Jump to content

Κατασκευή πάτου με ενσωματωμένα διακοσμητικά


alexis22

Recommended Posts

Σκέφτομαι να κατασκευάσω ,για ενυδρείο με χελωνάκια , βάση από φελιζόλ το οποίο αφού το διαμορφώσω και το τσιμεντάρω θα το βάψω με χρώματα για όλες τις επιφάνειες από βιβλιοπωλείο . Τα χρώματα είναι μη τοξικά αλλά δεν αντέχουν στο μέσα στο νερό . Αν δεν βρω κάποιο βερνίκι ή εποξική ρητίνη μη τοξική σκέφτομαι να απλώσω όλη την επιφάνεια με σιλικόνη σαν κι αυτή που έκανα το ενυδρείο. Όταν λέω απλώσω εννοείται ότι θα απλώσω με το δάκτυλο ένα λεπτό φιλμ από σιλικόνη σε όλη την επιφάνεια . Σε φυσικές πέτρες δίνει μια όψη σαν βρεγμένη με αρκέτα καλό αποτέλεσμα . Επειδή όμως είμαι πολύ αρχάριος και δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα στα χελωνάκια θα ήθελα να μου προτείνετε εσείς κάτι άλλο για βερνίκι , αλλά να το έχετε εφαρμόσει με επιτυχία εσείς ή κάποιος γνωστός σας. Αυτό το λέω γιατί σε forum κάποιοι προτείνουν απλά λαδομπογιά ή βερνίκια θαλάσσης τα οποία είναι 100% τοξικά . Σε βιβλιοπωλείο βρήκα ένα βερνίκι που λέει ότι είναι κατάλληλο για ενυδρεία . Στη φωτογραφία γράφει "Plaster sealant Gipsdicht" . Περιμένω με αγωνία τη βοήθεια σας . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη θες ενυδρείο απο φελιζόλ; Γιατί να το κάνεις έτσι;

Link to comment
Share on other sites

μια δοκιμή κάνω για να δω αν θα μου αρέσει το αποτέλεσμα . Εκτός νερού είναι πολύ καλό εντός και με τα φυτά δεν ξέρω . Αλλά για να το δοκιμάσω πρέπει να είναι ασφαλές για τα χελωνάκια μου . η όλη ιδέα ξεκίνησε από έναν καταράκτη που ήθελα αλλά η τιμή του έτοιμου στο κατάστημα ήταν 45 ευρώ . Μην τρελαθούμε ! Τελικά παράγγειλα το epoxol alimentary της neotex , που είναι βερνίκι κατάλληλο για τρόφιμα ,για να καλύψω τη μπογιά και να την απομονώσω από το νερό. Περιμένω να λήξει η απεργία των φορτηγών για να το παραλάβω.