Jump to content

Νέος Αφρικανός στην παρέα


kostas100

Recommended Posts

Καλησπέρα φίλοι Αφρικανοί.

Επιτέλους πήρα το πρώτο μου ενυδρείο 350 λίτρων και επέλεξα να βάλλω κιχλίδες της λίμνης Μαλάουι.

Τα ψάρια που θα φιλοξενήσω σκέφτομαι να είναι δυο χαρέμια με labidochromis sp.yellow και κάποιο είδος acei.Βέβαια δεν είμαι απόλυτος σε αυτό έτσι θα περιμένω και τις δικές σας προτάσεις για την τελική μου επιλογή.

Θα προτιμούσα να έχω κίνηση σε όλο το ενυδρείο και να μην ψάχνω να βρω που έχουν κρυφτεί τα ψαράκια μου. :)

Επειδή είμαι αρχάριος στο χόμπι θα ήθελα την βοήθεια και τις συμβουλές σας για να αποφύγω τα λάθη στο ξεκίνημά μου.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 56
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα φίλοι Αφρικανοί.

Επιτέλους πήρα το πρώτο μου ενυδρείο 350 λίτρων και επέλεξα να βάλλω κιχλίδες της λίμνης Μαλάουι.

Τα ψάρια που θα φιλοξενήσω σκέφτομαι να είναι δυο χαρέμια με labidochromis sp.yellow και κάποιο είδος acei.Βέβαια δεν είμαι απόλυτος σε αυτό έτσι θα περιμένω και τις δικές σας προτάσεις για την τελική μου επιλογή.

Θα προτιμούσα να έχω κίνηση σε όλο το ενυδρείο και να μην ψάχνω να βρω που έχουν κρυφτεί τα ψαράκια μου. :)

Επειδή είμαι αρχάριος στο χόμπι θα ήθελα την βοήθεια και τις συμβουλές σας για να αποφύγω τα λάθη στο ξεκίνημά μου.

Καταρχήν καλώς ήλθες στην Αφρική!

Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ κανε μια ανζήτηση στο θεματικό να πάρεις ιδέες και τα συζητάμε ξανά!

Μην ξεχάσεις να μας δωσεις τις διαστάσεις του ενυδρείου!

:)

Έγινε επεξεργασία - PRINCE
Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστά.Το ενυδρείο είναι το γνωστό πλέον anubias του petcity με διαστάσεις 120x45x65.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες!

Από τα πρώτα στοιχεία που αναφέρεις κάνεις μια καλή αρχή.

Με λίγο μελέτη και τις γνώμες εδώ θα την κάνεις ακόμα καλύτερη.

Αναμένουμε και περισσότερα για το ενυδρείο σου (φίλτρανση, άμμος, πέτρες, μετρήσεις νερού, κτλ)

Link to comment
Share on other sites