Jump to content

Ελληνικό Πανεπιστημιο: Και Τωρα Τι ;


Recommended Posts

Ανοίγω αυτο το θεμα για να συζητήσουμε και να ακουστούν αποψεις γύρω απο το τρέχον ζήτημα της επικαιρότητας που δεν ειναι αλλο απο τα γεγονότα που εκτυλίσσονται στα Ελληνικά Πανεπιστημιά. Επειδη το θεμα αυτο εχει πολλες προεκτάσεις τονίζω εδω πως θα παρακαλούσα πολυ να συζητήσουμε με τις αποψεις μας πανω σε αυτο το θεμα για να μην χρειαστεί να κλειδώσει.

Δεν ανοίγω το θεμα για καποιο αλλο λόγω απλα για να συζητήσουμε τα γεγονότα και τι θεωρεί ο καθένας μας σωστο και γιατι. Να αναφέρω αν και το ξέρετε ήδη οτι το Εθνικο και Καποδιστριακο Πανεπιστημιο οπως και το Εθνικο Μετσόβιο Πολυτεχνιο τελούν υπό κατάληψη εδω και 10 βδομάδες καθως φοιτητές και καθηγητές στηρίζουν με την κατάληψη του χώρου την απόφαση των διοικητικών να απεργησουν καθως η κυβέρνηση θα προβεί σε απωλησεις διοικητικών υπαλλήλων.

Ειμαι και εγω φοιτητης στο Πανεπιστημιο Πατρών που λειτουργει κανονικα.

Θα ηθελα την άποψη σας, για το εξαμηνο που μαλλον οδηγείτε να χαθεί αλλα και την άποψη σας γι αυτα τα γεγονότα.

Υγ. Απο τους κανόνες του φορουμ τους οποίους διάβασα δεν απαγόρευετε να συζητήσουμε κατι τετοιο, αν το πράγμα εξελιχθεί διαφορετικα τότε μαζι σας να κλειδωθει. Αλλα παρακαλω τον κύριο Αιολο να μην το κανει τουλαχιστον μεχρι να συζητήσουμε για το θεμα αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια θέματα καταλήγουν πάντα σε αντιπαραθέσεις με πολιτικοοικονομικές προεκτάσεις.

Παρόλα αυτά θα παραμείνει ανοιχτό, μήπως και αυτή η φορά είναι η εξαίρεση του κανόνα.... ειδάλλως θα έχει και αυτό την ίδια τύχη βάση των κανονισμών του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια θέματα καταλήγουν πάντα σε αντιπαραθέσεις με πολιτικοοικονομικές προεκτάσεις.

Παρόλα αυτά θα παραμείνει ανοιχτό, μήπως και αυτή η φορά είναι η εξαίρεση του κανόνα.... ειδάλλως θα έχει και αυτό την ίδια τύχη βάση των κανονισμών του φόρουμ.

Συμφωνώ απολυτως και σας ευχαριστω. Για μια φορα βρε παιδια μην μπλέξουμε πολιτικά θεματα καθαρα σαν σπουδαστές που ήσασταν κάποτε σαν πολίτες, σαν γονείς και σαν ανθρωποι. Πως φαντάζεστε το Πανεπιστημιο ; Τι δεν σας αρεσει και πως θα θέλατε να ειναι ; Ολα σε μια κοινωνια ξεκινούν απο την παιδεια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα αναφερθώ στο θέμα των καταλήψεων γιατί δεν πιστεύω οτι μπορεί να απομονωθεί απο τα τρέχοντα πολιτικά γεγονότα. Στο θέμα του πώς θα θέλαμε το Πανεπιστήμιο: Θέλω ένα Πανεπιστήμιο δημόσιο και δωρεάν, που θα καθοδηγήται απο την επιστημονική μας κοινότητα και οχι απο κάποιο υπουργείο. Ενα πανεπιστήμιο που κόβεσαι αν δεν παρακολουθείς και δεν επιτρέπει ούτε τους αιώνιους φοιτητές ούτε να θυμάται ο καθένας την σχολή μια φορά τον χρόνο. Δεν βγαίνουν επιστήμονες έτσι. Θέλω επίσης να σταματήσει αυτή η υπερβολική εξιδείκευση στις σχολές και να πλησιάσουμε την έννοια του καθολικού επιστήμονα για την οποία μίλαγε ο Αριστοτέλης . Δεν γίνεται να είμαστε στην εποχή της πληροφορικής και της οικονομίας και να μην έχουν ολες οι σχολές μαθημα οικονομικών και υπολογιστών. Οπως δεν γίνεται να είσαι σε ένα τμήμα οπως εγώ που έχει μεγάλη σχέση με την γενετική τροποποίηση και να μην έχουμε ένα μαθημα βιοηθικής. Και φυσικά, ένα πανεπιστήμιο πολιτικοποιημένο μεν , οχι κομματοποιημένο δε. Η κατάσταση στις σχολές έχει ξεφύγει με τα κόμματα.

Με λίγα λόγια, το πρόβλημα θεωρώ πως είναι οτι βλέπουμε το Πανεπιστήμιο σαν το χαρτί στο τέλος για να βρούμε δουλειά. Έχουμε ξεχάσει την αξία της ουσιαστικής γνώσης για χάρη της επαγγελματικής αποκαταστάσης. Σίγουρα είναι μια πολύ ρομαντική προσέγγιση ολα αυτά που αναφέρω, αλλά dum spiro spero.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μακαρι τα προβληματα της παιδειας γενικα,να ηταν για πιο καλη ,πιο σωστη ,πιο πολυ ,πιο συγχρονη,και πιο αποτελεσματικη παιδεια.Τοτε θα μπορουσα να πω την αποψη μου.Δυστυχως ομως,και λυπαμαι που το λεω,ειναι καθαρα θεμα πολιτικης.Οποτε δεν μπορω εγω να μπω στην κουβεντα,γιατι μετα θα τα ακουσω απο τον κερβερο :rasp:

Παντος για μενα ειναι απαραδεκτο να κλεινουν τα πανεπιστημια,με θυματα τα παιδια μας.Οι μονοι που εχουν αυτο το δικαωμα ειναι οι ιδιοι φοιτητες,αρκει να μην γινονται με κομματικες παροπιδες,αλλα για το μελλον τους και μονο.

Καλη συνεχεια στην κουβεντα που θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

δυστηχώς και εγώ έχοντας αποφοιτήση από την δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση στην πάτρα η εμπειρίες μου γύρω από το θέμα μόνο πολιτικά με οδηγούν να μιλήσω.

Πέρα από αυτό λοιπόν αν ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα ήταν αυτοχρηματοδοτούμενο δεν θα χρειάζονταν η καταλήψεις.

Αυτοχρηματοδοτούμενο σημαίνει αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών του κάθε ιδρύματος ώστε να παρέχει γνώση υψηλού επιπέδου με κατεύθυνση την έρευνα και τα πρότζεκτ τα οποία θα δημιουργήσουν τη χρηματοδότηση.

Αυτό βέβαια προυποθέτει το εκάστοτε ίδρυμα να λειτουργεί ως αυτό που είναι και όχι ως παρακλαδι της βουλής.

δυστηχώς όλα τα προβλήματα της κοινωνίας και της παιδίας είναι πολιτικά στα οποία φταίμε και εμείς. Οπότε κατεμέ δεν μπορεί να γίνει τέτοια συζήτηση αφήνοντας ασχολίαστο αυτό τον παράγοντα.

και επειδή στην ελλάδα έχουμε πολλά ταμπού τελικά μήπως τα εκπαιδευτικά ιδρύματα πρέπιε να ιδιωτικοποπιηθούν?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με την Astra. Ας μιλήσουμε για την εικόνα πρωτα των πανεπιστημίων που κατα τι γνώμη μου δείχνει πολλα. Οι τοίχοι γεμάτοι κακόγουστα graffiti και συνθήματα, σχισμένες αφίσες απο τα κόμματα και εκδηλώσεις. Και ρωταω ποιοι εχουν το δικαίωμα να το κανουν αυτο ; Και κατι ακομα γιατι το ανεχόμαστε ολο αυτο. Με ποιο δικαίωμα εχουν κάποιοι συνάδελφοι μου καταντήσει τον χωρο του πανεπιστημιου ετσι ; Δεν υπαρχει καπποιος να το αποτρέψει ; Στις γενικές συνελεύσεις επικρατεί πραγματικα το θεατρο του παραλόγου. Κάποιοι που υποτιθονται πως μιλουν για το καλο του πανεπιστημιου οι οποίοι το μονο που κανουν ειναι να μην ασχολουνται με το πανεπιστημιο που δεν εχουν πατήσει σε κανενα μαθημα, που φοιτούν στο 25 έτος, καπνίζουν και ρίχνουν την στάχτη τους μες την αίθουσα... αποφασίζουν για την τύχη μας. Γιατι εχουμε φτάσει το πράγμα σε αυτο το σημειο ; Ως ποτε θα το ανεχόμαστε ;

Κατι ακομα περισυ στο πρωτο εξαμηνο οταν ηρθε η στιγμη για να συμπληρώσουμε το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του καθηγητή αυτος μας ειπε " Αυτα τα χαρτια που κρατάτε ειναι ρουφιανοχαρτα" Ακούστε στη ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ απο ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, αυτος ειπε αυτο !!!!!!!

Δυστυχώς οσο και να λυπάμαι που το λεω, το καλυτερο που μπορει να κανει κάποιος που θελει να σπουδάσει ειναι να φυγει στο εξωτερικο, το σύστημα εδω ειναι τοσο σάπιο..

Τι πρεπει να κάνουμε ; Αρχικά να μην συμβιβαζόμαστε. Οι διοικητικοί κανουν απεργια καθως θα απολυθούν δεκτό, και γω στη θέση τους αυτο θα εκανα. Αλλα το ερώτημα το οποίο γεννάται ειναι το εξής. Το πανεπιστημιο ειναι χώρος στον όποιον σπουδάζουν οι φοιτητές. Πως θα βάλεις αλυσίδες για το προσωπικο σου συμφέρον και θα αποτρέψεις απο το προσωπικο τους συμφέρον χιλιάδες φοιτητές ;

Επισης θεωρω πως θα πρεπει να υπαρχει αξιολόγηση και διοίκηση. Τι εννοω δημόσια πανεπιστημια αλλα με ιδιωτικά κριτήρια, οπως γινεται στο εξωτερικο. Με λιγα λογια αξιοκρατία. Πριν περάσω στο πανεπιστήμιο Πατρών, ειχα περάσει σε κάποια αλλη σχολη, οταν ηρθε λοιπον ο καιρος να ξεγραφτω για να γραφτω στη σχολη που ηθελα, χρειάστηκε να βγάλω τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την διαγραφή μου απο το πρωτο τμημα. Λοιπον αυτο δεν ειχε ξανασυμβεί. Χρειάστηκα να παω στη γραμματεία του τμήματος ίσα 15 φορες για να παρω ΕΝΑ τονίζω ΕΝΑ χαρτί !!!!! Την μια είχανε δουλεια (λες και αυτο που τους ζητούσα δεν ηταν δουλεια τους) την αλλη απεργια, την αλλη ηταν κλειστα γιατι βεβαια δουλεύουν 11-1 καθε 2 μερες! Την αλλη ο ενας υπάλληλος άνω τον 65 οταν τον ρώτησα για το χαρτί μου ειπε πως να απευθυνθώ στην αλλη κοπελα η οποια μου ειπε πως εχει δουλεια. Τελικα μετα απο 1 μήνα κατάφερα να παρών ο χαρτί. Και ερωτώ για ποιους εγω χάνω μαθηματα και σπουδές γι αυτούς ??? φυσικα υπάρχουν άξιοι υπάλληλοι. Αλλα ολοι επαναπαύονται διότι ειναι στο δημόσιο.

Τι πρεπει να γινει λοιπον, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Ελα εδω εσυ κανεις την δουλεια σου καλα ; Ναι ωραια εμεινες. Εσυ ; Οχι έφυγες.

Δημόσια λοιπον αλλα με ιδωτικα κριτήρια αξιοκρατίας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν έχετε ακόμη καταλάβει ότι η νοοτροπία του Έλληνα έκανε έτσι το πανεπιστήμιο και αυτήν την στιγμή το πανεπιστήμιο όπως και άλλοι τομής στην ζωή μας αντιπροσοπεύουν την νοοτροπία, την παιδιά και την κουλτούρα μας.

Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κανένα πανεπιστήμιο αν αλλάξουμε εμείς αυτόματα όλα θα στρώσουν.

Πάγια τακτική του νεοέλληνα να ψάχνει ευθύνες αλλού και ποτέ στον εαυτό του.

Κοιταμε πότε μας αδίκησαν και όχι πάτε αδικήσαμαι, ένα απλό κομμάτι από την καθημερινή μας ζωή.

Αν κάποιος μας κόψη τον δρόμο με το αυτοκίνητο ακούει τα μπινελίκια του, κανείς δεν κάθετε να πει ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα και κανείς δεν φέρνει στο μυαλό του ότι σε παρόμοιες καταστάσεις φέραμε στο παρελθόν ή θα φέρουμε στο μέλλον άλλους συνανθρώπους μας.

Οι αρχαίοι έλεγαν είμαστε στο εμείς όχι στο εγώ και εγώ λέω ότι όντος είμαστε στο εμείς γιατί εμείς δεν φταίμε πουθενά.

Για αυτό όσες προτάσεις και να πείτε και να γράψετε σε αυτό το φόρουμ θα πέσουν στο κενώ αν δεν μαλώσουμε και διορθώσουμε πρώτα τον εαυτό μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνω απόλυτα! Αλλα πως θα γινει η αρχη ; Θα πρεπει κάποιος να βάλει ενα τελος στο σάπιο σύστημα. Η απόφαση να ειναι με το ετσι θελω. Αλλα αυτο το θελω να ειναι δίκαιο, ανιοδοτελες. Φυσικα το τι εχει να γινει σπο τις αντιδράσεις θα ειναι αλλο πράγμα. Και δεν εννοω στο κάποιος ενα συγκεκριμένο άτομο. Θα ειναι κυβέρνηση ; Θα ειναι φοιτητές ; Θα ειναι οι καθηγητές ; Δεν ξερω!

Πρωτα απ ολα! Έξω τα κόμματα απο τις σχολές! Έξω οι μας,μους,δαπ,δους,πασπ,πουσπ και ολα αυτα!!!! Έξω επιτέλους!!!!! Έξω!!!!! Ο χώρος του πανεπιστημιου ειναι για τα μαθηματα και οχι για τα κόμματα!!! Πουθενα δεν γινεται αυτο το αισχος που γινεται εδω!

Δεύτερον, κανεις ουτε οι καθηγητές ουτε ο πρύτανης, ουτε οι υπάλληλοι ΟΥΤΕ οι φοιτητές δεν εχουν δικαίωμα να κανουν κατάληψη του χώρου! Ποιος τους έδωσε την εξουσία να το κανουν ;;; Ο χώρος δεν τους ανήκει! Αν δεν θέλουν να κανουν μαθημα να μην έρθουν!

Τρίτον, αξιολόγηση σε όλους τωρα.

Έγινε επεξεργασία - hms
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και ενα ποιημα που έγραψα πριν τις φοιτητικές εκλογες

Σαν ποίημα σουρεάλ οι σκηνές που βλέπω γαλάζοπρασινοι μισθοφοροι και ταξικοι στρατοί ολοι μεταξύ τους συνάδελφοι αποκαλούνται και αναρωτιέμαι το γιατί...

Αφίσες,φωνές,ιδεολογίες στου αμφιθεάτρου τις γωνιές,κι άλλοι πανε στις πλατείες για αγώνες και καφε

Και ο χρόνος ετσι απλά περνάει χωρις να αλλάζει τίποτα ποτέ,ομως εκείνοι δεν το βλεπουν κι ολο υποστηρίζουν δαπ,πάσπ και κκε

Μα εγω ευχαριστώ γιατί χωρις αυτούς τέτοια έμπνευση δεν θα είχα ποτέ,του ανθρώπου η βλακεία δεν μηδενιζεται ποτέ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάρ'ότι έχουν περάσει πάνω από 15 χρόνια από την αποφοίτηση μου,δυστυχώς τιποτα δεν άλλαξε στο δημόσιο πανεπιστήμιο...προφανώς ένας άνθρωπος 18,20 και 25 χρόνων ειναι πολίτης και ειναι πρακτικά αδύνατο να διαχωριστεί η ακαδημαικη ζωή από την πολιτική,παρ'ολα αυτα η ιδια επιπολαιότητα χαρακτηριζει και τις δύο..Σαν καθηγητής μου ειναι αδύνατο να καταλαβω πως το κλειστό πανεπιστήμιο ειναι καλύτερο από το κακό πανεπιστήμιο.Πως ειναι δυνατό ένας δημόσιος λειτουργός να μη δέχεται επουδενί την αξιολόγηση.Και τέλος πως η άσεβεια απέναντι σε βιοπαλεστες γονείς,φοιτητές,και τη δημόσια περιουσία(βλεπέ χάλι στις εστίες),αποτελει πράξη προοδευτική.Η κατάσταση ειναι η χαρά του ΙΕΚ ξυνή..Υπάρχουν πολλές παράμετροι αλλά μενω σ'αυτα..

Έγινε επεξεργασία - Synagridas
Link to comment
Share on other sites

είδες φίλε μου hms ότι το θέμα καταλήγει στην πολιτική...

και βέβαια όπως είπε ο Χρήστος για την πολιτική όπως είναι σήμερα φταίμε εμείς...

δεν πιστεύω πως υπάρχει γιατρειά όπως δεν έχω δει αλλαγή στα χρόνια της κρίσης που διανύουμε.

και όταν με το καλό αποφοιτήσεις και θελήσεις και εσύ να γίνεις ένας σωστός και ευσυνείδητος επαγγελματίας θα δεις πως θα ευθυγραμμιστείς με το σύστημα....

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις κατι δεν νομιζω πως ειναι μονο θεμα πολιτικής, πιστεύω πως ειναι θεμα πως ειναι θεμα να μάθουμε απο μικροί πως ολοι πρεπει να αποφασίζουμε για το κοινό καλο κατα μια έννοια αλτρουιστικα. Αυτο για συμβεί να μπορέσουν οι πολίτες να μεγαλώσουν με αυτη τη λογικη πρεπει πρωτα απ ολα το ίδιο το κράτος να δουλεύει ετσι. Απο παντα το κράτος αυτοι που διοικούσαν έκλεβαν τα παντα, ακομα και τωρα το βλεπουμε καθημερινά ο χαμενος ειναι αυτος ειναι νομοταγής, αυτος που δεν μπηκε με ρουσφέτι κάπου, αυτος που πληρώνει την εφορία. Αντίθετα ο τσαμπατζης, ο κλέφτης, το λαμόγιο επιβιώνει και θεωρείτε μάγκας.

Αξιοκρατία παντου λοιπον και κοινωνική δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που χρειάζεται να πράττουμε δεν ειναι δύσκολο, αρκει να κάνουμε το προφανές. Το πανεπιστημιο για χίλιους δυο λογους εχει γινει μπάχαλο.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας χρόνια στην πλάτη, τόσο ως φοιτητής (σε Ελλάδα & εξωτερικό), όσο και ως διδάσκων και στην έρευνα θα μπορούσα να κάνω ανάλυση σελίδων.

Θα πω ωστόσο μόνο επιγραμματικά τι φταιει κα΄τα τη γνώμη μου

1. Αναξιοκρατία και νεποτισμός στους κόλπους των διδασκόντων και

2. Κακή εκπαίδευση προ-πανεπιστημιακή (χαμηλό επίπεδο φοιτητών σε πολλές περιπτώσεις σχολών).

3. Εντελώς ανόητο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια (ο καθένας μπαίνει όπου τύχει, όχι όπου επιθυμεί ή έχει κλίση)

4. Πατερναλισμός του κράτους. Το πανεπιστήμιο έχει μείνει μισό αιώνα πίσω και λαμβάνει επιχορήγηση και δεν παράγει επιστημονικά.

5. Φοιτητικό συνδικαλισμός και άκρατη κομματικοποίηση σε όλα τα επίπεδα.

6. Της κλοπής και της αντιγραφής το κάγκελο σε όλα τα επίπεδα.

7. Κανένας σεβασμός από κανένα στη μη ιδιωτική = δημόσια περιουσία που είναι το πανεπιστήμιο.

6. Απαξίωση πτυχίων στην αγορά εργασίας.

7. Σχολές με ανόητες και υπερβολικές εξειδικεύσεις και με τελείως άκαμπτα προγράμματα σπουδών.

8. Ελλιπέστατες υποδομές (εργαστήρια κλπ όπου χρειάζονται

9.Ελάχιστη χρήση βιβλιοθηκών - πρέπει για κάθ εμάθημα να πάρεις το βιβλίο (την κακογραμμένη συνήθως αντιγραφή ή ένα κακός αυτοσχεδιασμός) κάποιου διδάσκοντα και να μαθεις ανούσιες λεπτομέρειες. Δεν επάγεται η κριτική -επιστημονική σκέψη.

Να συνεχίσω; Μάλλον θα κουράσω! Μπορεί και να εκνευρίσω κάποιους.

Παρόλα αυτά όποιος θέλει να μάθει, μπορεί να πάρει αρκετές γνώσεις και εφόδια ακόμα και από αυτό το σύστημα. Το θέμα είναι ποιος θα του το αναγνωρίσει....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+1

και αυτά ισχύουν και σε κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης.

Link to comment
Share on other sites

......γιαυτο καποιοι τα εβγαλαν φωτοτυπιες τα πτυχια τους και τυλιγουν πιτογυρους με αυτα...

ΥΓ.και αυτοι τυχεροι ειναι οπως εξελισεται η κατασταση στη χωρα.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω δεν ξερω αν θα αλλάξει ποτε αυτη η κατασταση....

Link to comment
Share on other sites

Νομοθεσία και νόμοι που εφαρμόζονται χρειάζονται.

Εδώ φοιτητής που πιάστηκε να κάνει διάρηξη στο γραφείο καθηγητή ΔΕΝ υπήρχε τρόπος να διαγραφεί από τα μητρώα της σχολής. Απλά τον κόψανε από το μάθημα.

Διοίκηση που να είναι για τους φοιτητές και όχι για τα στελέχη (και τα κόμματα) χρειάζεται.

Εβλεπα χθες ΜΕΓΑ να καταγγέλει καθηγητής ότι μπήκαν εξωπανεπιστημιακοί και τον έβγαλαν από το γραφείο του και αντί ο πρύτανης να κάνει κάτι για να προστατεύσει το καθηγητή (και φυσικά το δικαίωμά του στην εργασία) να σφυράει κλέφτικα. Δηλώσεις ότι αυτά συμβαίνουν σπάνια.

Αν θέλουν οι διοικητικοι να κάνουν απεργία δικαίωμά τους. Αλλά με ποιο δικαίωμα απαγορεύουν στο καθηγητή να βρίσκεται στο γραφείο του και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο φοιτητή;

Οσο για το ότι για τους πολιτικούς μας φταίμε εμείς ΙΜΗΟ δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια

Link to comment
Share on other sites

Ναι την είδα και γω την εκπομπη ο καθηγητής κύριος Μαυρωτάς ήταν. Ποιος επιτρέπει ξαναλέω τέτοιες πρακτικές ούτε στη Κολομβία δεν γίνονται αυτα. Διαμαρτύρονται για τα ιδιωτικα δε βλέπουν πως με αυτα που κανουν στρέφουν τον κόσμο προς τα εκει ;

Έγινε επεξεργασία - hms
Link to comment
Share on other sites

μα αγαπητέ μου άμα δεν κάνανε αυτά πως θα λέγαμε και εμείς να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα.

δες πως κελίσαν τα δημόσια κτέο.....

το θέμα είναι να καταλάβουν οι δημόσιοι υπάλληλοι σε τι παιχνίδι παίζουν και να λιτουργήσουν ανάλογα...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ολα ειναι στημένα ετσι ; :/

Link to comment
Share on other sites

κάποιοι δρομολογούν μια κατάσταση και κάποιοι άλλοι την εξυπηρετούν σαν τα πρόβατα.

σε ένα διαλυμένο σύστημα παιδείας ποιός θα πει όχι σε ιδιωτικοποίηση.

αν όμως οι καθηγητές επιδυκειαν ζήλο και κρατάγαν τη δημόσια παιδεία εκεί που της έπρεπε θα ήταν σαφώς ποιό δύσκολο.

στο παράδειγμα του κτέο.

ήταν ο εφιάλτης του κατόχου αυτοκινήτου. ατελείωτες ουρές και εκβιασμοί ....

έγιναν τα ιδιωτικά και τα κρατικά για να κρατήσουν τις θέσεις τους μειώσαν τους εκβιασμούς και χαλάρωσαν πολύ και έκλειναν και ραντεβού ώστε να μην περιμένουμε.

ο κόσμος όμως άλλα θυμόταν από αυτούς και αφού δεν πήγαινε έκλεισαν...

Link to comment
Share on other sites

Απλα ειναι κριμα, επειδη τα βλέπω τα πράγματα απο μεσα, να ξέρατε ποσο ταλέντο υπαρχει στα ελληνικα πανεπιστημια!

Περισυ διεξήχθει ο βαλκανικος διαγωνισμός μαθηματικων seemous και έτυχε να γινει στην Ελλαδα. Εγινε διαγωνισμός για τους φοιτητές που θα εκπροσωπήσουν το μαθηματικο πατρας και επιλέχθηκα και γω αναπληρωματικός, αυτο ομως δεν εχει σημασία. Καθε βδομαδα καναμε μαθηματα προετοιμασίας. Δεν μπορειτε να φανταστείτε τι ταλέντο υπήρχε απο τα παιδια. Οπως ηταν αναμενόμενο ολοι πήραν μετάλλια στο διαγωνισμο και μαλιστα ο ενας βγήκε πρώτος απ όλους τους συμμετέχοντες και πηρε το χρυσο μετάλλιο. Ακομα το perfect score του διαγωνισμού το εχει Ελληνας. Και ολα αυτα γινονται και τα παιδια προοδεύουν σε ενα κλίμα μπάχαλο μεσα στο πανεπιστημιο. Καταλήψεις, αλυσίδες, συνθήματα.. Φαντάζεστε αν υπήρχε μια υποτυπώδη οργάνωση τι θα γινόταν ; Γιατι στο Λύκειο δεν κανουν κουμάντο τα κόμματα ; Το πανεπιστημιο φτιάχθηκε για να γινονται για να γινονται μαθηματα στο χωρο του και τίποτε αλλο. Σε σημερινή συνομιλια μου με συμφοιτητη ο οποίος ειναι σε καποιο απο τα κόμματα, μου λεει αν ο φοιτητικος σύλλογος αποφασίσει κατάληψη δεν τίθεται θεμα. Σοβαρα ;; Ποιος τους έδωσε την εξουσία να αποφασίσουν κατι τετοιο το πανεπιστημιο τους ανήκει ; Το μεγαλύτερο κατα την γνώμη μου θεμα που πρεπει να μας προβληματίσει ειναι οτι εχουν αρχίσει τα πράγματα αυτα και οι συγκεκριμένες πρακτικές να μας φαίνονται κατα μια έννοια φυσιολογικές... Φυσιολογικές οι αλυσίδες επειδη σε μια συνελευση 50-60 άτομα αποφάσισαν οτι θα περάσει το τάδε ψήφισμα, φυσιολογικο να μπαίνουν σε γραφειο καθηγητή και να τον βγάζουν εξω, φυσιολογικο η γραμματεία να μην αφήνει τους φοιτητές να μπουν στο κτήριο... Και ερωτώ ως ποτε ;

Link to comment
Share on other sites

Νομοθεσία και νόμοι που εφαρμόζονται χρειάζονται.

Εδώ φοιτητής που πιάστηκε να κάνει διάρηξη στο γραφείο καθηγητή ΔΕΝ υπήρχε τρόπος να διαγραφεί από τα μητρώα της σχολής. Απλά τον κόψανε από το μάθημα.

Διοίκηση που να είναι για τους φοιτητές και όχι για τα στελέχη (και τα κόμματα) χρειάζεται.

Εβλεπα χθες ΜΕΓΑ να καταγγέλει καθηγητής ότι μπήκαν εξωπανεπιστημιακοί και τον έβγαλαν από το γραφείο του και αντί ο πρύτανης να κάνει κάτι για να προστατεύσει το καθηγητή (και φυσικά το δικαίωμά του στην εργασία) να σφυράει κλέφτικα. Δηλώσεις ότι αυτά συμβαίνουν σπάνια.

Αν θέλουν οι διοικητικοι να κάνουν απεργία δικαίωμά τους. Αλλά με ποιο δικαίωμα απαγορεύουν στο καθηγητή να βρίσκεται στο γραφείο του και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο φοιτητή;

Οσο για το ότι για τους πολιτικούς μας φταίμε εμείς ΙΜΗΟ δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια

Θα συμφωνησω με το νικο...ειδικα στο τελευταιο κομματι!!!

Εμεις φταιμε με τις επιλογες που κανουμε και που καθομαστε και τα ανεχομαστε....καμια μεγαλη αλλαγη στην ιστορια-σε οτι και να αφορουσε- δεν εγινε "παθητικα","αραχτα"...δυστυχως....

Και ολα ξεκινανε απο την παιδεια που εχουμε σαν ανθρωποι,σαν εργαζομενοι,σαν μαθητες,σαν οδηγοι κτλ κτλ...ολα ειναι θεμα παιδειας....οποτε αν αυτη δεν υπαρχει-σε οποιονδηποτε τομεα,ακομα και σε ενα χομπυ- τοτε τα πραγματα ειναι δυσκολα.

Έγινε επεξεργασία - mad23
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...