Jump to content

τροφή για Apple Snails?


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδία! θελω να κάνω μια ερώτηση καθώς είμαι αρχάριος στο χόμπυ......

Έχω ένα ενυδρείο 25 λίτρων (ξέρω οτι θεωρείται λίγο μικρό) και έχω μέσα ένα black moor, δυο apple snails και μια ανούμπια. Κάπου διάβασα ότι η ανούμπια δεν χρειάζεται ιδιαίτερο φωτισμό και επίσης ότι χωρίς πολύ φως μειώνεται η άλγη που σχηματίζεται. Σκέφτομαι όμως πως τα δυο σαλιγγαράκια ίσως να μην έχουν αρκετή τροφή-άλγη, ακόμη και αν φωτίζεται κανονικά το ενυδρείο τις ώρες που πρέπει. Επίσης υπάρχει περίπτωση να φάνε την ανούμπια? :bowdown:

και τέλος, εχω ακούσει πως τα apple snails μπορούν να φάνε και απ την τροφή των ψαριών, αλλα που να προλάβουν αφού το χρυσόψαρο είναι αισθητά πιο γρήγορο.....

Γενικά, τι προτείνεται για τη "σίτιση" των σαλιγγαριών? :Ρ

ευχαριστω!!

Link to comment
Share on other sites

Ολο και κατι θα βρουνε να τρωνε. Μη σε ανυσηχει αυτό.

Αλλα αν αγχωνεσαι τοσο και θελεις να τα βλεπεις να τρωνε, παρε ταμπλετες βυθου, και ρίχνε μια καθε 2-3 μερες.

Εχει φιλτρο??

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκολο να φάνε την ανούμπια.Δοκίμασε ταμπλέτες άλγης όπως είπε ο nikoloutso κομμένες στη μέση για αρχή μέχρι να μάθεις τις συνήθειες τους.Μην τα καλομάθεις...Να κάνουν και καμιά δουλειά... :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Ειχα δυο μεγαλα applesnail σε 20λιτρο και το εκαναν το νερο χάλια σε μερικες μερες (χαμηλη κεχα, επεφτε το πεχα)

Φυσικα αυτο "το χάλι" περναγε και στο κελυφος τους.

Αν τωρα μπει εκει ενα χρυσοψαρο μαζι .....

Το φοβαμαι σε 25 λιτρα. :bowdown:

Ωστοσο πιστευω οτι υπαρχει ελπιδα αν δεν εχετε στη βρυση τοσο μαλακο νερο οσο εγω.

Γιατι ξεκιναγα απο χαμηλα (7pH, 7gH, 4kH)

Έγινε επεξεργασία - delta66
Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια. thanks για τις συμβουλες..

κοιταξτε, κανω αλλαγες νερου καθε δυο μερες, τουλαχιστον για αρχη, μεχρι να βρει λιγο το ενυδρειο τους ρυθμους του.