Jump to content

Γυάλα Με Μονομάχους.


bill_mat

Recommended Posts

Γεια σας και συγχαρητήρια για το site σας ! Είμαι αρχάριος σε θέματα ενυδρείου και ήθελα να αρχίσω με μια μεγάλη γυάλα (περίπου 10 λίτρα και πάνω) και σκέφτομαι να βάλω μονομάχους (1 αρσενικό και θηλυκές)..Θα ήθελα να μου πείτε τι χρειάζομαι, αν είναι σωστή η επιλογή για αυτη την γυάλα και γενικά οτι οδηγίες και συμβουλές θα μπορούσατε να μου δώσετε θα το εκτιμούσα ! :)

Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε μου!καλως ηρθες!

δυστυχώς ο μονομαχος ειναι πολυ ιδιαιτερο ψαρι και δεν θα δεχθει συγκατοίκους(ουτε καν τα θηλυκα του ειδους)!ενα ενυδρειακι 10-15 λιτρων ειναι μια χαρα για εναν μονομαχο, καποιο σαλιγκάρι και ισως καμια γαριδα(λεω ισως γιατι ειναι αναλογα το ταπεραμεντο του ψαριου αν θα τις δεχθει ή θα τις κανει γευμα)!μην νομιζεις οτι θα φαινεται αδειο το ενυδρειο με ενα μονο ψαρι αφου εξερευνούν ολο το ενυδρειο!

θα χρειαστεις ενα μικρο φιλτρακι και θερμοστατη(δεν χρειαζεται το καλοκαιρι αλλα τον χειμωνα ειναι απαραιτητος)

διαβασε και μερικα πραγματα για τους μονομαχους εδω!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Καλώς ήρθες!! Καταρχήν να πω ότι συμφωνώ με όσα είπε ο φίλος παραπάνω... Για γυάλα μεγάλη που σκέφτεσαι, καλύτερο θα ήταν και για σένα αλλά και για το ψάρι να πάρεις ένα μικρό ενυδρειάκι με φιλτράκι και θερμοστάτη... Όσο για το αν θα δεχθεί θυληκά, μπορεί και ναι μπορεί και όχι... Καλή συνέχεια, ότι θες εδώ είμαστε... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες!

Αν εννοεις στρογγυλη γυαλα,τοτε μη την παρεις.Παρε ενα ενυδρειακι 15-20 λιτρα με πληρη εξοπλησμο και θα εισαι αρχοντας!Φυσικα μιλαμε για ενα ψαρακι,ειτε αρσενικο ειτε θυληκο.Με λιγα ζωντανα φυτα και ισως καμια γαριδουλα αργοτερα, αν στο επιτρεψει ο μονομαχος,θα ειναι παραδεισος!

Link to comment
Share on other sites

καλός ήρθες λοιπόν .

αν κάνεις ότι διάβασες παραπάνω θα είσαι άρχοντας.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες και καλό διάβασμα!! :bigemo_harabe_net-64: