αποστολή; Εγώ αγόρασα μια αεραντλία tetra 300 "whisper" απο Αθήνα και άμα την βάλω στη μπρίζα ζαλίζομαι....

Απο τεχνολογική άποψη, γι'αυτό είπα απλα με δυο θέματα. Φυσικά μπορεί να γίνει και στο προφίλ κάθε χρήστη αλλα αυτό θα απαιτούσε υπερβολικά πολλή δουλεία και κόπο, για κάτι σαν αυτό που περιγράφω. Με άλλα λόγια δεν θα υπήρχε "value for money" που λένε :P

Έγινε επεξεργασία - tsoum
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πολύ καλή η σκέψη σου αλλά θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου.

Το συγκεκριμένο Portal-Forum (Απ'οτι έχω καταλάβει, καθώς είμαι νέο μέλος)

σκοπεύει σε αυτό που λέμε "Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι..."

Καλές οι αγγελίες,βοηθούν τους πάντες αλλά ο κύριος σκοπός είναι να ενημερωνόμαστε συνεχώς σε ότι έχει να κάνει με το χόμπι μας.Οπότε κατά τη δική μου πάντα γνώμη καθότι τυχαίνει να είμαι administrator σε forum

συλλόγου αυτοκινήτων είναι ανούσιο κάποιος moderator να ψάχνει να βρει ποιος,πως και σε ποιον πούλησε κάτι,ενώ αυτό το χρόνο θα μπορούσε να τον διαθέσει σε κάποιον που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα

ή έχει κάποιες απορίες....

Φιλικά πάντα, Φώτης. :P

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο Forum που αναφέρεις είναι 95% αγγελίες.Κάνω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να γινει κατι τετοιο γιατι εγω το μαιο πουλησα τους δισκους σε μελος απο εδω και τα 110 ευρω δεν τα ειδα ποτε(τους εστειλα αθηνα με κτελ)

ουτε απανταει στα τηλεφωνα ουτε σε π.μ.(ενω μπαινει στο φορουμ)

θελω να προστατεψω και αλλους για να μην την πατησουν απο τον συγγεκριμενο ¨"αγοραστη" αλλα πως??????

Έγινε επεξεργασία - alan boy
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο Forum που αναφέρεις είναι 95% αγγελίες.Κάνω λάθος?

Μπααα.. Είναι το επίσημο φόρουμ του Xbox για την Ελλάδα. Φυσικά και εκεί απ'οτι θυμάμαι πολλή ανταλλαγή/πώληση παιχνιδιών.

Για το άλλο το να "ψαχνει τα πόστ"... Ισως ένα προφίλ για pm διαμαρτυριών, κοινό για τους mods...;

καλο θα ηταν να γινει κατι τετοιο γιατι εγω το μαιο πουλησα τους δισκους σε μελος απο εδω και τα 110 ευρω δεν τα ειδα ποτε(τους εστειλα αθηνα με κτελ)

ουτε απανταει στα τηλεφωνα ουτε σε π.μ.(ενω μπαινει στο φορουμ)

θελω να προστατεψω και αλλους για να μην την πατησουν αλλα πως??????

:P:lmao::lmao:;) Κατι τέτοια εννοώ...

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα:

Έρχομαι εγώ σπίτι σου για να πάρω το φίλτρο που είχες αγγελία. Το φίλτρο είναι ακριβώς όπως το περιέγραψες στην αγγελία και η τιμή που μου το πούλησες ΑΨΟΓΗ. Αλλά το καφές που με κέρασες ήταν αίσχος έως και αηδία. Μάλλον το γάλα ήταν ληγμένο και με πήγε "αίμα" όταν έφτασα στο σπίτι!

Όταν συνέρχομαι στέλνω -1 γιατί συν της άλλης μου είχε τελειώσει και το χαρτί υγείας και "βολεύτηκα" με κάλτσα!

Εκεί εσύ θα πρέπει να υπερασπίσεις τον εαυτό σου και να πεις πως το προϊόν σου ήταν σωστό και δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί εγώ ο μακάκας σου έβαλα -1 αφού έφυγα ευχαριστημένος από το σπίτι σου κλπ

Οπότε θα πρέπει να ανοιχτεί και μία δίοδος επικοινωνίας μεταξύ του αγοραστή και του "πωλητή" η οποία να είναι εμφανής και στο κοινό! Αλλά εκεί θα υπάρξουν και κόντρες και πολλά άλλα τα οποία δεν έχουν να κάνουν με ένα ψαροφόρουμ.

Οι αγγελίες είναι απλά ένα κομμάτι του φόρουμ προς εξυπηρέτηση όλων μας. Φυσικά και η θετική ή αρνητική άποψη που μπορεί να έχει κάποιος μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα και κόσμια μέσα στην αγγελία ώστε να ξέρει ο τρίτος με ποιους έχει να κάνει. Αλλά δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά αφού είμαστε χομπίστες ψαροφορουμίστες και όχι πωλητές ή έμποροι. Στην κατηγορία των μαγαζιών αντίστοιχα μπορεί όποιος θέλει κόσμια να αναφέρει τους προβληματισμούς του, τη δυσαρέσκειά του ή την ευγνωμοσύνη του απέναντι στο κάθε κατάστημα!

Αυτά από μένα :P

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να γινει κατι τετοιο γιατι εγω το μαιο πουλησα τους δισκους σε μελος απο εδω και τα 110 ευρω δεν τα ειδα ποτε(τους εστειλα αθηνα με κτελ)

ουτε απανταει στα τηλεφωνα ουτε σε π.μ.(ενω μπαινει στο φορουμ)

θελω να προστατεψω και αλλους για να μην την πατησουν απο τον συγγεκριμενο ¨"αγοραστη" αλλα πως??????

Αυτό το αναφέρεις στους διαχειριστές και πιθανόν να μπορούν να σε βοηθήσουν με κάποιον τρόπο!

Link to comment
Share on other sites

δεν το αναφερα πουθενα,ουτε τα λεφτα θελω.

το θεμα ειναι να προστατευτουν και αλλοι απο μελοντικες αγορες του

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το θέμα και αφού διάβασα τους όρους αγγελιών θα ήθελα να κάνω μια παρα τήρηση.

Στο Forum που είμαι admin έχω τονίσει τα εξής:

______________________________________________________________________________

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ και γενικά η χρησιμοποίηση του forum ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – Εξαίρεση γίνεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ που θέλουν να πουλήσουν μεμονωμένα (όχι σε ποσότητα) προϊόντα σχετικά με το αυτοκίνητο στον ειδικό χώρο των Μικρών Αγγελιών.

Επεξηγήσεις:

* Η διαφήμιση απαγορεύεται είτε γίνεται Έμμεσα είτε γίνεται άμεσα. Άμεση διαφήμιση θεωρείται η προβολή προϊόντων η υπηρεσιών από τον ίδιο τον πωλητή.

Έμμεση διαφήμιση θεωρείται η κατ' επανάληψη σύσταση / προβολή συγκεκριμένων επαγγελματιών του χώρου από κάποιον χρήστη .

* Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποίηση των ευκολιών / παροχών του forum για κερδοσκοπικούς σκοπούς. Το ******** παρέχει δωρεάν στα μέλη του τις υπηρεσίες αυτές και είναι εντελώς αντιδεοντολογικό κάποιοι να προσπαθούν να αποκομίσουν κέρδη από αυτές.

- Το ******** σε καμία περίπτωση δεν έχει ευθύνη για την ορθότητα των αγγελιών η την ποιότητα των προς πώληση υλικών. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές να απευθύνονται αποκλειστικά στην διεύθυνση του πωλητή όπως αυτό εμφανίζεται στην αγγελία.

_______________________________________________________________________________

Αν ο υπεύθυνος moderator που συντονίζει τις αγγελίες θέλει να χρησιμοποιήσει κάτι από αυτό το κείμενο έχει την άδεια μου να το αντιγράψει. :P

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να γινει κατι τετοιο γιατι εγω το μαιο πουλησα τους δισκους σε μελος απο εδω και τα 110 ευρω δεν τα ειδα ποτε(τους εστειλα αθηνα με κτελ)

ουτε απανταει στα τηλεφωνα ουτε σε π.μ.(ενω μπαινει στο φορουμ)

θελω να προστατεψω και αλλους για να μην την πατησουν απο τον συγγεκριμενο ¨"αγοραστη" αλλα πως??????

Φίλε μου ένας Moderator μπορεί ίσως μπορέσει να βρει ακόμη και σε ποιο όροφο μένεις...

Είναι κρίμα αυτό που σου συνέβη...Στη θέση σου δε θα το έκρυβα...

Link to comment
Share on other sites

δεν το αναφερα πουθενα,ουτε τα λεφτα θελω.

το θεμα ειναι να προστατευτουν και αλλοι απο μελοντικες αγορες του

Ο μόνος τρόπος να προστατέψεις τους άλλους είναι να το αναφέρεις τη στιγμή που γίνεται στο αντίστοιχο τόπικ. Από την άλλη κι εγώ μπορώ να σου πω ότι δεν του έστειλες δίσκους, αλλά γκαπάκια. Αν πεταχτεί απλά ένα -1 και ο άλλος δεν έχει την δυνατότητα να υπερασπίσει τον εαυτό του θα γίνει ένα χάος. Στο ebay που έχει σύστημα αξιολόγησης, για να γράψεις ότι όλα είναι ok απλά πατάς ένα κουμπί. Για να γράψεις την δυσαρέσκειά σου πρέπει να συμπληρώσεις πεδία, να στείλεις μήνυμα στο online κατάστημα και γενικώς να προσπαθήσεις να αποδείξεις ότι όντως έχεις δίκιο που στέλνεις το -1 και δεν το στέλνεις απλά επειδή στη βάρεσε.

Καταλαβαίνεις όμως πως κάτι τέτοιο μέσα σε ένα φόρουμ που οι αγγελίες είναι συμπληρωματικό στοιχείο και όχι κύριο, είναι αδύνατο να συνταχθεί τέτοια ομάδα.

Ξαναλέω πως την δυσαρέσκειά σου μπορείς να την γράψεις, όταν γίνεται, στο αντίστοιχο τόπικ και να είσαι σίγουρος πως και οι διαχειριστές που είναι υπεύθυνοι για την κατηγορία των αγγελιών θα βοηθήσουν στο να βγει μία άκρη!

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να εφαρμοστει ενα συστημα ωστε να λυθει οσο το δυνατον καλυτερα αυτο το προβλημα. επειδη ομως το ΑΖ ειναι ενα φορουμ που σκοπευει στη πληροφορηση των χομπιστων και οχι στις συναλλαγες τους και επειδη η καθε συναλλαγη ειναι ευθυνη των δυο μερων εγω θα προτεινω το εξης:

οταν γινει η συναλλαγη να μην κλειδωνεται το θεμα μολις αυτο ζητηθει απο τον πωλητη, ωστε να εχει το δικαιωμα και το χρονο ο πωλητης να διατυπωσει στο τελος το παραπονο του. αυτο παραδειγμα να γινεται για καμια 15αρια ημερες. η περιγραφη αυτης της διαδικασιας να καρφιτσωθει στην αρχη της κατηγοριας, ωστε ο αγοραστης μεσω της επιλογης "δες θεματα του μελους" να βλεπει τις παλαιοτερες αγγελιες του πωλητη ωστε να προχωραει στην αγορα ή οχι. επισης θα μπορουσε στο σημειο οπου μπαινει η συμανση για το αν ενα θεμα ειναι κλειστο, ανοιχτο, δημοφιλες, κτλ να μπαινει μια σημανση ωστε να καθοδηγει τον υποψηφιο αγοραστη να το ελεξει. ετσι ο αγοραστης ειναι ενημερος και εχει τη δυνατοτητα να δει την αξιοπιστια του πωλητη. αν δεν το κανει... ας προσεχε.

αν τωρα ο πωλητης επαναλαβει 2 ή 3 φορες το ιδιο (και εφοσον οι διαχειριστες εχουν τη δυνατοτητα να το βλεπουν), να διαγραφεται απο το φορουμ και δεν ξερω αν μπορει να γινει μεσω της ΙΡ του, να μην του δινεται η δυνατοτητα να παρακολουθει θεματα (οχι μονο να γινει μελος)

επισης στο καρφιτσωμα να αναφερεσται οτι συμφωνιες στη τιμη, τη ποσοτητα, το ειδος, το χρονο και τροπος παραδοσης να μη γινονται μεσω πμ. επισης να μη δινονται προτεραιοτητες μεσω πμ. ολα αυτα για να φαινονται δημοσια και να μην υπαρχουν παρεξηγησεις και απο τους υπολοιπους που ενδιαφερονται.

Έγινε επεξεργασία - fishaki
Link to comment
Share on other sites

αν τωρα ο πωλητης επαναλαβει 2 ή 3 φορες το ιδιο (και εφοσον οι διαχειριστες εχουν τη δυνατοτητα να το βλεπουν), να διαγραφεται απο το φορουμ και δεν ξερω αν μπορει να γινει μεσω της ΙΡ του, να μην του δινεται η δυνατοτητα να παρακολουθει θεματα (οχι μονο να γινει μελος)

Δυστυχώς σε αυτά τα forum αλλάζοντας απλά το e-mail μπορείς να κάνεις νέο λογαριασμό. Η IP δεν είναι σταθερή.... :P

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς σε αυτά τα forum αλλάζοντας απλά το e-mail μπορείς να κάνεις νέο λογαριασμό. Η IP δεν είναι σταθερή.... :P

εστω. δεν ειναι ολοι οι "απατεωνες" σχετικοι με τη τεχνολογια και δεν θα μπορουν να γινουν παλι μελος με το ιδιο μειλ.

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να γινει κατι τετοιο γιατι εγω το μαιο πουλησα τους δισκους σε μελος απο εδω και τα 110 ευρω δεν τα ειδα ποτε(τους εστειλα αθηνα με κτελ)

ουτε απανταει στα τηλεφωνα ουτε σε π.μ.(ενω μπαινει στο φορουμ)

θελω να προστατεψω και αλλους για να μην την πατησουν απο τον συγγεκριμενο ¨"αγοραστη" αλλα πως??????

καλημερα καλε μου φιλε γιωργο.

τωρα και εγω μαθαινω κατι τετοιο.εστω και με πμ θα επρεπε να μας`ενημερωσεις.ειναι για ευνοητους λογους και ποτε δεν ειναι αργα να το κανεις οχι τοσο για τα χρηματα αλλα για προστασια των υπολοιπων απο τετοια λαμογια....

Link to comment
Share on other sites

καλημερα καλε μου φιλε γιωργο.

τωρα και εγω μαθαινω κατι τετοιο.εστω και με πμ θα επρεπε να μας`ενημερωσεις.ειναι για ευνοητους λογους και ποτε δεν ειναι αργα να το κανεις οχι τοσο για τα χρηματα αλλα για προστασια των υπολοιπων απο τετοια λαμογια....

συμφωνω με τους παραπανω κυριους θα πρεπει να γνωριζωμαστε εδω μεσα και να αποφευγουμε τις κακοτοπιες αλλωστε οι περισσοτεροι στηριζομαστε στο λογο μας

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα συμφωνησω με τις αποψεις του ΘΑναση και του Νικου.

Εδωβ ειναι ενα φορουμ ενημερωσης... απλα ποπυλαμε ή χαριζουμε κατι που μας περισευει ή δεν το χρειαζομαστε.

Από κει και περα.. οταν παιρνουμε κατι προσεχουμε.

Εχω παρει αρκετα πραγματα και παντα οχι μονο απο ατομα που γνωριζω.. αλλα και απο αλλους, αλλα παντα χερι-χερι η ανταλλαγη.

Ποτε με κτελ...

Ισως μια φορα το εκανα μεσω τριτου... οχι επειδη δεν ηξερα αυτον που το πηρα... αλλα επειδη δεν εχε ρεστα!! :P

Παντως εγω ειμαι της αποψης οτι δεν χρειαζεται κατι τετοιο..

Από κει και περα... οταν γινει καποια λαμογια... ενημερωνεται ο μοντερατορας που ειναι υπευθυνος για της αγγελιες... και εκεινος κανει οτι κρινει απαραιτητο....

Έγινε επεξεργασία - nikoloutso
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο Θανάσης έβαλε το θέμα σε μία εφικτή βάση που συμβιβάζει αρκετές απόψεις.

Επίσης θέλω να πώ ότι έχω συμμετοχή σε forum όπου η βαθμολόγηση των μελών δεν γίνεται μόνο από τις αγγελίες αλλά και από τη χρησιμότητα των απαντήσεών τους ή τη σωστή συμμετοχή τους στο διάλογο μέσω κάποιας διαδικασίας που δεν θα την περιγράψω τώρα. Κάτι τέτοιο πώς σας φαίνεται ? (Εμένα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο πάντως).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...