Jump to content

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΙΔΩΝ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ


Recommended Posts

Μιας και είμαι αρχάρια να σας ρωτήσω κάτι για τις ονομασίες και τις οικογένειες ψαριών. Τα γκριπένσις μου φαίνεται πως μοιάζουν σαν aristogramma σε ποιά κατηγορία ανήκουν, επίσης το ρουμπυ κλόουν και το ραμιρέζι σε ποια οικογένεια ανήκουν.Πείτε μου κάποια λόγια για τα ελεφαντόψαρα και για τους μονοδάκτυλους. Για τα υπόλοιπα ψαράκια που έχω έψαξα στους καταλόγους σας και ενημερώθηκα. Ευχαριστώ και περιμένω

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είμαι αρχάρια να σας ρωτήσω κάτι για τις ονομασίες και τις οικογένειες ψαριών. Τα γκριπένσις μου φαίνεται πως μοιάζουν σαν aristogramma σε ποιά κατηγορία ανήκουν, επίσης το ρουμπυ κλόουν και το ραμιρέζι σε ποια οικογένεια ανήκουν.Πείτε μου κάποια λόγια για τα ελεφαντόψαρα και για τους μονοδάκτυλους. Για τα υπόλοιπα ψαράκια που έχω έψαξα στους καταλόγους σας και ενημερώθηκα. Ευχαριστώ και περιμένω

Ta aristogramma kai ta Ramirezi ειναι Νανοκιχλιδες και προερχονται απο Κ.καιΝοτια Αμερικη.

To Botia Macracanthus(Clown)Υπαγεται στην οικογενεια Schmerlen και προερχεται απο την Ασια,Σουματρα η Βορνεο.

Gnathomenus Petersii( ελεφαντόψαρα)Oικογενεια Mormyridae,ειναι ψαρι φιλυσιχο Οπου φθανει τους 30 ποντους Σχεδον τυφλο καθοδηγηται απο καπιο οργανο οπου παραγει ελαφρυ ηλεκτρισμο για να βρει την τροφη του.Το ενυδρειο που θα το φιλοζενισει θα πρεπει να εχει πολλες κρυψωνες οπως επεισης και μαλακο υποστρωμα π.χ. αμμο.Η θερμοκρασια να κυμαινεται απο 24 εως 30 βαθμους PH6_8 dGH5_8 .Τρεφεται μονο με ζωντανες η κατεψυγμενες τροφες οπως Αρτεμια,κριλ,λαρβες κουνουπιων κτλ.Προερχεται απο τη Δυτικη Αφρικη.

Για τους μονοδαχτυλους δεν γνωριζω πιο ψαρι ονομαζεται ετσι στην ελλαδα.Ελπιζω για τα υπολοιπα να σε βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε