Jump to content

Καλημέρα και βοήθεια στο στήσιμο ενυδρείου


Recommended Posts

Καλημέρα σας,

Είμαι αρχάριος καθώς είχα ένα ενυδρείο 30λ για 3 μήνες φυτεμένο με 7-8 gappy. Μου άρεσε τόσο πολύ που γρήγορα αγόρασα μεγαλύτερο ενυδρείο.

Έτσι τώρα θα ήθαλα τη βοήθεια σας στο στήσιμο ενός ενυδρείου 260λ γλυκού νερού.

Μπορώ να τοποθετήσω χώμα υπόστρωμα κάτω από άμμο ώστε και να μπρώ να φυτέψω αλλά και να έχω ένα όμορφο τοπίο με αμμο? Θέλω να βάλω μέσα corydoras, neon και μεταγενέστερα 4 δίσκους.

Το εξωτερικό βιολογικό φίλτρο είναι 1500l/h και ο φωτισμός 2 λάμπες Τ5 39w με ανακλαστήρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

Είμαι αρχάριος καθώς είχα ένα ενυδρείο 30λ για 3 μήνες φυτεμένο με 7-8 gappy. Μου άρεσε τόσο πολύ που γρήγορα αγόρασα μεγαλύτερο ενυδρείο.

Έτσι τώρα θα ήθαλα τη βοήθεια σας στο στήσιμο ενός ενυδρείου 260λ γλυκού νερού.

Μπορώ να τοποθετήσω χώμα υπόστρωμα κάτω από άμμο ώστε και να μπρώ να φυτέψω αλλά και να έχω ένα όμορφο τοπίο με αμμο? Θέλω να βάλω μέσα corydoras, neon και μεταγενέστερα 4 δίσκους.

Το εξωτερικό βιολογικό φίλτρο είναι 1500l/h και ο φωτισμός 2 λάμπες Τ5 39w με ανακλαστήρες.

καλως ηρθες :)

υποστρωμα δεν συνισταται με αμμο...προτιμησε λεπτοκοκκο χαλαζιακο χαλικι ουδετερου χρωματος (μπεζ π.χ.)

οσο για τη συνθεση των ψαριων προτιμησε cardinal tetras παρα neon

τα νεον ζουν σε χαμηλοτερη θερμοκρασια σε σχεση με τους καρδιναλιους που δεν θα εχουν προβλημα

στους 28+ που απαιτουν οι δισκοι :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να βαλεις corydoras πρεπει να πας σε αμμο..

Αναλυτικα τι λεει το προφιλ που υπαρχει στο aquazone:

Στη φύση τα Corydoras ζούνε σε αμμώδεις περιοχές και αυτό γιατί ο τρόπος διατροφής τους απαιτεί να σκάβουν την άμμο, γεμίζοντας το στόμα τους με αυτήν και στη συνέχεια να την πετάνε από τα βράγχια τους κρατώντας τα απαραίτητα συστατικά της διατροφής τους. Αυτό κάνει απαραίτητη τη χρήση άμμου στο ενυδρείο, καθώς το χαλίκι μπορεί να τραυματίσει τα μουστάκια ή τα βράγχια τους