Jump to content

Δινουν Αυτο Που Πρεπει?θεμα Προσ Συζητηση


GXSARA

Recommended Posts

Το ερωτημα μου ειναι αν οι πετσοπαδες δινουν στα ψαρια και τους αλλους ζωντανους οργανισμους αυτο που πρεπει για να ζουν υγειης.ή τα βαζουν ολα στο ιδιο καζανι και μονο τους νοιαζει να πουλησουν.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ που γραφω εδω το θεμα αλλα γραφω απο το κινιτο.ας μεταφερθει στην σωστη κατηγορια

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μεταφέρθηκε στην κατηγορία καταστημάτων μιάς και σε αυτούς απευθύνετε.

Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις των καταστημάτων καθώς είναι ένα πολύ ευαίσθητο και σοβαρό τόσο για τους χομπίστες αλλά και επαγγελματίες θέμα.

Ελπίζω πάνω από όλα να γίνει εποικοδομητικός διάλογος και όχι μπάχαλο καθώς είναι κρίμα να κλειδωθεί ένα θέμα που μπορεί να ωφελήσει και τα 'δύο μέρη'...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι αρκετοί από τους επαγγελματίες είναι και οι ίδιοι χομπίστες, οπότε τρόπον τινά αγαπούν τα ψάρια. Δεύτερον λογικό είναι να έχουν οικονομική ζημία αν τα ψάρια τους πεθαίνουν στο κατάστημα. Βλέπω ότι κάποιοι προσπαθούν να πουλήσουν αφού πρώτα έχουν για κάποιο διάστημα τα ψάρια και όχι αμέσως μετά την εισαγωγή. Εδώ βέβαια έχει και θέμα ο καταναλωτής όταν εν γνώσει του αγοράζει αμέσως με την εισαγωγή ή 2 μέρες μετά ένα ψάρι. Τα ψάρια επίσης είναι λογικό να μην μπορούν να ζήσουν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα σε ένα άδειο ενυδρείο με συνεχή βλέμματα γύρω τους, συνεχή παρουσία ατόμων ούτε βέβαια μπορούν να ταίζονται κάθε μέρα, αφού φιλοξενούνται πολλά ψάρια μαζί με κοινό σύστημα φίλτρανσης. Το θέμα λοιπόν είναι σχετικά απλό.

Δεν τρέχουμε να αγοράσουμε αμέσως με την εισαγωγή του κάποιο ψάρι, εκτός αν πράγματι το αγοράσουμε χωρίς να βγει από τη σακκούλα εισαγωγής του και του κάνουμε εμείς την προσαρμογή που χρειάζεται. Και έχουμε πάντα στο νου μας πως ό,τι και να κάνει ο επαγγελματίας το δικό μας σπίτι θα πρέπει να πληροί τις απιατήσεις του ψαριού. Νομίζω ότι απαραίτητη υποχρέωση του επαγγελματία θα πρέπει να είναι το manual, δηλαδή η πλήρης αναφορά στις απαιτήσεις έκαστου οργανισμού (ενδεχομένως με παροχή και πληροφοριών από τα τόσα βιβλία που σχετικώς κυκλοφορούν για τα ψάρια που διαθέτει προς πώληση) και η ειλικρινής απάντηση για τον χρόο εισαγωγής του στο κατάστημα. Μετά είναι δική μας επιλογή.

Αυτά ως χομπίστας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους

Οπως σε ολα τα θεματα που εχουν δημιουργηθει ετσι και σε αυτο θα παρω θεση εκ μερους του καταστηματος μας , μιας και ευτυχως δεν εχουμε τιποτα να φοβηθουμε και οπως ολοι ξερετε δινουμε την μεγιστη σημασια σε ολους τους τομεις (εξυπηρετηση - τιμες - γνωσεις - αποριες) απεναντι στους ενδιαφερομενους (πελατες μας ή μη)

Θα ξεκινησω ομως λεγοντας οτι δεν μου αρεσει καθολου (και ελπιζω απλα να το παρεξηγησα) ο τροπος του Κυριου που ξεκινησε το θεμα. Και εξηγω. Καταρχην τι σημαινει "πετσοπαδες" ??? Δεν ειμαστε (και μιλαω για το καταστημας , μιας και δεν μπορω να παρω θεση για τα αλλα καταστηματα) "πετσοπαδες" , ειμαστε καταστηματαρχες ή αν θελετε να το κανετε πιο συγκεκριμενο , αφου μιλαμε μεσω ενος forum που ασχολειται μονο με το ενυδρειο και μιας εμεις εξειδικευομαστε στο ενυδρειακο κομματι απο αρκετα παλια ( 1983 ) , καταστημα λιανικης ενυδρειακων ειδων (με την γενικοτερη εννοια). Δεν νομιζω οτι θα σας αρεσε αντι για καταναλωτες ή πελατες να σας αποκαλουσαν .... αλλιως.

Αμεσως μετα θα σταθω στο κομματι οτι η ερωτηση ειναι πολυ γενικη , και εχει και την αντιστοιχη πλευρα. Οταν λοιπον ανοιγει ενα καινουριο θεμα , καλο θα ειναι να το σκεφτεται το εκαστοτε μελος που το ανοιγει σφαιρικα και ολες τις μεριες και μετα να ποσταρει. Και εξηγω ξανα. Οι καταναλωτες ειστε ετοιμοι να πληρωσετε την αυξημενη αξια του ζωντανου οργανισμου που σας ενδιαφερει ωστε να παρετε τον αντιστοιχο οργανισμο επιπεδου που ζητατε?? Και συνεχιζω να εξηγω. Στο καταστημα ας εχουμε την επιλογη (για τους θαλλασινους μας φιλους) να αγορασουν τον ζωντανο οργανισμο που θελουν (ψαρι - κοραλλι - ανεμωνη -ασπονδυλο) ειτε απο εισαγωγη απο Ευρωπαικη καραντινα ,είτε απο εισαγωγη απο Ινδονησια-Σινγκαπουρη-Αμερικη-Ερυθρα. Αυτο σημαινει οτι στην περιπτωση της Ευρωπαικης καραντινας , το ψαρι ειναι 100% καθαρο και οι απωλειες ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ τοσο για εμας οσο και για τους καταναλωτες μιας και το ψαρι εχει ηδη περασει πραγματικη καραντινα πριν φτασει στα χερια μας σε σχεση με Ινδονησια-Σινγκαπουρη-Αμερικη-Ερυθρα που το πρωι "ψαρευονται" και το βραδυ φορτωνονται σε αεροπλανο και το ταξιδι του προς εμας ειναι 6 ωρες αντι για 48+ που ειναι απο τις αλλες τοποθεσιες που προανεφερα, αλλα η τιμη ειναι σχεδον διπλαδια. Για παραδειγμα ενα Amphriprion Ocellaris απο Ινδονησια εχει 7€ απο ευρωπη στο ιδιο ή σε μικροτερο μεγεθος τουλαχιστον 18€. Στην πρωτη περιπτωση ρισκαρεις απο το να πεθανει , μεχρι να μεταφερει κατι στο ενυδρειο σου και στην δευτερη το βλεπεις να φτανει σε μεγεθος που δεν εχεις φανταστει αρκετα χρονια μετα.... Και καταληγω με την ερωτηση που εκανα στην αρχη. Οι καταναλωτες ειστε ετοιμοι να πληρωσετε την αυξημενη αξια του ζωντανου οργανισμου που σας ενδιαφερει ωστε να παρετε τον αντιστοιχο οργανισμο επιπεδου που ζητατε?? Και προσθετω , ειστε ετοιμοι να υποστηριξετε τα μαγαζια που το κανουν αυτο?? η απλα θα τους βαλετε στην διαδικασια να δαπανησουν χωρο - χρονο και χρημα , και τελικα εσεις θα συνεχιζετε να ψωνιζετε απο το πιο φτηνο καταστημα , οπου τα ψαρια σας θα πεθανουν μερικες ημερες μετα και θα σας ριχνουν το φταιξιμο??

Πρωτα θα πρεπει να σκεφτειτε αυτο και μετα να κανετε τετοιου ειδους ερωτησεις.

Παρ'ολ'αυτα επειδη οπως ειπα και στην αρχη , ουτε εχουμε να φοβηθουμε τιποτα , αλλα ουτε να κρυψουμε κατι θα απαντησω και στην κατα τα αλλα ημιτελη ερωτηση σας,

Στο καταστημα μας κανενας μα ΚΑΝΕΝΑΣ ζωντανος οργανισμος (ειτε γλυκου ειτε θαλασσινου νερου) δεν φευγει απο το καταστημα μας αν δεν ειμαστε σιγουροι για την υγεια του. Και στο γλυκο και στο θαλασσινο νερο εξαντλουμε τον χρονο που χρειαζεται ο καθε οργανισμος να εγκλιματιστει και να μας δειξει οτι ειναι υγιης και ετοιμος ωστε να μεταφερθει σε ενα αλλο ενυδρειο. Σε οργανισμους θαλασσινου νερου , φτανουμε μεχρι και τις 10 ημερες για να διαθεσουμε στους καταναλωτες καποιον ζωντανο οργανισμο. Παντα υπαρχουν ομως οπως ξαναειπα και οι περιπτωσεις που τα ζωντανα διατιθενται αμεσως , οπως στην περιπτωση της Ευρωπαικης καραντινας. Την μια ημερα παραλαμβανουμε , την επομενη και παραεπομενη σιγουρευομαστε οτι τρωνε και δοκιμαζουμε τι τρωνε και την 4 ημερα στην σειρα τα διαθετουμε στους καταναλωτες , ώντας σε θεση να ενημερωσουμε για τις διατροφικες τους συνηθειες. Απο την αλλη στο γλυκο νερο συμβαινει ακριβως το ιδιο , οταν προμηθευομαστε τα ζωντανα μας απο ελληνες προμηθευτες που ξερουμε οτι τα εχουν κρατησει στα συστηματα τους αρκετο καιρο.Μεσα σε 1-2-3 ημερες τα διαθετουμε , οταν κανουμε εισαγωγες μονοι μας απο Σινγκαπουρη για παραδειγμα και παλί μπορει να περασουν 7-10 ημερες για να σιγουρευτουμε.

Επισης οταν καποιο ενυδρειο μας εχει εκδηλωσει οποιαδηποτε μορφη αρρωστιας ή υπαρχουν απωλειες περα του φυσιολογικου και δεν ξερουμε τι συμβαινει , ενημερωνουμε τον ενδιαφερομενο και η αποφαση ειναι στο δικη του.

Τα παραπανω μπορουν να τα επιβεβαιωσουν τα μελη που εχουν αγορασει απο εμας και εχουν ενημερωθει αντιστοιχα....

Παμε τωρα στο πιο πολυπλοκο κομματι που ειναι οι παραμετροι στις οποιες φιλοξενουνται οι ζωντανοι οργανισμοι.

Θα ξεκινησω απο το θαλασσινο κομματι μιας και ειναι δικια μου προσωπικη ευθυνη.

Ολα τα συστηματα μας ειναι εξοπλισμενα με περαν του απαραιτητου βιολογικου υλικου , Skimmer , φωτισμου , αερισμου. Γινονται αλλαγες νερου με βαση το προγραμμα μας , και ολοι οι παραμετροι οπως PH , Alkalinity , Πυκνοτητα , θερμοκρασια , εννοειται NO2 Και NH3-4 , και ακομα και NO3 , PO4 και Silicate βρισκονται στα επιπεδα που πρεπει και μετριουνται τουλαχιστον μια φορα καθε εβδομαδα. Οσον αφορα τα κοραλλια και τις ανεμωνες μας , δινεται ιδιατερη βαση (αφου λειτουργουν σε ολα τα ενυδρεια δοσομετρικες αντλιες) στο Alkalinity , Ασβεστιο και Μαγνησιο.

Οσον αφορα το ταισμα , παντα ταιζουμε διαφορετικες τροφες (ξηρες και κατεψυγμενες) οι θαλασσινοι φιλοι μας καταλαβαινουν το γιατι , και οπου χρειαζεται προσθετουμε βιταμινες και αλλα βοηθηματα ή καθε τοσο προληπτικα. Στα κοραλλια - clams και ανεμωνες μας ταιζονται 2-3 φορες την εβδομαδα φυτοπλαγκτον - ζωοπλαγκτον αλλες φορες κατεψυγμενο και αλλες φορες ζωντανο και οποιο βοηθημα κριθει απαραιτητο και δεν καλυπτεται απο τις αλλαγες νερου.

Οσον αφορα το γλυκο νερο συμβαινει μια απο τα ιδια.

Οι παραμετροι παραμενουν σταθεροι και αναλογα με τις ιδιαιτεροτητες του καθε ειδους (χαμηλο ή υψηλο Ph , χαμηλη ή υψηλη θερμοκρασια , χαμηλη ή υψηλη σκληροτητα) , αλλαγες νερου με βαση το προγραμμα μας , Trace elements οπου υπαρχει αναγκη και διαφορετικες τροφες με βαση τις διατροφικες συνηθειες των ψαριων. Βιταμινες και συμπληρωματα οπου υπαρχει αναγκη.

Ολες οι αλλαγες νερου μας γινονται με νερο απο Reverse Osmosis και στα θαλασσινα ενυδρεια μας χρησιμοποιουμε το καλυτερο αλατι της αγορας (Aquavitro Salinity). Στα συστηματα μας (γλυκο-θαλασσα) χρησιμοποιουμε UV και O3 (Ozone) Κατα περιπτωση ή και μονιμα οπου χρειαζεται. Ολα αυτα ομως οπως καταλαβαινετε μας κοστιζουν και για να μην γινω κουραστικος και ξανακανω την ιδια ερωτηση ΠΑΛΙ , ανατρεξτε μονοι σας στην υπογραμμισμενη ερωτηση παραπανω.

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να επεκταθω περαιτερω επι του θεματος και νομιζω οτι σας καλυψα οσον αφορα το καταστημα μας.

Σαν κλεισιμο θα θεσω και μια ρητορικη ερωτηση που καλο θα ηταν να την σκεφτειτε οσοι ειστε προβληματισμενοι επι του θεματος. Οπως μπορειτε πολυ ευκολα να δειτε στα αντιστοιχα θεματα με τις διαθεσιμοτητες μας θαλασσινου νερου και εδω δισκων , κραταμε ζωντανα και βελτιωνουμε καθημερινα το μεγεθος και το χρωμα τους για πολυ καιρο. παραδειγματος χαρην , εχουμε δισκους απο τον Μαιο του 2013 και πριν την τελευταια παραλαβη κρατησαμε Δισκους για περιπου εναν χρονο μεχρι που εξαντληθηκαν (πουληθηκαν ολοι , δεν πεθανε ΚΑΝΕΝΑΣ) , και ζωντανους οργανισμους θαλασσινου νερου απο τον Αυγουστο του 2012. Πως θα το καταφερναμε αυτο αν δεν παρειχαμε ολα τα απαραιτητα σε αυτους τους οργανισμους και μας ενοιαζε μονο το να πουλησουμε ????

Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι αναφερθηκε καποιος συγκεκριμενα σε εμας ή δεν εγινε καποιου ειδους επιθεση προς το καταστημα μας. Και σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει ειρωνια ή επιθετικοτητα στα γραφομενα μου , απεναντι προς οποιονδηποτε η τον Κυριο που ξεκινησε το θεμα. Απλα απαντησα εκ'μερους του καταστηματος μας σε λιγο πιο "κοφτερο" τονο , γιατι σε καμια περιπτωση δεν δεχομαι να μπαινουμε ολοι οι καταστηματαρχες στο ιδιο καζανι οπως και εγινε σε αυτο το θεμα.

Να σας παροτρυνω να ριξετε μια ματια στα σχολια που μας εχουν αφησει οι καταναλωτες που ψωνιζουν απο εμας. Μπορειτε να τα δειτε εδω.

Επισης ΠΡΟΚΑΛΩ ΠΡΟΣΚΑΛΩ και ΠΑΡΑΚΑΛΩ οποιονδηποτε , πελατη μας ή μη , πιστευει οτι τα παραπανω δεν ειναι ακριβη ή ειναι αναληθη , να το πει σε αυτο το θεμα και να το τεκμηριωσει.

Για οποιαδηποτε αλλη απορια , μην διστασετε να απευθυνθειτε σε εμας , και θα απαντησουμε με χαρα οπως ΠΑΝΤΑ.

Με εκτιμηση

Κωστας Ζαχαροπουλος

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Kυριε Ζαχαρόπουλε, καλησπέρα και ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις:) Tο e-shop σε τι στάδιο βρίσκεται? Θέλουμε να παραγγείλουμε.... :bigemo_harabe_net-66:

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Ζαχαρόπουλε σας συνχαίρω που πάντοτε παίρνεται θέση σε τέτοια θέματα.

1 γιατί δείχενι ότι είστε σοβαρός σε αυτό που κάνεται

2 με αυτόν τον τρόπο τα θέματα αυτά αναλύονται καλύτερα μιας και υπάρχει και η έκφραση του ιδιωκτίτη καταστήματος λιανικής πώλησης ενυδρειακών ειδών.

Στο θέμα μας τώρα θεωρώ πως σαν καταναλωτές ενός ευαίσθητου προιόντος θα πρέπει να αποφασίσουμε τι προμηθευτές θέλουμε.

θέλουμε να ψωνίζουμε από πετσοπάδες ΑΕ

ή

από τον χομπίστα καταστηματάρχη της γειτονιάς μας.

και αυτό θα πρέπει να το σκεφτούμε γιατί ισχύει στην πλειονώτητα των αγορών που κάνουμε και άσχετα από το χόμπυ μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Ζαχαροπουλος με την δικη του απάντηση απέδειξε ότι τα πράγματα δεν ειναι όπως τα έχουμε στο μυαλό μας πολλές φορές. Είμαι της άποψης ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της κατηγορίας επιχειρηματιών, ειναι άσχετοι με το χόμπι ή αδιάφοροι γι' αυτο, προκαλώντας έτσι ποικίλα προβλήματα στον καταναλωτή που με τη σειρά του αν ειναι άσχετος και αυτός τότε θα υπομένουν την όλη κατάσταση τα ψάρια του. Έχω πει την άποψή μου σε παλαιότερο θεμα και σε αυτη εμένω. Μιας και ο Ζαχαροπουλος ήταν ο μόνος που πήρε θεση θέλω να πω ότι ειναι μια απο τις λαμπρές εξαιρέσεις και μιλάω απο προσωπική πείρα νομό και μονο που σε τέτοιους προβληματισμούς παίρνει ΠΑΝΤΑ θεση, καταδεικνύει αγάπη γι' αυτο που κάνει, αγάπη για το χόμπι και ενδιαφερέρον για τον καταναλωτή.

Στο παρελθόν έχει τύχει να επισκεφθώ και κατάστημα στην Κοζάνη απο το οποίο είχα παραγγείλει κάποιες μέρες πριν ψάρια. Τα περίμενα πως και πως και κάθε μέρα τον έπαιρνα τηλέφωνο και τον ρωτούσα αν τα ψάρια μου ήρθαν. Του είχα σπάσει τα νεύρα στην κυριολεξία. Μια μέρα λοιπόν πήγα στο κατάστημά του και είδα με έκπληξη ότι τα ψάρια ήταν εκεί και η υπάλληλος μου είπε ότι τα είχαν ήδη τέσσερις μέρες. Του έκανα παράπονα γιατι μου έλεγε ψέμματα στο τηλέφωνο και μου απάντησε το εξής : " τα ψάρια ήρθαν πριν 4 μέρες. Πρέπει να μείνουν στο κατάστημα ενα χρονικό διάστημα για να τσεκάρουμε ποια μπορει να έχουν πρόβλημα, ειναι άρρωστα ή οτιδήποτε άλλο μπορει να συμβαίνει. Επιπλέον πρέπει να ηρεμήσουν απο την αποστολη εδω και να ειναι σε θεση να αλλάξουν και πάλι περιβάλλον". Εκτίμησα το γεγονός ότι δεν ήθελε να μου πουλήσει ότι να 'ναι μονο και μονο να βγάλει χρήματα ή να ικανοποιήσει εναν σπαστικό και ενοχλητικό πελάτη. Ειναι και αυτός μια απο τις εξαιρέσεις; Μπορεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σας κύριε Ζαχαρόπουλε και πιστεύω πως θα είστε και ο μόνος επαγγελματίας που πείρε θέση. Πήρατε όμως λίγο τον φίλο που άνοιξε το θέμα από τα μούτρα. Και εγώ την ίδια εντύπωση είχα και συνεχίζω να έχω Εξαίρεσα το κατάστημα σας αν και δεν έχει τύχει να ψωνίσω ποτέ από εσάς Μου άρεσε που θιχτήκατε από το θέμα και πήρατε μια δυναμική θέση με την απάντηση σας Ο κάθε αγοραστής δεν γνωρίζει τον τρόπο που φτάνουν τα ψάρια στα καταστήματα οπότε μπορεί να έχει την οποιαδήποτε απορία. Μην ξεχνάτε δεν είναι όλοι οι επαγγελματίες του χώρου σαν εσάς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι κυριοι.

@Μιχαλης :να ξεκινησω απο τα ευκολα. Η κατασκευη εχει τελειωση , προσπαθω να βρω εναν τροπο ωστε τα προιοντα να ανεβαινουν και να εχουν ομορφη διαταξη. Εχουμε κολλησει δηλαδη στο αισθητικο της υποθεσης και βεβαια αμεσως μετα θα φορτωσουμε τα προιοντα. Συντομα θα ειναι κοντα σας. Ευχαριστουμε για την κατανοηση :)

@Constantinos: ευχαριστω για τα καλα σας λογια , ακριβως στο σημειο που λετε θα πρεπει να σταθειτε και να δειξετε και σε εμας τι θελετε ωστε να μπορεσουμε να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι. Ειχα σκοπο αρκετο καιρο πριν να διοργανωσω ενα Poll αλλα θα γινει απο τον καινουριο χρονο.

@Safarpn: ευχαριστουμε για την υποστηριξη. Νομιζω οτι καταλαβαινετε απολυτα τι εννοω με το "τεραστιο" post μου.

@bouboulas: δεν εχουμε γνωριστει και δεν εχουμε συνεργαστει αλλα σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια. Αυτο σημαινει οτι η εικονα μας προς τα εξω , και ισως αυτα που εχετε ακουσει απο αλλα μελη ειναι καλα , και τελικα πετυχαινουμε κατι , αυτο γιατι το οποιο παλευουμε. Πραγματικα δεν ειχα σκοπο να "θιξω" κανεναν ουτε να γινω επιθετικος. Αλλα αυτη η γενικοτητα ειναι αληθεια οτι με εξοργισε. Ειναι ακριβως το ιδιο θεμα με τους αστυνομικους ή τους ταξιτζηδες ή με οποιονδηποτε αλλο κλαδο , παντα υπαρχουν οι καλοι , οι κακοι και οι απατεωνες.... δεν μπορουμε να μπαινουμε ολοι στο ιδιο τσουβαλι. Ετσι κι αλλιως θα εμπαινα στην διαδικασια να απαντησω , γιατι τετοιου ειδους ερωτησεις οχι απλα θα επρεπε να απαντωνται αμεσως απο ολους τους καταστηματαρχες αλλα θα επρεπε να μην γεννιουνται καν και ο καθε ενας καταστηματαρχης να ενημερωνει για τις διαδικασιες που ακολουθει στο καταστημα του εξαρχης !!! Οπως πολυ σωστα λετε !!

Ευχαριστω πολυ

Κωστας Ζαχαροπουλος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και παλι απο εμενα . Κυριε κωστα ειστε ο μονος που μεχρι τωρα εχει παρει θεση στο θεμα μου και σας ευχαριστω.

μιλαω γενικα γιατι δεν μπορω να καθομαι να εκφραζω για το καθε μαγαζι ξεχωριστα και αυτο το λεω για εναν λογο και μονο γιατι εχουν δει πολλα τα ματια μου . εχω γυρισει σε παρα πολλα μαγαζια και οχι μονο στην περιοχη μου και εχω δει τα χειροτερα.

σε ενα ενυδρειο που εχουν ψαρια προς πωληση να εχουν μεσα 100 ψαρια και να μην μπορουν να κουνηθουν,να βαζουν ψαρια απο διαφορετικο ειδος που να μην ταιριαζουν μεταξυ τους μεσα σε ενα ενυδρειο.

να υπαρχουν ψαρια νεκρα μεσα σε ενα ενυδρειο και να μην ασχολουνται καν. να μην φενονται τα ψαρια οταν τα τζαμια ειναι τιγκα στην αλγη.οταν οι πωλειτες ειναι ασχετοι και τους κανεις μαθηματα ο ιδιος. εχω παρει και ψαρια οπου το νερο στην σακουλα ειχε αμμωνια. εχω δει να βουτανε αρρωστους δισκους(δεν ξερω τι προβλημα ειχαν ) μεσα σε αλμυρο νερο οπου υπηρχαν αλλα ζωντανα εκει για να σκοτωσουν τα μικροβια...... να παιρνουν ψαρια και να τα ριχνουν για τροφη για κορκοδειλους. εχω αρκετα παραδειγματα ακομα, και ολα αυτα σε γνωστα μαγαζια δεν θα αναφερθω σε ονοματα.

βεβαια αυτοι θελουν κραξιμο .

υπαρχει και η αλλη πλευρα , υπαρχουν και μαγαζια που αξιζουν ενα μεγαλο μπραβο και ειναι σωστοι επαγγελματιες.αλλα δυστηχος ειναι πολυ λιγα κατα την γνωμη μου.

και τελικα εσεις θα συνεχιζετε να ψωνιζετε απο το πιο φτηνο καταστημα , οπου τα ψαρια σας θα πεθανουν μερικες ημερες μετα και θα σας ριχνουν το φταιξιμο??

εδω εγω προσωπικα θα διαφωνισω, δεν ισχυει αυτο .και θα φερω και παραδειγμα

οταν εφτιαχνα την αφρικη και εψaχνα bichardi το ενα μαγαζι το ειχε σχεδον το ιδιο μεγεθος 3,50 περιπου αν θυμαμε καλα και το αλλο καταστημα 12 ευρω ειναι λογικο αυτο .για πιο λογο να προτιμησω των 12 ευρω. αυτο δεν ειναι αισχοκερδια? πηρα ενα χαρεμι απο 3,50 εκαστος τα κρατησα 2,5 χρονια και χαρισα και αλλα 100 απο τις γεννες που ειχα.

θα ηθελα να παρουν θεση και αλλα καταστηματα και χομπιστες το ανοιξα αυτο το θεμα γιατι εχω πολλα παραπονα απο αρκετα μαγαζια με αυτα που εχω δει ειχα φτασει σε σημειο να μην ξαναασχολειθω με το χομπι του ενυδρειου ξανα.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα και εγώ έχω πάθει νείλες από καταστήματα(αγοράζοντας πράγματα τα οποία δεν μου έκαναν μετά από παρότρυνση του πολιτη.

έτσι κατέληξα στο συμπέρασμα , πρώτα ενημερώνομαι - πάω κατασταλλαγμένος να αγοράσω αυτό που έχω προαποφασήσει - αν δεν το έχει δεν παίρνω τίποτα...

και τελειώνοντας το θέμα σου με κάνει να ξεχωρίζω του επαγγελματίες σε ακόμα δύο κατηγορίες.

1 σε αυτούς που τους ενδιαφέρει η γνώμη του κόσμου και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και ασχολούνται και με τους χομπίστες αφιερώνοντας χόνο να απαντήσουν στους προβληματισμούς μας.

2 σε αυτούς που μας βλέπουν ως χώρο διαφήμισης και μόνο για να αναρτήσουν τις προπαραγγελίες τους.

σε κάθε περίπτωση εμείς οι καταναλωτές έχουμε τι δύναμη να ξεδιαλύνουμε το θολό τοπίο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους

Οπως σε ολα τα θεματα που εχουν δημιουργηθει ετσι και σε αυτο θα παρω θεση εκ μερους του καταστηματος μας , μιας και ευτυχως δεν εχουμε τιποτα να φοβηθουμε και οπως ολοι ξερετε δινουμε την μεγιστη σημασια σε ολους τους τομεις (εξυπηρετηση - τιμες - γνωσεις - αποριες) απεναντι στους ενδιαφερομενους (πελατες μας ή μη)

Θα ξεκινησω ομως λεγοντας οτι δεν μου αρεσει καθολου (και ελπιζω απλα να το παρεξηγησα) ο τροπος του Κυριου που ξεκινησε το θεμα. Και εξηγω. Καταρχην τι σημαινει "πετσοπαδες" ??? Δεν ειμαστε (και μιλαω για το καταστημας , μιας και δεν μπορω να παρω θεση για τα αλλα καταστηματα) "πετσοπαδες" , ειμαστε καταστηματαρχες ή αν θελετε να το κανετε πιο συγκεκριμενο , αφου μιλαμε μεσω ενος forum που ασχολειται μονο με το ενυδρειο και μιας εμεις εξειδικευομαστε στο ενυδρειακο κομματι απο αρκετα παλια ( 1983 ) , καταστημα λιανικης ενυδρειακων ειδων (με την γενικοτερη εννοια). Δεν νομιζω οτι θα σας αρεσε αντι για καταναλωτες ή πελατες να σας αποκαλουσαν .... αλλιως.

Αμεσως μετα θα σταθω στο κομματι οτι η ερωτηση ειναι πολυ γενικη , και εχει και την αντιστοιχη πλευρα. Οταν λοιπον ανοιγει ενα καινουριο θεμα , καλο θα ειναι να το σκεφτεται το εκαστοτε μελος που το ανοιγει σφαιρικα και ολες τις μεριες και μετα να ποσταρει. Και εξηγω ξανα. Οι καταναλωτες ειστε ετοιμοι να πληρωσετε την αυξημενη αξια του ζωντανου οργανισμου που σας ενδιαφερει ωστε να παρετε τον αντιστοιχο οργανισμο επιπεδου που ζητατε?? Και συνεχιζω να εξηγω. Στο καταστημα ας εχουμε την επιλογη (για τους θαλλασινους μας φιλους) να αγορασουν τον ζωντανο οργανισμο που θελουν (ψαρι - κοραλλι - ανεμωνη -ασπονδυλο) ειτε απο εισαγωγη απο Ευρωπαικη καραντινα ,είτε απο εισαγωγη απο Ινδονησια-Σινγκαπουρη-Αμερικη-Ερυθρα. Αυτο σημαινει οτι στην περιπτωση της Ευρωπαικης καραντινας , το ψαρι ειναι 100% καθαρο και οι απωλειες ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ τοσο για εμας οσο και για τους καταναλωτες μιας και το ψαρι εχει ηδη περασει πραγματικη καραντινα πριν φτασει στα χερια μας σε σχεση με Ινδονησια-Σινγκαπουρη-Αμερικη-Ερυθρα που το πρωι "ψαρευονται" και το βραδυ φορτωνονται σε αεροπλανο και το ταξιδι του προς εμας ειναι 6 ωρες αντι για 48+ που ειναι απο τις αλλες τοποθεσιες που προανεφερα, αλλα η τιμη ειναι σχεδον διπλαδια. Για παραδειγμα ενα Amphriprion Ocellaris απο Ινδονησια εχει 7€ απο ευρωπη στο ιδιο ή σε μικροτερο μεγεθος τουλαχιστον 18€. Στην πρωτη περιπτωση ρισκαρεις απο το να πεθανει , μεχρι να μεταφερει κατι στο ενυδρειο σου και στην δευτερη το βλεπεις να φτανει σε μεγεθος που δεν εχεις φανταστει αρκετα χρονια μετα.... Και καταληγω με την ερωτηση που εκανα στην αρχη. Οι καταναλωτες ειστε ετοιμοι να πληρωσετε την αυξημενη αξια του ζωντανου οργανισμου που σας ενδιαφερει ωστε να παρετε τον αντιστοιχο οργανισμο επιπεδου που ζητατε?? Και προσθετω , ειστε ετοιμοι να υποστηριξετε τα μαγαζια που το κανουν αυτο?? η απλα θα τους βαλετε στην διαδικασια να δαπανησουν χωρο - χρονο και χρημα , και τελικα εσεις θα συνεχιζετε να ψωνιζετε απο το πιο φτηνο καταστημα , οπου τα ψαρια σας θα πεθανουν μερικες ημερες μετα και θα σας ριχνουν το φταιξιμο??

Πρωτα θα πρεπει να σκεφτειτε αυτο και μετα να κανετε τετοιου ειδους ερωτησεις.

Παρ'ολ'αυτα επειδη οπως ειπα και στην αρχη , ουτε εχουμε να φοβηθουμε τιποτα , αλλα ουτε να κρυψουμε κατι θα απαντησω και στην κατα τα αλλα ημιτελη ερωτηση σας,

Στο καταστημα μας κανενας μα ΚΑΝΕΝΑΣ ζωντανος οργανισμος (ειτε γλυκου ειτε θαλασσινου νερου) δεν φευγει απο το καταστημα μας αν δεν ειμαστε σιγουροι για την υγεια του. Και στο γλυκο και στο θαλασσινο νερο εξαντλουμε τον χρονο που χρειαζεται ο καθε οργανισμος να εγκλιματιστει και να μας δειξει οτι ειναι υγιης και ετοιμος ωστε να μεταφερθει σε ενα αλλο ενυδρειο. Σε οργανισμους θαλασσινου νερου , φτανουμε μεχρι και τις 10 ημερες για να διαθεσουμε στους καταναλωτες καποιον ζωντανο οργανισμο. Παντα υπαρχουν ομως οπως ξαναειπα και οι περιπτωσεις που τα ζωντανα διατιθενται αμεσως , οπως στην περιπτωση της Ευρωπαικης καραντινας. Την μια ημερα παραλαμβανουμε , την επομενη και παραεπομενη σιγουρευομαστε οτι τρωνε και δοκιμαζουμε τι τρωνε και την 4 ημερα στην σειρα τα διαθετουμε στους καταναλωτες , ώντας σε θεση να ενημερωσουμε για τις διατροφικες τους συνηθειες. Απο την αλλη στο γλυκο νερο συμβαινει ακριβως το ιδιο , οταν προμηθευομαστε τα ζωντανα μας απο ελληνες προμηθευτες που ξερουμε οτι τα εχουν κρατησει στα συστηματα τους αρκετο καιρο.Μεσα σε 1-2-3 ημερες τα διαθετουμε , οταν κανουμε εισαγωγες μονοι μας απο Σινγκαπουρη για παραδειγμα και παλί μπορει να περασουν 7-10 ημερες για να σιγουρευτουμε.

Επισης οταν καποιο ενυδρειο μας εχει εκδηλωσει οποιαδηποτε μορφη αρρωστιας ή υπαρχουν απωλειες περα του φυσιολογικου και δεν ξερουμε τι συμβαινει , ενημερωνουμε τον ενδιαφερομενο και η αποφαση ειναι στο δικη του.

Τα παραπανω μπορουν να τα επιβεβαιωσουν τα μελη που εχουν αγορασει απο εμας και εχουν ενημερωθει αντιστοιχα....

Παμε τωρα στο πιο πολυπλοκο κομματι που ειναι οι παραμετροι στις οποιες φιλοξενουνται οι ζωντανοι οργανισμοι.

Θα ξεκινησω απο το θαλασσινο κομματι μιας και ειναι δικια μου προσωπικη ευθυνη.

Ολα τα συστηματα μας ειναι εξοπλισμενα με περαν του απαραιτητου βιολογικου υλικου , Skimmer , φωτισμου , αερισμου. Γινονται αλλαγες νερου με βαση το προγραμμα μας , και ολοι οι παραμετροι οπως PH , Alkalinity , Πυκνοτητα , θερμοκρασια , εννοειται NO2 Και NH3-4 , και ακομα και NO3 , PO4 και Silicate βρισκονται στα επιπεδα που πρεπει και μετριουνται τουλαχιστον μια φορα καθε εβδομαδα. Οσον αφορα τα κοραλλια και τις ανεμωνες μας , δινεται ιδιατερη βαση (αφου λειτουργουν σε ολα τα ενυδρεια δοσομετρικες αντλιες) στο Alkalinity , Ασβεστιο και Μαγνησιο.

Οσον αφορα το ταισμα , παντα ταιζουμε διαφορετικες τροφες (ξηρες και κατεψυγμενες) οι θαλασσινοι φιλοι μας καταλαβαινουν το γιατι , και οπου χρειαζεται προσθετουμε βιταμινες και αλλα βοηθηματα ή καθε τοσο προληπτικα. Στα κοραλλια - clams και ανεμωνες μας ταιζονται 2-3 φορες την εβδομαδα φυτοπλαγκτον - ζωοπλαγκτον αλλες φορες κατεψυγμενο και αλλες φορες ζωντανο και οποιο βοηθημα κριθει απαραιτητο και δεν καλυπτεται απο τις αλλαγες νερου.

Οσον αφορα το γλυκο νερο συμβαινει μια απο τα ιδια.

Οι παραμετροι παραμενουν σταθεροι και αναλογα με τις ιδιαιτεροτητες του καθε ειδους (χαμηλο ή υψηλο Ph , χαμηλη ή υψηλη θερμοκρασια , χαμηλη ή υψηλη σκληροτητα) , αλλαγες νερου με βαση το προγραμμα μας , Trace elements οπου υπαρχει αναγκη και διαφορετικες τροφες με βαση τις διατροφικες συνηθειες των ψαριων. Βιταμινες και συμπληρωματα οπου υπαρχει αναγκη.

Ολες οι αλλαγες νερου μας γινονται με νερο απο Reverse Osmosis και στα θαλασσινα ενυδρεια μας χρησιμοποιουμε το καλυτερο αλατι της αγορας (Aquavitro Salinity). Στα συστηματα μας (γλυκο-θαλασσα) χρησιμοποιουμε UV και O3 (Ozone) Κατα περιπτωση ή και μονιμα οπου χρειαζεται. Ολα αυτα ομως οπως καταλαβαινετε μας κοστιζουν και για να μην γινω κουραστικος και ξανακανω την ιδια ερωτηση ΠΑΛΙ , ανατρεξτε μονοι σας στην υπογραμμισμενη ερωτηση παραπανω.

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να επεκταθω περαιτερω επι του θεματος και νομιζω οτι σας καλυψα οσον αφορα το καταστημα μας.

Σαν κλεισιμο θα θεσω και μια ρητορικη ερωτηση που καλο θα ηταν να την σκεφτειτε οσοι ειστε προβληματισμενοι επι του θεματος. Οπως μπορειτε πολυ ευκολα να δειτε στα αντιστοιχα θεματα με τις διαθεσιμοτητες μας θαλασσινου νερου και εδω δισκων , κραταμε ζωντανα και βελτιωνουμε καθημερινα το μεγεθος και το χρωμα τους για πολυ καιρο. παραδειγματος χαρην , εχουμε δισκους απο τον Μαιο του 2013 και πριν την τελευταια παραλαβη κρατησαμε Δισκους για περιπου εναν χρονο μεχρι που εξαντληθηκαν (πουληθηκαν ολοι , δεν πεθανε ΚΑΝΕΝΑΣ) , και ζωντανους οργανισμους θαλασσινου νερου απο τον Αυγουστο του 2012. Πως θα το καταφερναμε αυτο αν δεν παρειχαμε ολα τα απαραιτητα σε αυτους τους οργανισμους και μας ενοιαζε μονο το να πουλησουμε ????

Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι αναφερθηκε καποιος συγκεκριμενα σε εμας ή δεν εγινε καποιου ειδους επιθεση προς το καταστημα μας. Και σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει ειρωνια ή επιθετικοτητα στα γραφομενα μου , απεναντι προς οποιονδηποτε η τον Κυριο που ξεκινησε το θεμα. Απλα απαντησα εκ'μερους του καταστηματος μας σε λιγο πιο "κοφτερο" τονο , γιατι σε καμια περιπτωση δεν δεχομαι να μπαινουμε ολοι οι καταστηματαρχες στο ιδιο καζανι οπως και εγινε σε αυτο το θεμα.

Να σας παροτρυνω να ριξετε μια ματια στα σχολια που μας εχουν αφησει οι καταναλωτες που ψωνιζουν απο εμας. Μπορειτε να τα δειτε εδω.

Επισης ΠΡΟΚΑΛΩ ΠΡΟΣΚΑΛΩ και ΠΑΡΑΚΑΛΩ οποιονδηποτε , πελατη μας ή μη , πιστευει οτι τα παραπανω δεν ειναι ακριβη ή ειναι αναληθη , να το πει σε αυτο το θεμα και να το τεκμηριωσει.

Για οποιαδηποτε αλλη απορια , μην διστασετε να απευθυνθειτε σε εμας , και θα απαντησουμε με χαρα οπως ΠΑΝΤΑ.

Με εκτιμηση

Κωστας Ζαχαροπουλος

ο καταναλωτης θελει αριστη ποιοτητα, αριστες συνθηκες και πολλα αλλα ακομα, μολις φτασει στο ταμειο τα ξεχναει ολα αυτα και τον ενδιαφερει μονο η τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα Κυριοι

Θα ξεκινησω και παλι απο τα πιο ευκολα.

@ ελιοτ: Εχετε απολυτο δικιο , αλλα παντα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις , ανθρωποι που ξερουν τι θελουν και ποσο πρεπει να κανει αυτο που θελουν , και πληρωνουν αυτο που ζητουν. Οποτε εγω και παλι θα τους ξεχωριζα και δεν θα τους εβαζα στο ιδιο τσουβαλι.

Δυστυχως οπως υπαρχουν διαφοροι "τυποι" καταστηματαρχων , υπαρχουν και 3 κατηγοριες καταναλωτων.

1. αυτοι που θελουν κατι και θα πληρωσουν οσο πρεπει για να το αποκτησου , προφανως εκει ειναι στα χερια του εκαστοτε καταστηματαρχη να μην τους δαγκωσουν , ωστε να μην τους χασουν και να μην τους διωξουν απο τον χωρο. Εχω δωσει Pygoplites Diacanthus Y-Bar για 600€ , οταν την ιδια ωρα στην Ευρωπη επαιζε πανω απο 900-1000€. Εχετε ξαναδει στην Ελλαδα Y-Bar ?? Και μαλιστα συμμετρικο και απο τις δυο πλευρες??

2. Αυτοι που οπως σωστα ειπε το μελος "ελιοτ" θελουν μια Ferrari Στην τιμη ενως Fiat.

3. Υπαρχουν και αυτοι που συνειδητα παιρνουν κατι φτηνο , επειδη δεν εχουν μεγαλυτερο badget απο αυτο και ξερουν οτι μπορει να καταληξει νεκρο μερικες ημερες μετα.

@Constantinos: Απο την μια καλα κανετε και συμπεριφεστε ετσι , αλλα απο την αλλη δεν νομιζω οτι ειναι αυτο το νοημα του χομπυ μας ή των καταστηματων (περα απο τα e-shop). Εμεις και ετσι θα επρεπε να ειναιολοι οι καταστηματαρχες ειμαστε εδω για να δινουμε συμβουλες μεσα απο την εμπειρια μας 30+ χρονων και τις αντιστοιχες γνωσεις μας , ωστε να μην χρειαζεται να περναει ο καθε ενδιαφερομενος την μιση του ημερα ψαχνωντας στο Internet και προσπαθωντας να καταλαβει τι ειναι σωστο και τι λαθος. Αυτη ειναι η δικια μας δουλεια , ωστε οι καταναλωτες να παρουν την "βρωμοδουλεια" ετοιμη... και να ασχοληθουν με τα πιο σημαντικα πραγματα. Απο την αλλη ΠΑΝΤΑ υπαρχει ενα προιον που αντικαθιστα ενα αλλο , και πολλες φορες με καλυτερες ιδιαιτεροτητες , καλυτερη τιμη , ή ακομα και στην ιδια τιμη περισσοτερες καινοτομιες. Γιατι να μην προτιμηθει σε σχεση με ενα αλλο προιον , οταν βεβαια ο πωλήτης ειναι σε θεση να σας ενημερωσει 100% σωστα και βεβαια να σας υποστηριξει??? Αυτο κανουμε εμεις , ισως γι αυτο να το βλεπω τοσο λογικο , ενω καποιοι απο εσας που εχετε περασει απο ασχημες καταστασεις να μην μπορειτε να καταλαβετε αμεσα αυτη την λογικη. Το μονο που εχετε να κανετε ειναι να δοκιμασετε καποιο αλλο καταστημα.

@ GXSARA: το καταλαβαινω , αλλα ηταν τοσο γενικοτητα το πως ξεκινησε αυτο το θεμα , που εμενα με "πειραξε" (με την καλη εννοια , δεν με προσεβαλε) , χαιρομαι ομως που τελικα εγω παρεξηγησα τον τροπο :) :) τελικα. Οπως ειπα και πριν δεν ειχα και δεν εχω κανενα σκοπο να προσβαλλω η να ειρωνευτω κανεναν. Και πραγματι ξερω για τι μιλατε και για ολες αυτες τις καταστασεις που περιγραφετε. Το θεμα ειναι οτι ειναι στο χερι σας να το αλλαξετε ολο αυτο. Υποστηριξτε αυτους που πρεπει και αναγκαστε οσους το βλεπουν ως απλα εναν πορο εσοδων και δεν τους νοιαζει τιποτα εκτος απο την τσεπη σας , ειτε να αλλαξουν , ειτε να εκλειψουν απο τον χωρο. Βοηθηστε τους καλους να γινουν καλυτεροι και τους προσωρινους να φυγουν μια ωρα αρχιτερα.

Το εχω ξαναπει και οποιος με εχει γνωρισει απο κοντα ισως να το εχει ακουσει. Εχουμε καταντησει οποιος παιρνει την συνταξη του ή εχει 10000 ευρω στην ακρη , να ανοιγει ενα Pet - Shop (που δεν βλεπω κατι κακο οσον αφορα τα ξηρα προιοντα) και να βαζει ζωντανους οργανισμους ενυδρειου μεσα και να το παιζει ειδημονας απο την μια μερα στην αλλη , σκοτωνοντας καθημερινα εκατονταδες ψαρια - κοραλλια , δικα του ή των πελατων του.

Ας βρει το κρατος εναν τροπο , να δινει αδεια μονο σε αυτους που το αξιζουν. Επειδη ομως ζουμε στην Ελλαδα και δεν προκειται να γινει κατι τετοιο , παρτε την κατασταση στα χερια σας. Δεν ειναι παντα το πιο φτηνο η καλυτερη λυση....

Με εκτιμηση

Κωστας Ζαχαροπουλος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κύριε Ζαχαρόπουλε με βρίσκεται σύμφωνο με τα λεγομενά σας και θα διορθώσω λέγοντας πως λειτουργώ έτσι μέχρι κάποιος επαγγελματίας να μου κερδίσει την εμπιστοσύνη με τις γνώσεις του.

Επιτρέψτε μου τώρα να σας κάνω μια επισύμανση. Στον εξοπλισμό μπορεί να υπάρξει παρεμφερές ή και καλύτερο προιόν.

Στους οργανισμούς όμως τα πράγματα δυσκολεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρω αυτονοητο αυτο. Η ζωη ειναι σε ολες τις περιπτωσεις ζωη. Ουτε μπορεις να πας για Yellow Tang Και να φυγεις με Sohal... Απλα ακομα και εκει υπαρχει ρολος για τους σωστους επαγγελματιες. Απο την συμβατοτητα δυο οργανισμων και τις Minimum απαιτησεις , μεχρι τις διατροφικες συνηθειες και την "ευκολια" σε αρρωστιες...

Ευχαριστω πολυ

Κωστας Ζαχαροπουλος

Link to comment
Share on other sites

δεν βλεπω αλλους καταστηματαρχες να επεμβενουνε εστω να πουν κατι για αυτο το θεμα. ισως δεν θελουν να ασχοληθουν. μηπως δεν τους νοιαζει? να εκανα μια επισκεψη ως γνωστος αγνωστος σε διαφορα καταστηματα και επερνα ενα τυχαιο ψαρακι και να εκανα ενα τεστ? μεχρι τωρα αυτα που εχω δει σε πολλα μαγαζια δεν με εχουν ενθουσιασει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...