Jump to content

Ξεκίνημα


Stavros36

Recommended Posts

Σας χαιρετώ όλους και σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθειά σας.

Θα ήθελα να σας τονίσω ότι είμαι άσχετος με ενυδρεία αλλά αποφάσισα να ξεκινήσω. Επειδή όμως από όσα διάβασα και καταλαβαίνω δεν μπορώ να το πάρω ελαφρά την καρδία και πόσο μάλλον από την στιγμή που αφορά ζωντανούς οργανισμούς, θα ήθελα την καθοδήγησή σας.

Αρχικά, σκέφτομαι να αγοράσω ένα ενυδρείο Juwel Rio 125 στο οποίο θα βάλω Xiphophorus maculatus και Poecilia reticulata σε χαρέμια, 1 αρσενικό και 3 θηλυκά ανά είδος, δηλαδή σύνολο 8 ψαράκια.

Και τώρα οι ερωτήσεις:

1) O εξοπλισμός του ενυδρείου με καλύπτει ή πρέπει να αγοράσω επιπλέον εξοπλισμό?

2) Μπορώ να προσθέσω 2 γαρίδες ή είναι υπερβολικό?

3) Μπορώ να προσθέσω γλείφτη (παράλληλα ή χωρίς τις γαρίδες)?

4) Τα ψάρια που αναφέρω μπορώ εύκολα να τα βρω?

5) Από ότι καταλαβαίνω και από όσα διάβασα, τα συγκεκριμένα ψάρια, κυρίως κατά την αναπαραγωγή, χρειάζονται πολλά φυτά. Ποια μου προτείνεται?

6) Τι υλικό πρέπει να υπάρχει στον πάτο του ενυδρείου?

Επειδή καταλαβαίνω ότι κάποιος για να μου απαντήσει χρειάζεται να ασχοληθεί αρκετά, δεν με πειράζει οι απαντήσεις να είναι link ή ακόμα ακόμα, αν κάποιος από εσάς έχει κατάστημα, ας μου γράψει την διεύθυνση του καταστήματος του και θα τον επισκεφτώ εκεί.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες αδερφε!

Προτου κανεις οτιδηποτε ριξε μια ματια εδω! http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=79915&p=717028

Ειναι σημαντικο να τα γνωριζεις αυτα για να κατασταλλαξεις. Τα υπολοιπα θα τα βρουμε!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε Σταύρο και καλως ηρθες! :) Πολυ καλη η επιλογη του ενυδρειου, εχω ακριβως το ίδιο. Παμε τωρα στις ερωτησεις σου :