Jump to content

Νέα στον χώρο


noni

Recommended Posts

Γεια σε όλους και συγχαρητήρια για το site σας.

Είμαι εντελώς άσχετη όσον αφορά τον κόσμο του ενυδρείου.

Μόλις πριν λίγες ημέρες έκανα το δικό μου ενυδρείο.

Είμαι ακόμη στην αρχή.

Μένω Ισπανία και πλήρωσα κάποιον ισπανό απο ένα μαχαζί να μου κάνει

ένα ενυδρείο fresh water.

οι διαστάσεις του είναι 242χ105χ36.5

Για αρχή έχει βάλει μέσα 2 colisa lalia Blue, 16 Guppys, 10 Iatherina Werner, 2 Besulon Ballon,

5 Molly Lira, 10 Molly ballon, 2 cebritas, 5 Palo Golf, και ένα Πλεκόστομους.

Aγόρασα και εγώ 3 Δίσκους (ενα πορτοκκαλί, ενα μπλέ και ενα χρυσό Φαντασμα).

Επίσης αγόρασα και 4 μικρά σκαλάρια.

Με περιμένει σύντομα να περάσω απο το μαχαζί του και να διαλέξω ωραία ψάρια για να βάλω μέσα.

Τι μου συστήνετε να κάνω.

Τι ψάρια θα ήταν καλά να έχω?

Μου άρεσαν πολυ οι δίσκοι. πρέπει να έχω μόνο δίσκους?

Και τι φυτά πρέπει να έχω?

Μου έβαλε μερικά μικρά φυτά. Έχω ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ μέχρι σήμερα.

Τουλάχιστον να γίνει καλή δουλεια...

Αγόρασα ένα φίλτρο ¨οσμωσης.

¨εχω βάλει εξωτερικό φίλτρο EXeim 2260,λάμπες Aqua medic T5 Sunbeam 2x80W,

1 Aqua medic electronic tempeture Controller 230V/50hz (2 θερμάστρες Aqua medic titanium 220-240V)

1 Exeim αυτόματο σύστημα ταίσματος 2 φορές την ημέρα και 2 πόμπες μετακίνησης του νερού Ocean Runner PH 2000 της Aqua Medic.

Σε 2-3 ημέρες θα φέρει και ένα σύστημα CO2.

Επειδή μερικά απο τα φυτά που φύτεψε άρχισαν να χαλούν είπε ότι χρειάζομαι CO2.

ποια είναι η γνώμη σας για όλα αυτά?

Είναι καλό το όλο σύστημα?

Είναι κάτι που πρέπει να κάνω?

Απο την ημέρα που άρχισα το ενυδρείο έχω γίνει μανιακή με το να ενημερώνομαι για ότι έχει σχέση με το ενυδρείο.

Σας Ευχαριστώ.

:thaman:

Link to comment
Share on other sites

Είναι καλό το όλο σύστημα?

Είναι κάτι που πρέπει να κάνω?

Απο την ημέρα που άρχισα το ενυδρείο έχω γίνει μανιακή με το να ενημερώνομαι για ότι έχει σχέση με το ενυδρείο.

Σας Ευχαριστώ.