Jump to content

Αποριες


Recommended Posts

λοιπόν όπως προαναφέρω εδώ και καιρό είμαι οπαδός του σαι τ και μετά από πολύ μελέτη στα φόρουμ αποφάσισα να αγοράσω και εγώ το δικό μου μικρο ενυδρείο 30 λίτρον με φίλτρο φυσικά, το ενυδρείο περιέχει 2 πλαστικά φυτά και 1 διακοσμητικό καράβι καθώς επίσης σαν βάση ψιλό χαλίκι 2 κιλών, μέσα σε αυτό το μικρο ενυδρείο έχω ένα υπέροχο μονομάχο κατηγορίας μουν, να τονίσω βέβαια πως πριν μπει μέσα ο μικρός μας φίλος τήρησα όλες τις προϋπόθεσις όσο αναφορά το φίλτρο και την θερμοκρασία....... θα ήθελα να ρωτήσω 1 αν πρέπει να βγάλω κάτι από την διακόσμηση.....και το ποιο σημαντικό μου θέμα είναι ότι είμαι φοιτητής και παράλληλα εργαζόμενος όποτε περνάω λίγες ώρες στο σπίτι, τον ταΐζω καθημερινά φυσικά μεγαλύτεροι ποσότητα από το κανονικό 6 με 7 αποξηραμένα σκουλήκια απλά όταν γυρίσω δεν ξέρω την ποσότητα πού έχει φάει η αν έχει φάει καν διότι η τροφή με την ώρα διαλύετε αν έχετε να προτείνετε κάτι πείτε

Έγινε επεξεργασία - rastafarian
Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στο φορουμ μας

Σου εσπασα το προηγουμενο ποστ σου σε νεο για να μη μπερδευομαστε.

Καλο ειναι στο ενυδρειο μας να εχουμε φυσικα υλικα,οπως ξυλα,πετρες και αληθινα φυτα.Τα πλαστικα μερικες φορες απελευθερωνουν χρωστικες ουσιες στο νερο μας και μπορει να εχουν προβλημα τα ψαρια μας.Εκτος αυτου,τα αληθινα φυτα μας προσφερουν και αλλα καλα στο νερο μας.

Το ψαρακι να μη το ταιζεις περισσοτερο απο το κανονικο γιατι αν μενει τροφη κατω θα εχεις προβληματα με αμμωνια.

Μετρησεις εχεις κανει?

Το φιλτρο σου τι υλικα εχει μεσα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το φίλτρο μου είναι απλής μορφής με το σφουγγαράκι πιστεύω πώς έχεις δίκαιο για τα φυτά απλά το πρόβλημα μου είναι ότι λείπω πολλές ώρες από το σπίτι για να βάλλω αληθινά φυτά που έχουν και πιο πολλές απαιτήσεις

Έγινε επεξεργασία - Betta fish
Link to comment
Share on other sites