Jump to content

Diy Led Φωτιστικό Για Nano Reef


filfilip

Recommended Posts

Παιδιά τα φώτα σας! (στην κυριολεξία :lolu: )
Επειδή αναβαθμίζω το nano reef που έχω σε όλον τον τεχνολογικό εξοπλισμό του ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω και το φωτιστικό του.
Αυτή τη στιγμή ο φωτισμός στηρίζεται στο μάπα Aquael για nano reefs.
Το ενυδρείο αποτελείται από κύβο 30lt και sump 50lt.

Υπάρχει προοπτική για να προχωρήσω μέσα στο φθινόπωρο σε αναβάθμιση του main tank με διαστάσεις 50x50x50 οπότε θα ήθελα το φωτιστικό να μπορεί να το υποστηρίξει.

Έχουμε και λέμε γιατί είμαι άσχετος...
πόσα και τι LEDs θα χρειαστώ, τι άλλο μαραφέτι θα χρειαστεί να προσθέσω και γενικά οδηγίες για να το φτιάξω όσο το δυνατόν καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα , διάβασε αυτό το άρθρο http://www.aquazone.gr/forums/topic/91084-diy-high-power-led-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%82/ του Άγγελου και θα σου λυθούν πολλές απορίες , εγώ έχω βάλει 2 10βατα σε 50 λίτρα και το φώς είναι πραγματικά πάρα πολυ .Οτι απορίες έχεις ρώτα 

Link to comment
Share on other sites

Suncity κανα update στο ενυδρειακι σου θα δουμε;; Πως πανε τα λεντ;;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Θα δω τι με συμφέρει γιατί σήμερα εντόπισα αυτό
http://www.amazon.com/Current-USA-Marine-Aquarium-24-Inch/dp/B00GFTK7CQ/ref=sr_1_3?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1406283958&sr=1-3&keywords=current+usa+orbit+marine+led+saltwater+reef+lighting+system

Link to comment
Share on other sites

Suncity κανα update στο ενυδρειακι σου θα δουμε;; Πως πανε τα λεντ;;

Δυστυχώς όχι πολύ καλά ,απο δική μου βλακεία (δεν έκανα σταδιακή προσαρμογή στη φωτοπερίοδο και το είχα σε πολύ κοντινή απόσταση ) γέμισα κόκκινη άλγη και αρκετή πράσινη , τώρα που τα ανέβασα πιο ψηλά υποχωρεί σιγά-σιγα , πάντος τα κοραλάκια πάνε αρκετα καλα !

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Θα δω τι με συμφέρει γιατί σήμερα εντόπισα αυτό