Jump to content

Βοήθεια για νέα κατασκευή ενυδρείου


zero

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι αρχάριος στο αντικείμενο και θα ήθελα αν μπορούν οι έμπειροι να με βοηθήσουν. Εχω διαβάσει απο το forum ότι μπορώ αλλά έχω κάποια ερωτήματα.

Εχω ένα παλιό ενυδρείο δώρο ενος φίλου το οποίο θα αντικαταστήσω.

Διαστάσεις για το καινούριο: 160Χ40Χ60(ύψος).

1) Πιστεύετε ότι η αναλογία 40Χ60 είναι καλή;(για το 40 πλάτος με περιορίζει η βάση στήριξης).

2) Είδα στους υπολογισμούς πάχους ότι 10mm τζάμι αρκεί αλλά 12mm δίνει μεγαλύτερο συντελεστή ασφαλείας.(το πρόβλημα είναι ότι ο τζαμάς χρεώνει πολύ ακριβότερα το 12αρι και με "χαλάει". Μήπως πρέπει να περάσω αναγκαστικά στο 12αρι;

3) Απο όσο έχω διαβάσει έχω την εντύπωση ότι οι ακμές που θα κολληθούν δεν πρέπει να είναι ρονταρισμένες. Έχω καταλάβει σωστά;

4) Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω αλουμινογωνίες. Κάνω καλά, ή μήπως δεν ειναι απαραίτητο; Δίνει καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα κατα τη γνώμη σας;(Αυτό είναι σχετικό βέβαια, αλλά εννοώ οτι δεν εχω δει κάποιο και δεν έχω κάποια άποψη).

5) Κόντρες θα πρέπει να χρησιμοποιήσω και στη μέση επάνω ή μόνο περιμετρικά πάνω - κάτω;

6) Η βάση που θα χρησιμοποιηθεί είναι ένα ξύλινο έπιπλο, διαχωριστικό κουζίνας - καθιστικού. Έχει κάθετες ξύλινες στηρίξεις 4cm πάχος Χ 41(ο περιορισμός πλάτους που ανέφερα παραπάνω) Χ 35cm ύψος περίπου αλλά σε δύο επίπεδα (κάτι σαν δικτύωμα) σύνολο δηλαδή περίπου 80cm ύψος η έδραση για το ενυδρείο.(ξέρω, δεν καταλάβατε τίποτα, μέχρι και έγω δεν καταλαβαίνω καλά τι γραφω!! :excl: ). Πιστεύετε απο την εμπειρία σας ότι θα αντέξει το βάρος ή θα πρέπει να κάνω στατικό υπολογισμό; (να πάρει δεν είμαι καλος σ'αυτά!! :) ).

7) Εχω ένα 2026 EHEIM απο το προηγούμενο ενυδρείο που θα ήθελα να χρησιμοποιήσω. Μπορεί να γίνει κατι τέτοιο σε συνδιασμό με ένα αμβούργου;Ποσο μεγάλο πρέπει να γίνει το δεύτερο;(αν χρησιμοποιήσω όλη τη πλευρά 40Χ60 αρκεί; Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω για κοινωνικό.