Χρειάζεστε Βοήθεια Με Μετάφραση

SantaMonicaHelp

Γεια σου, όλοι,

Θα θέλαμε να δημοσιεύσετε κάτι για το χέλι μας, οι οποίοι έχουν στη δεξαμενή μας για 5 χρόνια.

Όπως έχουμε πραγματικά δεν μιλούν ελληνικά, θα είναι μεγάλη, αν τυχόν κάποιος θα μπορούσε να μεταφράσει το κείμενο από τα αγγλικά για μας.

Πρόκειται για μια ώρα εργασίας, όχι πολύ καιρό. Επιτρέψτε μου να ξέρω αν σας ενδιαφέρει.

EelFront1.jpg

Hi all,

We would like to post something eels us who have our tank for 5years.

As we really do not speak Greek, would be great if any one couldtranslate text from English to us.

This is an hour worked, not very long. Let me know if you are interested.

Έγινε επεξεργασία - SantaMonicaHelp

Good evening,you can publish your presentation here.We will translate it and move it to the right forum section.

5 years with our Blue Ribbon Eel

Here are some pics and vids of our Blue Ribbon Eel in our office. We got him in summer of 2006, and uploaded the pics and vids in 2007...

5 χρόνια με το Blue Ribbon Χέλι μας.

Εδώ είναι μερικές εικόνες και βίντεο από το χέλι που διατηρούμε στο γραφείο μας.Τον αγοράσαμε το καλοκαίρι του 2006 και ανεβάσαμε τις εικόνες και τα βίντεο το 2007.

EelFront1.jpg

EelSnowflake.jpg

EelFeed2.jpg

EelHang.jpg

Vid:

Here he is today...

Όπως είναι σήμερα...

Eel5years1.jpg

Eel5years2.jpg

Vid:

He was bright blue for several years, then turned darker and spotted. He does not really like to eat anymore, but will. He does still eat small fish that come near his pipe. At first it took a while to get him eating, and he ate regularly for about 4 years. The trick is to always have a pvc pipe for him to hide in... he will not eat unless he is in a pipe because he knows he is long and can be seen easily. We feed him one frozen silverside per week, because they are shaped like his favorite food... firefish. There are a lot of ideas about getting one to eat if you google "my blue ribbon eel eats!" (too long to post here). But give yourself 2 weeks of daily dedicated time to do it.

Here is a pic of the pipe before it went in....

Είχε ανοιχτό μπλε χρώμα για αρκετά χρόνια,μετά έγινε πιο σκούρος και απέκτησε βούλες. Πλέον δεν θέλει ιδιαίτερα να τρώει, αλλά το κάνει.

Τρώει ακόμα μικρά ψάρια που πηγαίνουν κοντά στη σωλήνα του. Στην αρχή ήταν δύσκολος στο τάισμα,αλλά καταφέραμε να τρώει κανονικά για 4 χρόνια.

Το μυστικό είναι να έχει πάντοτε μία σωλήνα PVC ως κρυψώνα. Δε θα φάει αν δεν υπάρχει η σωλήνα γιατί γνωρίζει οτι έχει μεγάλο μήκος και είναι εύκολα ορατός. Τον ταΐζουμε ένα μικρό κατεψυγμένο ψαράκι κάθε εβδομάδα, επειδή το σχήμα του μοιάζει με την αγαπημένη του τροφή,το Firefish.

Υπάρχουν πολλές ιδέες για το πως μπορείτε να το καταφέρετε να φάει αν κάνετε αναζήτηση στο google: "my blue ribbon eel eats!" .Είναι δύσκολο να περιγραφεί σε ένα post. Αφιερώστε καθημερινά προσωπικό χρόνο για 2 εβδομάδες για να το καταφέρετε.

Εδώ είναι μια φωτογραφία της σωλήνας πριν μπει στο ενυδρείο.

EelTubes.jpg

If you are going to use a pipe, don't do the turned-up ends like we did. It collects waste inside, and it rots and can't get out. Instead, raise the pipe off the bottom a bit and keep it straight so waste can flow out. Or better, angle it slightly down on both ends, like a roof.

Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε σωλήνα , μην κάνετε τις γωνιές στις άκρες όπως εμείς. Μαζεύονται ακαθαρσίες οι οποίες σαπίζουν και δε βγαίνουν.

Αντίθετα διαμορφώστε τη ανασηκώνοντας το κέντρο της από τον πάτο και καλό θα ήταν να δώσετε κλίση και να λυγίσετε τις άκρες ώστε οι ακαθαρσίες να βγαίνουν έξω.

Your topic has been translated and moved to the right section.

Your Eel is beautiful!

• 2 weeks later...

Thank you, if you don't mind, can you tell me how to say :

"Two types of water: fresh and ??"

Can you please translate the sentence and also answer the question in Greek for me please?

Or whoever sees this that like to help me! Thank you very much!

• 1 month later...

"two types of water: fresh and ??" = "Δυο Είδη νερού: γλυκό(φρέσκο) και ??"

answer : Θαλασσινό

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος