Jump to content

Jin Kazama

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Content Count

    2,100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Jin Kazama last won the day on November 10 2013

Jin Kazama had the most liked content!

Community Reputation

190 Excellent

Profile Information

  • Φύλο
    'Ανδρας
  • Location
    Πειραιας
  • Interests
    Bodybuilding, crossfit, endurance .

Previous Fields

  • Νομός
    Αττικής
  • Χώρα
    Hellas

Recent Profile Visitors

1,745 profile views
  1. Η καλύτερη συμμετρία που έχει δεί ο κόσμος μέχρι τώρα . Arnold ! ! !
  2. Eυχαριστώ Μιχάλη, επαγγελματίας δεν θα γίνω ποτέ ούτε θα κατέβω σε αγώνες . Βρήκα το κάτωθι βίντεο από ένα φίλο το οποίο είναι αρκετά κατατοπιστικό .
  3. http://www.healthyliving.gr/2012/08/18/%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CF%89%CF%84%CE%AC/
  4. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10561759_278895055651014_3454131614129142686_n.png
  5. http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6e/c3/ff/6ec3ff644c07f304ab409e8b77d35eae.jpg
  6. Ποτέ δεν είναι αργά Παναγιώτη . Από την στιγμή που ήσουν αθλητικός τύπος στο παρελθόν, μπορείς άνετα να ξαναεπιστρέψεις σε αυτό μιά και γνωρίζεις τί πρέπει να κάνεις αλλά γνωρίζεις και τα όρια σου . Σίγουρα θα ήταν κοροιδία αν λέγαμε ότι θα τρέξουμε όπως τρέχαμε πρίν δεκαέξι χρόνια ή αν θα λέγαμε ότι θα κάνουμε στίβο . Γνωρίζουμε τί είμαστε, ποιοί είμαστε και ποιές οι αντοχές μας . Μακάρι να επανέλθεις στην παλιότερη φυσική σου κατάσταση .
  7. Με βρίσκεις σύμφωνο 1000% φίλτατε .
  8. Υπάρχουν και ταπεράκια . Προετοιμασία και προγραμματισμός από την προηγούμενη μέρα .
  9. Θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτά που λές αφού κανείς δεν ξέρει τί ξημερώνει η αυριανή μέρα καθώς πολλά τα παραδείγματα . Επίσης θα πώ ότι είναι τί θέλει να κάνει ο κάθε ένας στην ζωή του . Σαφώς και ισχύει το πάν μέτρον άριστον . Η σωστή διατροφή και άσκηση δεν σημαίνει ότι θα δώσει παραπάνω χρόνια ζωής . Ελάχιστοι είναι αυτοί που φτάνουν τα 100+ χρόνια ζωής . Γιατί όμως αυτά τα χρόνια ζωής να μην προσπαθήσουμε να τα έχουμε, να τα διανύουμε όσο το δυνατόν πιο σωστά και υγειινά ; Ελπίζω να μην αναφέρεσαι ( θανάτους ) από χρήση αναβολικών ( αθλητικά ) και οι άνθρωποι αυτοί να απεβίωσαν από
  10. Kαλό θα είναι να το τηρείς ώστε να δουλεύει ο μεταβολισμός σου . Όταν ξυπνάμε το πρωί μετά από οχτώ ώρες ( το ιδανικό ) ύπνου, ο οργανισμός εκτός από αφυδατωμένος είναι και νηστικός αφού κοιμόταν οχτώ ώρες . Το πρωί λοιπόν που ξυπνάμε τί κάνουμε συνήθως ; Πίνουμε νερό, σωστά ; Με το ένα ποτήρι νερό που θα πιείς, παίρνει απευθείας μπροστά ο μεταβολισμός .
  11. To δικό μου πρόγραμμα είναι πέντε γεύματα ημερησίως . 07:00-10:00-13:00-16:00-19:00 . Αν μετά το τελευταίο πεινάσω μπορώ να φάω ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι . Η whey εκτός από συμπλήρωμα, λαμβάνεται και αμέσως μετά την προπόνηση και αυτό που κάνει είναι να αναρρώνει άμμεσα τους μύς και να δίνει το γλυκογόνο που χάθηκε κατά την άσκηση . Whey με whey διαφέρει ως πρός την καθαρότητα, τις πηγές αλλά και τα άλλα συστατικά που έχει . Η Sro carb της Vpx είναι απόσταγμα πρωτείνης, είναι εκατοστάρα και είναι η καλύτερη από τις whey . Για την κατακράτηση υγρών είναι άλλο από όσο ξέρω ( μου διαφεύγ
  12. Μέσα σε όλα αυτά υπάρχει ο μεταβολισμός ο οποίος χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, στον βασικό και στον ενεργειακό ή ενεργό . Ο βασικός μεταβολισμός είναι αυτός που ρυθμίζει-χρησιμοποιεί τις απαιτούμενες θερμίδες για τις βασικές μας λειτουργίες όπως αναπνοή, καρδιά, εγκέφαλος κτλ και ο ενεργός είναι αυτός που χρειάζεται τις πρόσθετες θερμίδες ώστε να ανταπεξέλθει ο οργανισμός στην καθημερινότητα και έχει να κάνει με το επάγγελμα που ασκεί ο κάθε ένας καθώς και με το άθλημα . Για παράδειγμα άλλες απαιτήσεις και καταπονήσεις έχει ένας σπρίντερ στον στίβο, άλλες ένας τενίστας και άλλες ένας κολυμβητής
  13. Σε βρίσκω αρκετά διαβασμένο . Πράγματι πέντε γεύματα την ημέρα ανά τρείς ώρες . Οι τροφές που αναφέρεις είναι σωστές, βέβαια δεν δουλεύουν όλες το ίδιο και σε όλους . Έχει να κάνει και η ομάδα αίματος . Ναί στα δημητριακά ολικής άλεσης, ναί στο άπαχο ( λευκό ) κρέας, ναί στα τυροκομικά ( cottage και ανθότυρο ), ναί στο πράσινο τσάι . Οι φακές και οι πιπεριές σε μένα είναι ουδέτερα .
  14. Να ξέρεις ότι όλα είναι μέσα στο μυαλό . Είναι θέμα καθαρά απόφασης και θέλησης . Εγώ που είμαι ένα βήμα πιό πέρα εκτός από τα αναφερθέντα, έχω και πειθαρχία . Στρατιώτης και τηρώ αυστηρά το πρόγραμμα μου, δεν παρεκλίνω από αυτό και κουβαλώ πάντα μαζί μου ταπεράκια με τα γεύματα μου ( όταν λείπω από το σπίτι ) . Όσον αφορά το ' παραστράτημα ' σου, μία φορά δεν βλάπτει . Το πρόβλημα είναι το συνέχεια . Αντ' αυτού ( παγωτό ) αφού έχεις κρίσεις για γλυκό και το ζητάς απεγνωσμένα, δοκίμασε, μάλλον ρώτησε πρώτα τον διαιτολόγο σου αν στο επιτρέψει, να καταναλώνεις μπάρες ενέργειας οι οποίες ε
×
×
  • Create New...