Jump to content

Προετοιμασία Για Φυτεμένο 180L Rio


Gemini

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα. Ετοιμαζομαι για το νέο 180άρι και θα ήθελα τα ''φώτα'' σας μιας και είμαι αρχάριος.

Αρχικά να σας εκφράσω τη σκέψη μου για το πως το φαντάζομαι.Θα ήθελα να ντυσω ένα μέρος του βυθού με κάποιο γρασίδι, και το υπόλοιπο απλό με πέτρα και κάποια άλλα φυτά. Από κει και πέρα θα ήθελα να μου πείτε τι θα χρειαστώ απο υπόστρωμα,τι υπόστρωμα,τι πρέπει να βάλω απο πάνω, Co2 και ότι άλλο μπορει να ξεχνάω. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Για γρασιδι θα χρειαστεις καλο φωτισμο και co2.Υποστρωμα σιγουρα θα βοηθησει πολυ στην αναπτυξη και θα χρειαστεις και ψιλοκοκκο χαλικακι 1-2mm.

Τωρα τι φωτισμο εχει το ενυδρειο? (βατ,κελβιν)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι θα έχει 2*45w T5. Για Κelvin δε γνωρίζω ακόμη. Περίπου στα πόσα θα πρέπει να κυμανθώ? Επίσης για αυτά τα λίτρα τι σύστημα co2 προτείνεις? κάτι σε diy θα έκανε δουλειά η να πάω σε κάτι έτοιμο και αν ναι ποιό? Και κάτι τελευταίο αν ξεκινούσα πχ με το κλασσικό γρασίδι (eleocharis parvula) ξέρεις από που να το προμηθευτώ? μένω Πειραιά. Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο φωτοσμος σου ειναι μετριος,εχεις περιπου 0.5w/lt,αν μπορουσες να βαλεις αλλη μια λαμπα θα ηταν ακομη καλυτερα.Τι υψος εχει το ενυδρειο σου?

Αν μεινεις μ αυτες τις λαμπες θα χρειαστεις μια 4500Κ και μια 6500Κ,δες και εδω το αρθρο για τον φωτισμο.

Τωρα,co2 σ αυτα τα λιτρα πας για ολοκληρομενο συστημα με μπουκαλα.

Για το φυτο που ρωτας,κανε μια ερωτηση στη κατηγορια των καταστηματων,δεν ξερω να σου απαντησω,δεν μενω Πειραια.

Link to comment
Share on other sites