Jump to content

Κιχλίδες Από Τη Λίμνη Malawi (Αρχάριος)


Thanasis Papamixail

Recommended Posts

Καλησπέρα και από εμένα. Ονομάζομαι Θανάσης και είμαι αρχάριος μιας και δεν είχα ποτέ μου ενυδρείο.

έχω πάρει ένα ενυδρείο 120 λίτρα 80*40 και ύψος 45 εκατοστά.
σκέφτομαι να βάλω μέσα pseudotropheus sp. Acei kai demasoni.

συμβαδίζουν αυτά τα 2 μαζί? Τι μου προτείνεται εσείς?

σκέφτομαι να βάλω 2 φυτά για να σπάσει λίγο το τοπίο με την πέτρα. Τι μου προτείνεται?

το
ph εδώ στον Λαγκαδά έμαθα πως είναι περίπου στο 7 ενώ εγώ θέλω από 7,8 έως 8,6. Πως ανεβάζω το ph?

Link to comment
Share on other sites

Θανάση καλημέρα και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Δυστυχώς τα λίτρα σου δε κάνουν για τα δυο είδη μαζί. Οι αφρικάνες θέλουν μήκος για να μπουν δυο ή τρία χαρέμια και τα 80 εκατοστά αλλά και τα 120 λίτρα ειναι πολυ λίγα. Στα λίτρα αυτα θα έβαζα ένα χαρεμάκι απο Labidochromis (1 αρσενικό - 2 θυληκά) ή θα πήγαινα για αλλά ψαράκια εκτός κιχλίδων που σε περιορίζουν περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στην παρεα μας ,και χρονια σου πολλα .

Δυστυχως το ενυδρειο σου ,για τα ψαρια που θελεις ειναι μικρο,Πρεπει να πας στην λιμμη ταγκανικα,που εχει καταληλα ψαρια για το μεγεθος του ενυδρειου σου.

Διαβασε αυτοhttp://www.aquazone.gr/forums/topic/61115-ieenu-aaioaenaassa-aea-eeessaeaao-oco-essiico-tanganyika/#entry550987

Link to comment
Share on other sites

Θανάση καλημέρα και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Δυστυχώς τα λίτρα σου δε κάνουν για τα δυο είδη μαζί. Οι αφρικάνες θέλουν μήκος για να μπουν δυο ή τρία χαρέμια και τα 80 εκατοστά αλλά και τα 120 λίτρα ειναι πολυ λίγα. Στα λίτρα αυτα θα έβαζα ένα χαρεμάκι απο Labidochromis (1 αρσενικό - 2 θυληκά) ή θα πήγαινα για αλλά ψαράκια εκτός κιχλίδων που σε περιορίζουν περισσότερο.

Ειναι μικρο του φιλου μας το ενυδρειο,και δεν κανει για κανενα απο αυτα που του προτεινεις, :)

Link to comment
Share on other sites