Jump to content

Σε Ανηφόρα Μείωση Δύναμης Κορόλα 2004


Recommended Posts

Σήμερα τρόμαξα,γιατί πήγε να σβήσει σε ανηφόρα το κορόλα μου, βούλωσε το φίλτρο !

Link to comment
Share on other sites

Ποσο καιρο εχεις να του κανεις σερβις?Τα toyota ειναι σκυλια,δεν παθενουν τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Σε ανηφόρα 10 % με ελάχιστα καύσιμα και σέρβις έχω να κάνω 2 χρόνια, λόγω του ότι δεν συμπλήρωσε χιλιόμετρα !

Να ανησυχώ, επειγόντως να κάνω σέρβις (κανονικά για Μάιο)

Link to comment
Share on other sites

να πας να στο βαλουν σε τεστερ να δεις μηπως και ειναι τπτ απο ηεκρολογικα,και καλο θα ηταν να κανεισ κανα σερβις και ας μην εχεις περασει τα χιλιομετρα...

μηπως ειχες και λιγη βενζινα μεσα???

Link to comment
Share on other sites

Nαι, τα καύσιμα μου ήταν ελάχιστα, κοντά ρεζέρβα

Link to comment
Share on other sites

μπορει να τραβηξε μάκα στα μπεκ επειδή είχες λίγα καυσιμα κ ήταν ανηφόρα!!

Link to comment
Share on other sites

το φίλτρο βενζίνης μπορώ να το αλλάξω μόνος μου ή δεν παίζει !

Link to comment
Share on other sites

Σε ανηφόρα 10 % με ελάχιστα καύσιμα και σέρβις έχω να κάνω 2 χρόνια, λόγω του ότι δεν συμπλήρωσε χιλιόμετρα !

Να ανησυχώ, επειγόντως να κάνω σέρβις (κανονικά για Μάιο)

Φίλε πρέπει να αλλάζεις λάδια και φίλτρο κάθε χρόνο, είτε έχεις συμπληρώσει τα χλμ είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Τα φιλτρα ειναι σε δυσκολο μερος. Ο μηχανικος μου πεφτει απο κατω. Καλυτερα μην τα αλλαξεις μονος, ενας φιλος το ειχε κανει και επειδη δεν ειχε σφίξει καλα το φιλτρο λαδιου του έφυγε και εκαψε μοτερ

Link to comment
Share on other sites

Εάν έκανε ρεταρίσματα, το πιο πιθανό είναι να έμεινε απο καύσιμο η τρόμπα με λίγη βενζίνη,

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...