Jump to content

60 λιτρα θαλασσινο


panosfast

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους έχω σκοπό να πάρω ένα ενυδρείο 60L το οποίο θέλω να το κάνω θαλασσινό μιας και είμαι εντελώς άσχετος με το αλάτι θα ήθελα να μου πείτε τι θα χρειαστώ από εξοπλισμό φίλτρα πχ.. ένα εσωτερικό είναι αρκετό..?, λάμπες ,άμμο ,κλπ. έτσι ώστε να στήσω σωστά ένα θαλασσινό από το μηδέν… Και κάτι άλλο τι ψάρια θα μπορούσα να φιλοξενήσω σε αυτό. Βασικά θα με ενδιέφερε κυρίως να βάλω 1-2 clown γίνετε η πρέπει να πάω σε mini reef για να έχω τέτοια ψάρια?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Eπισης διαβασε αυτο,αυτο και αυτο

Για να βαλεις καποιο ψαρακι κλοουν,δεν χρειαζεται να κανεις reef που εχει πολυ μεγαλες απαιτησεις.Απλα για να εχει καποιες κρυψωνες το ψαρακι και να αισθανεται ασφαλες,μπορεις να βαλεις λιγο στεγνο ψοφιο βραχο.Προσοχη ο βραχος να ειναι για καταλληλος για θαλασσινο ενυδρειο.

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύτηκα λίγο

Αν κατάλαβα καλά αυτό που χρειάζομαι είναι κάποιους νεκρούς βράχους και ζωντανή άμμο? Skimmer χρειάζεται? Βιολογία θα μπορώ να έχω στο εσωτερικό φίλτρο με siporax η χρειάζεται και κάτι άλλο ? βοηθά και ο βράχος στην βιολογία η αυτό ισχύει μόνο για τα reef ? επίσης τι Άλο θα χρειαστώ από εξοπλισμό? συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν έχω ιδέα από θαλασσινό

Σημείωση δεν θέλω να το κάνω reef

Link to comment
Share on other sites

ζωντανη αμμος δεν ειναι απαραιτητη.

ζωντανος βραχος θα σηκωσει ολη σου τη βιολογια.δεν χρειαζονται αλλοι τροποι βιολογιας που προανεφερες.μπορει και να δουλεψει χωρις σκιμμερ,αλλα με συχνες αλλαγες στο χημικο σου φιλτρο(αντιφωσφορος και ενεργος ανθρακας).

ρεφρακτομετρο για να μετρας σωστα την αλατοτητα,αν γινεται νερο απο α/ο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε