Jump to content

Μετατροπή Celio


pan_Oz

Recommended Posts

τελευταίες μέρες έω μπει στο τρυπάκι με το Φωτιστικό που πάιζει στο κύβο μου.. βέβαια δεν βλέπω κάτι κακό αλλα θέλω το κατι παραπάνω.

Αυτό που με προβληματίζει είναι το 65εκ. βάθος.. Το celio νομίζω έχει 120αριδες φακούς.

σκεφτόμουνα κατα πόσο είναι δυνατόν πάνω στο υπάρχον φωτιστικό ή να αλλάξω φακούς ή να βάλω 3 50watt τσιπάκια λεω εγώ τώρα που είμαι και άσχετος..

έχει κανείς καμια καλή ιδέα για αναβάθμιση του συγκεκριμένου μοντέλου??

please τα φώτα σας!

Link to comment
Share on other sites

επίσης θα βοηθούσε να μου πεί κάποις περισσότερες "τεχνικές" πληροφορίες για το φωτιστικό που έχω

Link to comment
Share on other sites

Ρε πανο καλυτερα να το μετατρεψεις σε αλλο φωτιστικο ρε φιλε :usd::usd:

Βαλε κοπο,βαλε και εξοδα....δεν αξιζει ρε συ!

Κρατα λιγο ακομα αυτο και βαλε σιγα σιγα στα αμεσα αξοδα ενα νεο.

Απλα η γνωμη μου φυσικα,δεν θελω να σε αποθαρρυνω!

Ηλεκτρολογικα δεν μπορω να σε βοηθησω δυστυχως :death:

Το highlight της καριερας μου ηταν η αναπληρωση :usd:

Link to comment
Share on other sites

χαχα! Εγώ να δείς ποσο το θέλω ενα νεο φωτιστικό ρε συ Μιχαλη αλλα δεν παίζουν φράγκα..

τουλάχιστον μήπως και μπορώ να βάλω φακούς .. φοραει 120 και έλεγα επειδή το ενυδρείο έχει βάθος να κάνω μια μετατροπή και να βάλω 60αριδες..

αλήθεια δεν ξέρω γιατι έχει κακή φήμη σαν φωτιστικό .. 90w είναι cree XPE leds φοράει.. εμένα τουλάχιστον μ αρέσει.. και ως προς την ανάπτυξη και οπτικά σαν χρώμα.. εντάξει δεν θα έλεγα οχι σε ένα RADION ούτε σε ενα ΑΤΙ 6χ24W!

Link to comment
Share on other sites

Για μένα μια λυση ειναι ξήλωμα ολα κρατάς το κουφάρι και ξεκινάς απο την αρχη αλλα θέλει χρονο διάβασμα και προσπάθεια η άλλη να πας και σε ενα αλλο φωτιστικο...

Link to comment
Share on other sites