Jump to content

Αλλαγή Βυθού-Τοπίου-Φυτών


vag12

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

καθώς είμαι αρχάριος και διαβάζοντας εδω μέσα ανθρώπους με πολύ μεγάλη πείρα σκέφτομαι να αλλάξω τα πάντα μέσα στο ενυδρείο όπως λέει και ο τίτλος.

Από τα λάθη που έχουν γίνει και έχω εντοπίσει τουλάχιστον εγώ είναι:

1) Αλλαγή πέτρας ( γιατί μου πιάνει τεράστιο όγκο )

2) Αλλαγή βυθού ( λόγω του ότι πάω για full φυτεμένο θέλω να βάλω και υπόστρωμα )

3) Ανακατανομή φυτών στο χώρο ( έκανα το λάθος και δεν τα έχω βάλει σε συστάδες )

4) να φύγει η ρίζα και να μπούν 2-3 κλαδιά μέσα ( καθώς μου φαίνεται για πολύ κουμούτσα και αυτή )

5) αργότερα θα μπούν ζωοτόκα ψαράκια μάλλον guppy-ξιφοφόροι

Ενώ τα φυτά μου πάνε καλά μεγαλώνουν με Excel, Flourish Tab, Flourish, Pottasium έχω το εξής πρόβλημα.

Οι "ντοματιές" επειδή έβαλα κάποιες δίπλα στις Bacopa Caroliana στην κυριολεξία μου τις έπνιξαν, επίσης όλες μα όλες έχουν πετάξει ρίζες απο τα κλαριά ( πολύ άσχημη εικόνα ).

2jcygqw.jpg

εντός 2 εβδομάδων θα μπει και πλήρες σύστημα CO2 με PH Controller.

Τα φυτά που διαθέτω είναι:

Bacopa Caroliniana,

Anubias barteri Nana,

Echinodorus Bleheri,

Hygrophilla Corymbosa Siamensis,

Taxiphyllum sp. Flame

Taxiphyllum barbieri

Hydrophila Difformis,

Microsorum Pterotus Narrow,

Cryptocoryne Wendtii Green

το ενυδρείο μου είναι αυτό και τρέχει από μέσα Νοεμβρίου

20feubs.jpg1232yk4.jpg

Στην περίπτωση που μείνει η ρίζα σκέφτομαι το Taxiphyllum sp. Flame να φύγει καθώς δεν μεγαλώνει και στην θέση του να βάλω Taxiphyllum barbieri το οποίο έχει φουντώσει και κρύβονται γαριδάκια Red Fire μέσα.

Δεν μεγαλώνει και το Microsorum Pterotus Narrow δεν ξέρω αν έχω κάνει κάτι λάθος, ίσως φύγει και αυτό και μπεί java moss στην θέση του.

2cfp544.jpg29wwqqg.jpg

επίσης στην φώτο που παραθέτω θα ήθελα κάποιος να πει αν η java είναι καμμένη ή έχει άλγη.

είχα ΒΒΑ και σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος της έχει εξαφανιστεί αφού έκανα θεραπεία με οξυζενέ.